IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : De mens , de alien Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-06-2003 15:26 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 15:09 schreef Kragh'Zyl het volgende:
Ze hebben toen ze een ker terug kwamen op de maan idd bacteries gevonden die daar dus overleefd hadden.


Euh... was dat niet Mars??? waar ze in een steen geoxideerd Fe hebben gevonden?? wat waarcshijnlijk duid op de aanwezigheid van bacterien die in de steen hebben overleefd?

zo zijn er ook vormen van bacterien gevonden hier op aarde, bacterien die overleven in een steen....


I Find That I Am Not There...


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 26-06-2003 15:35 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ik denk dat er overal bacteriën zijn..


Kragh'Zyl
Usericon van Kragh'Zyl
Posted 26-06-2003 15:40 by Kragh'Zyl Wijzig reactieProfiel van Kragh'ZylQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 15:26 schreef rvanderholst het volgende:
Euh... was dat niet Mars??? waar ze in een steen geoxideerd Fe hebben gevonden?? wat waarcshijnlijk duid op de aanwezigheid van bacterien die in de steen hebben overleefd?

zo zijn er ook vormen van bacterien gevonden hier op aarde, bacterien die overleven in een steen....


Ja op mars hebben ze op microspopisch kleine wormpjes gevonden in eens teen. Bacterie op de maan waren meegebracht van aarde en die zaten op de lens van een camera die ze daar achter hadden gelaten. Die bacterien leefde gewoon.
en er zijn idd op aarde bacterien gevonden die een mil onder de grond van of in steen leven. dat week nie meer zo precies.


Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 26-06-2003 16:25 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 0:52 schreef Iskariot het volgende:
Waarom hebben ze nog nooit een bacterie op een meteoriet aangetroffen dan? Ik geloof niet dat ze de straling in de ruimte aankunnen, daar worden ze namelijk niet beschermd door het magnetisch veld van de aarde. En ik vind het ver gezocht om SARS uit de ruimte te halen., het kwam toch van ener van een vreemd Chinees dier vandaan?


EDIT: oeps waren mensen me voor met reply.
Maarre..SARS uit de ruimte? Stamt gewoon af van verkoudheid stelletje leipo's..

Overigens: over evolutie had Charles Fort wat interessants te vermelden in z'n Book of the Damned:

quote:
Darwin wrote "The Origin of Species."
He was never able to tell what he meant by a "species."
It is not possible to define.
Nothing has ever been finally found out.
Because there is nothing final to find out.


En heel sterk:

quote:
In impressionism we take our stand. We have no positive tests nor standards. Realism in art: realism in science--they pass away. In 1859, the thing to do was to accept Darwinism; now many biologists are revolting and trying to conceive of something else. The thing to do was to accept it in its day, but Darwinism of course was never proved:

The fittest survive.

What is meant by the fittest?

Not the strongest; not the cleverest --

Weakness and stupidity everywhere survive.

There is no way of determining fitness except in that a thing does survive.

"Fitness," then, is only another name for "survival."

Darwinism:

That survivors survive.

Although Darwinism, then, seems positively baseless, or absolutely irrational, its massing of supposed data, and its attempted coherence approximate more highly to Organization and Consistency than did the inchoate speculations that preceded it.


Sta er niet 100% achter, maar vond het wel grappig.

[Dit bericht is gewijzigd door Egregius op 26-06-2003 16:28]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-07-2003 15:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 26 mei 2003 17:01 schreef Maelstrom Mephisto het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van , maar ik denk er weleens over na namelijk: dat er veel gaten in de evolutie theorie zijn en vooral als je dat toepast op de mens.
Waarvan zouden we zijn geevolueerd? Apen? das mogelijk maar dan zou de directe voor ganger van de mens ook behoorlijk succesvol zijn geweest lijkt me en daardoor meer sporen hebben moeten achter laten ( beetje vage zin)
daarom de volgende theorie:
Lang geleden liepen er een stel apen lekker onbezorgd rond een beetje semi-intelligent te zijn tot er een aantal aliens dit soort ontdekten.
Aangezien de aliens nieuwsgierig zijn dachten ze "laten we met deze levens vorm wat gaan experimenteren! En na wat geklooi met de genen van die apen en toevoegingen aan hun apen dna (met alien dna) en een tijdje geduld en voila de mens.
Wat denken jullie ervan zou zoiets mogenlijk zijn? Gooi jullie reacties en eigen theorien er tegen aan en laat van jullie horen!




heb je Mission to Mars gezien? misschien dat je daar een nieuwe theorie uit kan halen.


suc666


Bruce Banner


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 10-07-2003 16:28 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Het probleem met die apen theorie is dat apen al behoorlijk intelligent zijn, en het 10x waarschijnlijker is dat als apen de stap van eencelligen naar intelligentie konden maken, ze ook door konden evolueren naar ons toe.

En als je daar weer op inspringt door te zeggen dat Aliens de rest ook hebben gedaan, waarom dan bavianen maken en rond laten lopen als wij het doel waren? Om onze oorsprong te verhullen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2003 1:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gaten in evolutie
De chimp is voor 97% gelijk aan ons, en wij hebben geen haar aangezien we vet hebben omdat we op eten kunnen rekenen. Anorexia patienten zijn wel eens zwaar behaard.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 03-12-2003 16:48 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Aangezien al het leven op aarde in beginsel van dezelfde eencelligen afkomstig zijn, zal men als 99% van ALLE DNA dus van pantoffeldier tot mens bekend is er snel achter komen wat oorsprong aarde heeft en wat als besmetting hier terecht is gekomen aangezien bepaalde basiscode's die elk leven hier heeft dan anders zullen zijn.

Mocht Erich von Dänicken gelijk blijken te hebben dan zal het ook zichtbaar zijn als er in de laatste 50.000 jaar met ons DNA is geklooid.



Een kleine snol zit zo vol.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 04-12-2003 9:44 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 18:37 schreef ghoulliette het volgende:
zolang er maar leuke sf films over gemaakt worden vind ik alles best
my sentiments exactly


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


waailap
stolichnaya
Usericon van waailap
Posted 10-12-2003 23:38 by waailap Wijzig reactieProfiel van waailapQuote dit bericht

aap, noos, miep


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 23:38 schreef waailap het volgende:
aap, noos, miep



Jij leert het ook nooit he? Domme puistekop met pisvlekken op je broek.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


waailap
stolichnaya
Usericon van waailap
Posted 10-12-2003 23:42 by waailap Wijzig reactieProfiel van waailapQuote dit bericht

Doe niet zo raar.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 0:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 23:42 schreef waailap het volgende:
Doe niet zo raar.


Sprak de wijze waailap.....tegen zijn holmaatje toen die voorstelde om ook weleens aan heterosexuele contacten te doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 11-12-2003 1:17 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 16:48 schreef SkinPeeleR het volgende:
Aangezien al het leven op aarde in beginsel van dezelfde eencelligen afkomstig zijn, zal men als 99% van ALLE DNA dus van pantoffeldier tot mens bekend is er snel achter komen wat oorsprong aarde heeft en wat als besmetting hier terecht is gekomen aangezien bepaalde basiscode's die elk leven hier heeft dan anders zullen zijn.

Mocht Erich von Dänicken gelijk blijken te hebben dan zal het ook zichtbaar zijn als er in de laatste 50.000 jaar met ons DNA is geklooid.


Daar krijg ik toch een beetje kramp aan m'n voedingsvacuool en trilhaar-uitval van zo'n opmerking


[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 11-12-2003 1:17]




arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-01-2004 20:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Denk maar niet dat er ooit een missie naar ons zonnestelsel geweest is door buitenaardse wezens. De dichtstbijzijndste ster staat op 40 lichtjaar en aangezien het niet mogelijk is om sneller te reizen dan het licht zal het 40 jaar geduurt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit dat gat is overbrugt, je kan geen levende wezens van een zonnestelsel naar het andere overbrengen. Die zouden dan zo verzwakt zijn door leeftijd en gebrek aan zwaartekracht dat die niks meer kunnen uithalen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 20:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

andere wezens ander biologisch ritme/lichaam?


Orion
Usericon van Orion
Posted 22-01-2004 20:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ander bier?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-01-2004 20:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol levensverlengend-bier


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-01-2004 12:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 januari 2004 20:46 schreef Elfensteen het volgende:
andere wezens ander biologisch ritme/lichaam?
De enige mogenlijkheid is dat ze ouder worden ja, maar dan hebben die wezens nog steeds problemen met gewenning. En daarnaast is het de vraag of die andere wezens 200 jaar worden, want ik betwijfel het dat ze ongeveer de lichtsnelheid kunnen vliegen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Konkhra
Thrasher
Usericon van Konkhra
Posted 23-01-2004 12:55 by Konkhra Wijzig reactieProfiel van KonkhraQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 12:21 schreef arrebar het volgende:
De enige mogenlijkheid is dat ze ouder worden ja, maar dan hebben die wezens nog steeds problemen met gewenning. En daarnaast is het de vraag of die andere wezens 200 jaar worden, want ik betwijfel het dat ze ongeveer de lichtsnelheid kunnen vliegen.


Dit heb ik maar van discovery channel geplukt, maar een oplossing om de lange reistijd te overbruggen, was de passagiers in een soort van comateuze toestand te brengen ter vergelijking van een winterslaap van zoogdieren. Op zich een aardige oplossing van dat probleem

Nu een een boekentip voor de UFO freaks onder ons. Lees eens "Chariots of the gods" van Eric von Daniken. Heb me nog nooit zo met een boek vermaakt


Glory, Glory, what one hell of a way to die


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-01-2004 16:16 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 23-01-2004 16:18]


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-01-2004 16:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 16:16 schreef SkinPeeleR het volgende:
oud nieuws, lees wat van Erich von Danicken.
Ken je je tijd mooi gebruiken aan nuttige dingen.




H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 23-01-2004 17:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 22 januari 2004 20:45 schreef arrebar het volgende:
Denk maar niet dat er ooit een missie naar ons zonnestelsel geweest is door buitenaardse wezens. De dichtstbijzijndste ster staat op 40 lichtjaar en aangezien het niet mogelijk is om sneller te reizen dan het licht zal het 40 jaar geduurt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er ooit dat gat is overbrugt, je kan geen levende wezens van een zonnestelsel naar het andere overbrengen. Die zouden dan zo verzwakt zijn door leeftijd en gebrek aan zwaartekracht dat die niks meer kunnen uithalen.


Je denkt veels teveel vanuit wat de mens kan/weet, wie weet wat een ander ras allemaal zou kunnen en weten. Als er een ander ras bestaat uiteraard, ik geloof het wanneer ik het zie.


Life doesn't get much better than this!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2004 17:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 januari 2004 17:01 schreef H-K het volgende:
Je denkt veels teveel vanuit wat de mens kan/weet, wie weet wat een ander ras allemaal zou kunnen en weten. Als er een ander ras bestaat uiteraard, ik geloof het wanneer ik het zie.



waarschijnlijk werkt het leven op andere planeten heel anders dus dat kan je dan nog niet weten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


IJzeren Hertog
Man van staal
Usericon van IJzeren Hertog
Posted 23-01-2004 21:08 by IJzeren Hertog Wijzig reactieProfiel van IJzeren HertogQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2004 17:04 schreef ElitE het volgende:

waarschijnlijk werkt het leven op andere planeten heel anders dus dat kan je dan nog niet weten.


Bovendien zou het erg arrogant zijn om te denken dat wij de enige levensvormen in het universum zijn. Er miljarden en nog eens miljarden sterren en iedere ster kan een potientiele zon met een ring van planeten met een mogelijk aarde


Verdeel en heersch


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen