IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Machine Head.. Vorige pagina | Volgende pagina
Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 21-09-2011 15:08 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2011 9:20 schreef Hexegot het volgende:



Inderdaad, illegaaltje...


A metalheart is hard to tear apart


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-10-2011 10:10 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Afgezien van hun debuut destijds, Burn My Eyes, ben ik geen Machine Head liefhebber.
Veel te veel midtempo / groovy shit.

Desondanks blijf ik elke nieuwe plaat even luisteren om dan te concluderen dat het niet voor mij is.

Deze nieuwe is echter zeker niet slecht.
Grootste pluspunt is dat er zo nu en dan behoorlijk het gas erop gaat, wat lekkere speed metal stukken oplevert, iets wat ik veel vaker bij Machine Head wil horen (komt ook door het Violence verleden) maar niet krijg.
Deze plaat verandert dit. Even wat vaker luisteren deze...


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 01-10-2011 10:10]


bub


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 01-10-2011 11:02 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Ik weet niet meer welk jaar maar ergens begin 2000.
Het publiek tijdens een Machine Head optreden op Graspop ging pas uit zijn dak toen ze een cover van Iron Maiden speelde.Dat zegt al genoeg. De eerste twee albums zijn goed de rest is gewoon bagger.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2011 11:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Welke band dan ook, Maiden cover = Uit je dak gaan.

Standaard.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-10-2011 11:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Sinds de komst van Phil Demmel klinkt MH de laatste drie platen anders weer goed genoeg voor mij om de platen te kopen! Die nieuwe kan ik weer erg goed hebben..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 01-10-2011 11:10 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 11:04 schreef XXL het volgende:
Welke band dan ook, Maiden cover = Uit je dak gaan.

Standaard.


Dat klopt want Maiden zelf doet het niet zo goed meer live, de laatste jaren.


Aikara
Usericon van Aikara
Posted 01-10-2011 11:43 by Aikara Wijzig reactieProfiel van AikaraQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 11:02 schreef metaaltje het volgende:
Ik weet niet meer welk jaar maar ergens begin 2000.
Het publiek tijdens een Machine Head optreden op Graspop ging pas uit zijn dak toen ze een cover van Iron Maiden speelde.Dat zegt al genoeg. De eerste twee albums zijn goed de rest is gewoon bagger.


Ben ik totaal niet met je eens! Laatste 3 CD's vind ik stuk voor stuk erg goed en muzikaal zelfs beter dan de eerste twee.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-10-2011 13:24 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe echt goed, maar net als bij vorige platen kunnen ze mijn aandacht nooit blijven vasthouden.
enkel Burn My Eyes slaagde daarin wel

cleane zang en kinderkoortje in combinatie met meer melodie is op zich een leuke aanvulling, maar voor mij mist het gewoon iets


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2011 13:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 11:43 schreef Aikara het volgende:
Ben ik totaal niet met je eens! Laatste 3 CD's vind ik stuk voor stuk erg goed en muzikaal zelfs beter dan de eerste twee.


Die zijn dan ook van na 2000. Want dat staat er.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 02-10-2011 12:05 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Vind de laatste 3 platen, prima platen (en de eerste 2 natuurlijk ook). Met de platen die er tussenin zitten heb ik weinig tot niets. Die kunnen me niet erg bekoren.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 22-02-2013 22:13 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059




HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 04-11-2014 11:29 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Een nieuwe track:



Nog twee tracks van de plaat:

Now We Die
Killers & Kings

Dan kun je als band wel zeggen dat je zo ambitieus bent op de nieuwe plaat, de drie vrijgegeven nummers klinken als hele saaie herhalingsoefeningen.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-11-2014 11:34]



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-11-2014 12:49 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dit nieuwe nummer begint nog leuk, maar vervalt naar mijn mening inderdaad al snel in een matige herhalingsoefening.

The Blackening vond ik echt nog een erg vette plaat, maar de vorige was van een veel lager niveau. Afgaande op deze 3 nummers hebben ze zich niet herpakt.


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 04-11-2014 13:23 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Wat mij betreft niks mis met het nieuwe werk.
Persoonlijk luister ik er zelf liever na dan hun oudere werk, wat mij nooit heeft kunnen bekoren.

Ik ken ze pas vanaf "the Blackening", heb het oudere werk wel een kans gegeven en dat heeft me gewoon niet weten te pakken.
Unto The Locust was voor mij de op een na beste album van dat jaar (Anthrax vond ik beter!)


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 04-11-2014 13:42 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Waarschijnlijk al tig keer gezegd door anderen hier, maar het debuut is nooit meer verbeterd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-11-2014 17:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2014 13:42 schreef Metal-D het volgende:
Waarschijnlijk al tig keer gezegd door anderen hier, maar het debuut is nooit meer verbeterd.

Klopt. Wel bijna geëvenaard door de opvolger.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-11-2014 18:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2014 13:42 schreef Metal-D het volgende:
Waarschijnlijk al tig keer gezegd door anderen hier, maar het debuut is nooit meer verbeterd.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-11-2014 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 10:10 schreef Bub het volgende:
Afgezien van hun debuut destijds, Burn My Eyes, ben ik geen Machine Head liefhebber.
Veel te veel midtempo / groovy shit.







enkel Through the Ashes of Empires kan ik nog horen.

enkele sterke nummers


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-11-2014 20:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Och, ik kon de 2e ook wel waarderen eerlijk gezegd.


Boeiender


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-11-2014 22:40 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Chris Kontos, wat een drummmer.


En nu gaan we vegen


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-11-2014 10:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 06-11-2014 11:11 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/



Hier had uw advertentie kunnen staan!


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 06-11-2014 12:18 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Burn my Eyes is één van mijn favoriete albums maar dit kan ik echt niet aanhoren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2016 19:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



die intro... kippenvel


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-12-2017 22:46 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Robb Flynn gaat volgens mij de puberteit weer in. Huilie huilie doen om een slechte recensie in Decibel.

De reactie:

DECIBEL MAGAZINE SLAMS "CATHARSIS"!⠀
The former-Decibel cover stars new album gets called "juvenile", "stupid", "endlessly pummeling" and a "Super Collider-level-miss".⠀

Oh, and hey... FUCK YOU Jeff Treppel!!⠀




De twee vrijgegeven tracks zijn ongelofelijk kut. Supercharger klinkt ineens ontzettend goed.



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen