|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, illegaaltje... A metalheart is hard to tear apart |
|
Ik weet niet meer welk jaar maar ergens begin 2000. Het publiek tijdens een Machine Head optreden op Graspop ging pas uit zijn dak toen ze een cover van Iron Maiden speelde.Dat zegt al genoeg. De eerste twee albums zijn goed de rest is gewoon bagger. |
|
Welke band dan ook, Maiden cover = Uit je dak gaan. Standaard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sinds de komst van Phil Demmel klinkt MH de laatste drie platen anders weer goed genoeg voor mij om de platen te kopen! Die nieuwe kan ik weer erg goed hebben.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat klopt want Maiden zelf doet het niet zo goed meer live, de laatste jaren. |
|
quote: Ben ik totaal niet met je eens! Laatste 3 CD's vind ik stuk voor stuk erg goed en muzikaal zelfs beter dan de eerste twee. |
|
Ik vind de nieuwe echt goed, maar net als bij vorige platen kunnen ze mijn aandacht nooit blijven vasthouden. enkel Burn My Eyes slaagde daarin wel cleane zang en kinderkoortje in combinatie met meer melodie is op zich een leuke aanvulling, maar voor mij mist het gewoon iets |
|
quote: Die zijn dan ook van na 2000. Want dat staat er. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vind de laatste 3 platen, prima platen (en de eerste 2 natuurlijk ook). Met de platen die er tussenin zitten heb ik weinig tot niets. Die kunnen me niet erg bekoren. |
|
|
|
Een nieuwe track: Nog twee tracks van de plaat: Now We Die Killers & Kings Dan kun je als band wel zeggen dat je zo ambitieus bent op de nieuwe plaat, de drie vrijgegeven nummers klinken als hele saaie herhalingsoefeningen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-11-2014 11:34] |
|
Dit nieuwe nummer begint nog leuk, maar vervalt naar mijn mening inderdaad al snel in een matige herhalingsoefening. The Blackening vond ik echt nog een erg vette plaat, maar de vorige was van een veel lager niveau. Afgaande op deze 3 nummers hebben ze zich niet herpakt. |
|
Wat mij betreft niks mis met het nieuwe werk. Persoonlijk luister ik er zelf liever na dan hun oudere werk, wat mij nooit heeft kunnen bekoren. Ik ken ze pas vanaf "the Blackening", heb het oudere werk wel een kans gegeven en dat heeft me gewoon niet weten te pakken. Unto The Locust was voor mij de op een na beste album van dat jaar (Anthrax vond ik beter!) Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Waarschijnlijk al tig keer gezegd door anderen hier, maar het debuut is nooit meer verbeterd. |
|
quote: Klopt. Wel bijna geëvenaard door de opvolger. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: enkel Through the Ashes of Empires kan ik nog horen. enkele sterke nummers signature |
|
Och, ik kon de 2e ook wel waarderen eerlijk gezegd. Boeiender |
|
Chris Kontos, wat een drummmer. En nu gaan we vegen |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Burn my Eyes is één van mijn favoriete albums maar dit kan ik echt niet aanhoren. |
|
die intro... kippenvel signature |
|
Robb Flynn gaat volgens mij de puberteit weer in. Huilie huilie doen om een slechte recensie in Decibel. De reactie: DECIBEL MAGAZINE SLAMS "CATHARSIS"!⠀ The former-Decibel cover stars new album gets called "juvenile", "stupid", "endlessly pummeling" and a "Super Collider-level-miss".⠀ ⠀ Oh, and hey... FUCK YOU Jeff Treppel!!⠀ De twee vrijgegeven tracks zijn ongelofelijk kut. Supercharger klinkt ineens ontzettend goed. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |