|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb aan weinig bands echt een hekel maar Machinehead heeft het toch voor elkaar gekregen. Ik heb zelden zo een berekende opportunistische shit-band gehoord. als agressieve metal in is spelen ze dat(plus bijbehoprende poses), als nu-metalopkomt worden die trends in hun muziek verwerkt. totaal zielig.Ik hoop maar dat hun nieuwe cd nul exemplaren verkoopt en dat ze in de stront zakken. En Phil demmel moet zijnverstand gebruikenen weg gan bij Machinehead en terug naar Vio-lence. Violence was 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 keer beter. |
|
"Supercharger" vind ik niks, kijk daarom ook met wantrouwen tegen het nieuwe album aan. maar Burn My Eyes en The More Things Change zijn allebei heerlijke schijfjes. LET FREEDOM RING WITH A SHOTGUN BLAAAAAAAAAAAAAAST |
|
quote: Idd ja, tering band is het geworden. Dan te bedenken dat de eerste CD toch wel een pareltje was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ook die cd is super overschat. brrrrrrrrrrr wat een bagger cd. |
|
De eerste cd was geniaal. Ik heb laatst de live cd gedownload en die nieuwe nummers die erop staan zijn zeker te pruimen. Vind t nog altijd een goede band |
|
nu-metal = geen metal. Dus over plaatsen naar muziek algemeen of slotje. |
|
De 1e twee cd's van Machine Head zijn wel te pruimen... de rest is waardeloos Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Bagger, beetje overdreven "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Na hem jaren niet meer geluisterd te hebben, daarnet in de auto " THe more things change" nog eens opgezet. Is best wel goed eigenlijk, alhoewel de teksten me niks boeien. |
|
De nieuwe (Through the Ashes of Empires) is eerlijk gezegd weer beter te pruimen. Staan best wat sterke Machine Head songs op. By the pain I see in others |
|
Inderdaad ja, vooral het eerste nummer hakt er lekker in |
|
Ik vind enkel Super Charger wat minder, maar daarom geen slecht album. Machine Head roelz en voor de rest kan iedereen m'n rug op, hehe Ivm Vio-lence, nou ja, enkel "Eternal Nigthmare" was goed, de andere albums zijn ook maar matig. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
pff.. kom op zeg. T'is echt standaard metal meuk geworden dan machine head. Er is geen spat heel meer van wat het ooit kwa kwaliteit was ten tijde van het eerste album. Maar goed, als jij je tijd wil verspillen en ondermaatse metal. Who cares :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*draait juist The More Things Change* |
|
quote: Zal me aan m'n reet roesten of jij of anderen dat "standaard metal meuk" vinden A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: tja, dat zeg ik. Who cares Tisss soooowwww "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
op http://www.lordsofmetal.nl zijn deze maand 5 limited editions van de laatste Machine Head te winnen.. |
|
quote: Hehe, A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Iemand de nieuwe al gehoord? video die op hun site staat klinkt goed! ze gaan goeie kant weer op |
|
quote: heb em ingevuld .. simpele vraagjes zeg ... wie moet ik kietelen nu? |
|
quote: mja, eerlijk gezegd is het wel wat beter geworden. Het nummer op zich vind ik alsnog niet boeient genoeg, erg standaard allemaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
de ouwe is erg goed !!! en op graspop vorig jaar was t ook goed aan te horen naar mijn idee take my scars is een van mijn favo's wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Laatst Burn My Eyes weer ff snoeihard gedraaid. Wat een wereldplaat is dat toch! A NATION ON FIRE!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Grmbl die wedstrijd op LoM is fucking fake .. ik mag niet eens meedoen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |