![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja en? Dat is erg, omdat? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
![]() |
|
Beetje flauwe teksten als je het mij vraagt, maar positief verrast door de rest van de muziek. ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Eén line-up voor de huidige BME-tour. Die ontbindt daarna en gaat over in een line-up voor nieuw studiomateriaal. ![]() |
|
Klopt niet helemaal. Die nieuwe line-up is al actief getuige het nieuwe nummer en ik lees net dat ze tijdens de tour 2 sets met 2 bezettingen gaan spelen. Dus geen overgang maar overlap. Jammer dat Kontos en Mader niet permanent terugkeren. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Heb het afgelopen maandag mogen aanschouwen in 013. 15 nummers best of-set voor de pauze. Daarna wordt er van drummer en gitarist gewisseld en komen Mader en Kontos in de band om Burn My Eyes te doen. Het laat zich raden welke set het meeste enthousiasme genereerde.... ![]() |
|
Do Or Die is behoorlijk matig, maar die tekst.... Flynn lijkt steeds infantieler te schrijven naarmate hij ouder wordt. Hilarisch slecht. Sowieso merk ik dat ik van Machine Head eigenlijk alleen de eerste twee albums veel draai. Burn My Eyes is gewoon ijzersterk en The More Things Change... is ook een beestige plaat. The More Things Change... draai ik het meeste, de grooves op die plaat zijn heerlijk! ![]() |
|
quote: De teksten op "The more things change..." doen me anders ook bij vlagen het glazuur bijkans van de tanden springen van plaatsvervangende schaamte. Wel een vette plaat, dat wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Petje af voor die mannen. Tja zo'n lange set is misschien lang voor een publiek op leeftijd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik stuitte op een recente livestream, dus voor de liefhebber: Overigens zit Bobby 'Overkill' Gustafson nu in Vio-lence. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-02-2020 19:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuw nummer, dat hier en daar weer wat terug lijkt te gaan naar de begindagen: [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-04-2022 21:05] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Lekker! Goede riffs, goed drumwerk, pittig tempo. En die eerdere single Become The Firestorm had dat ook al. Zo word ik wel benieuwd naar het volledige album. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 15-04-2022 21:28] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Amateurbeeld (met kutgeluid) van het optreden op Bloodstock. Wat een energie, en wat een vette setlist ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |