|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ach laat die arme jongen toch ennuh machine head is nu ZWAAR KUT |
|
sorry hoor maar een kans voor open goal ga ik echt neit verspelen. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
tnx for the info! Had gistyeren de cd The more things change... gehad en wilde een nieuw album kopen (ik heb Burn my eyes al). Die keus tussen Buring red en Supercharger is niemeer zo moeilijk Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
1 goed album gemaakt! Burn My Eyes Derest zuigt als hoerenbekkies! |
|
Hmmz, vond 10 ton hamer ook wel aardig. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja oke, je zet die CD op en het rockt wel aardig, MAAR DAN! OPEENS! Een fucking gangster Hip Hop RmB nummertje er achteraan! Nou, daar wordt ik terplekke kotsmisselijk van! |
|
Is een tijd geleden ik zou het niet eens meer weten, ik zal hem eens opzoeken uit het stof en beluisteren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: NIET DOEN! |
|
Take my scars is wel een goed nummer vind ik, vooral stukkie aan het begin. Maar toen ik zag dat ze op de box werden gedraaid(wel ander nummer dan take my scars) dacht ik al iets van: ZUIGBAND/NUMMER! I was me but now he's gone |
|
machine head is homofiel nu. Dan te bedenken dat ik die fuckin 3de cd gepreordert had omdat ik de vorige 2 aardig te pruimen vond TERINGLIJERS. The burning red is dat ja, waardeloze zoooooooooooi, haat! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
lig niet te zeiken man |
|
quote: jij gaf geen 40 ballen voor niks uit, of wel soms? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
muahahahahhaa ik egef mijn ballen nooit weg alleen maar aa Bonnie..... trouwen ik fik alles Dus... en heb ze nog op Graspop gezien en vond ze zeker niet slecht !!!! |
|
quote: TOCH WEL!, maar vind het toch niks meer. Bazzio Attacks!!! |
|
Cummie : "That's a big bitch" verder weet ik helemaal niet waar dit topic over gaat |
|
TOS hahhahahhaha TJOKKEFOLL |
|
Heb zo'n nummer van Supercharger gehoord (die met de video clip) en ik heb nog nooit zo hard gelachen om een band. Als je luisterd naar "Burn my eyes" en dan dat nummer hoort. Dat moet gewoon een grap zijn, dat kan niet anders. De Britney Spears cover van "I love Rock 'n Roll" is nog meer metal dan die troep. Grappige is wel de reacties van mensen op Amazon ofzo te lezen. Mensen die SuperCharger helemaal te gek het einde vinden vinden "Burn my eyes" kankerherrie. Do some! |
|
beste plaat is burn my eyes en dan vooral het nummer Block : FUCK IT ALL (heb ik nog een t-shirt van ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vond ze op gp afgelopen jaar toch best gaaf wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Echt? Zo zie je maar dat smaken sterk verschillen. Voor mij was het met afstand het slechtste optreden dat ik ooit heb gezien. Het was ook geen toeval dat het net bij dat optreden een beetje begon te regenen denk ik . En iedere band die alweer "Creeping death" op zo een afgezaagde standaardmanier covert moeten ze dood schieten. |
|
ik vind machine head best wel the more things change....heerst. luuuuuuv is in the air......... |
|
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/shared/downloads/MachineHead/leftunfinished.mp3 nieuw nummer van het aankomende album “Through the Ashes of Empires” Ik vind het stukke beter klinken dat de vorige 2 albums. |
|
Hmzz, klinkt al weer stukken beter. Maar toch niet zoals de 1e 2 albums. Mis een stukje agressie ofzoiets. Bazzio Attacks!!! |
|
Hmm gitaarwerk is deels goed, maar al dat gepiel/gefluit/gepiep doorheen stoort mij. Ook die clean gezongen stukkenzijn lelijk. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |