![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Clip van Aesthetics Of Hate staat online tuig ![]() http://machinehead1.com/media.html [edit] Elke keer als ik Dave weer zie, verbaas ik me er weer over: wat heeft die gast z'n bassen geschift VER van elkaar staan!! Het lijkt wel een hoek van 90 graden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 01-05-2007 22:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Vanmiddag de plaat ook maar aangeschaft zonder 'm goed te beluisteren, ben erg benieuwd. ![]() |
|
quote: Mischien heeft ie gewoon lange benen ![]() Ik vind het anders ook lekkerder drummen als ik die hoek van 90 aanhou, heb ik lekker veel ruimte voor mijn snare, ik zet meestal de rest van mijn zooi ook wat verder uit elkaar dan de meeste drummers... want ik ben ook nog eens gezegend met lange armen. Maar wel echt vette shit dat nieuwe materiaal van Machinehead. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 09-05-2007 9:19] check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Goede plaat inderdaad ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dat vroeg zij gisteren ook al. [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 15-05-2007 1:53] ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: En ik kan er maar een paar woorden over kwijt: Wat een heerschplaat is dit geworden. De gebruikelijke intro's en lange nummers ![]() ![]() |
|
ik moest er niets meer van hebben , maar de EINDELIJK thrashy stukjes doen me wel iets signature ![]() |
|
Machine Head live@Download festival(complete set) http://www.youtube.com/watch?v=mShn26Ai_rI 1. Clenching the Fists of Dissent 2. Imperium 3. Take my Scars 4. Aesthetics of Hate http://www.youtube.com/watch?v=kU0rmV_9kb4&mode=related&search= 1. Old 2. Halo 3. Davidian ![]() |
|
Ik zoek van deze band nog hun optreden van dynamo 1995 ( dacht ik, ) op dvd. heb dat optreden ooit op vhs gehad maar zoals zoveel dingen ben ik de video kwijt geraakt..mocht iemand me hieraan kunnen helpen dan graag..over de prijs of wat worden we het vast wel eens. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik heb wel hun optreden op Waldrock, MP3, maar dynamo.. mij niet bekend... Als je hem toch vind, denk even aan mij ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
Ik zou t moeten nakijken, maar volgens mij heb ik dat optreden op mpg's eens gevonden.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-06-2008 19:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
@muti, dat zou echt heersen, ik heb vast nog wel wat horror meuk leggen wat je goed vind... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik heb het gevonden; ik heb 10 nummers die door TMF zijn uitgezonden; in mpg en 'streperige' beeldkwaliteit van de bewegende bandleden (beetje lam geript ofzo) maar t geluid is verder prima! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2008 21:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Machine Head is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Past dus goed bij jou! ![]() Ik vind de laatste best wel aardig trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 22-06-2008 17:42] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: hehe ![]() |
|
GOH! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Heersend filmpje, SiB!! ![]() ![]() |
|
hehe, wat gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Altijd leuk, als een band communiceert met het publiek. Zeker op zo'n manier. ![]() ![]() |
|
Hehehe, die had een avond om nooit te vergeten. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Nieuws: Machine Head heeft de Amerikaanse stad San Diego "ontslagen". Ze willen er niet meer optreden omdat het publiek slechts stilletjes staat toe te kijken en niet genoeg mosht of uit hun dak gaat. Volgens frontman Robb Flynn houdt de band niet van zulk gedrag en begrijpen ze niet waarom mensen met zo'n houding naar een rockconcert gaan. Dus gaat San Diego voortaan in de ban. Dit is echt.. jah ik zeg maar niks haha ![]() ![]() |
|
Nou prima toch? Als je als band ergens geen succes weet te hebben kun je er inderdaad maar beter niet meer optreden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |