|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er tot nu toe geen problemen mee ondervonden. Heb halflang haar (ben het aan het laten groeien) en heb al bij verschillende bedrijven gewerkt. Niemand die er wat van zei. Loop nu stage bij een multimedia bedrijf en kan zelfs open en bloot met mee tattoo lopen en me tshirts, heel relaxed al zeg ik het zelf some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Altidj pure rock'n'roll hier! nix aanpassen shirts, broeken, ... whatever, en ik hoor niemand klagen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmm ik loop dus hele dagen in pak... niet erg metal... |
|
Ik heb er ook nog nooit klachten over gehad (behalve een keer dat ik niet eens bij een bank hoefde te komen solliciteren omdat ik een sik heb ) maar ik krijg wel vaak domme opmerkingen. Dat mensen vragen wat er nou in dat logo staat, of dat ik wil uitleggen wat voor soort muziek dat is ("Is dat hardrok??"), enz enz. Dat ben ik eigenlijk wel zo beu dat ik op mijn werk meestal in egaal zwart loop. Zenial |
|
Ik kan aandoen wat ik wil. Loop vaak zat in vale spijkerbroek, metalshirt, ongeschoren en haren los. Vaak genoeg loop ik ook in nette kleren, omdat ik dat mooi vind . Tattoos heb ik niet. Had wel een berg oorringen toen ik hier kwam werken. Heb ze ooit eens uitegdaan om schoon te maken en ze eigenlijk nooit meer ingedaan. Wilde een tijd geleden een piercing in m'n harses (is toen niet gelukt, maar dat is een ander verhaal), maar dat was ook totaal geen probleem Kortom, erg relaxed |
|
quote: Wat is er met de houthakkershemden gebeurd Euhm, sja, zelf loop ik er heel afwisselend bij. Ik hoef niet "netjes" naar mijn werk te gaan, meestal draag ik dan ook casual kleren. Als ik een belangrijke afspraak heb met een klant trek een mooi 3d pak aan. Momenteel zit ik met mijn ongeschoren bakkes, korte broek en Malevolent Creation sleeve aan, achter mijn PC te vegeteren |
|
quote: En nog is ie lelijk.... |
|
quote: Dat heb ik ook en daarom zorg ik dat ze mijn tattoo's niet kunnen zien en probeer ik om niet altijd helemaal zwart gekleed rond te lopen. Als mensen zeggen 'ben je hardrock?'dan zeg ik altijd voor het gemak 'ja'. Maar als ze vragen of ik gothic ben (...) dan neem ik wel even de moeite om dat idee uit hun hoofd te zetten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Een 3-dimensionaal pak?! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bij het werk wat ik heb gedaan was het geen enkel probleem. Ik was wasserijmedewerkster. Maar nu heb ik al weer meer dan een jaar geen werk mede omdat ik er anders uit zie denk ik. Het zal ook wel een rol spelen dat ik geen opleiding en niet veel werkervaring heb. (enne spreken we nog iets af voor morgen Zilla???) How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: daar kan ik ook niks aan doen!! overigens geloof ik dat korte broeken niet zo op prijs gesteld en ook 'te bloot' bij de dames niet. Is ook niet nodig aangezien de klimaatbeheersing voor een uiterst aangename temperatuur zorgt |
|
quote: 1. is het zomer... 2. Ja in m'n vrije tijd wel ja, nu bagger ik in een flesh made sin shirtje rond, maar op m'n werk dus in pak... |
|
ik pas me wel aan als het gevraagd word, anders niet. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: jaja, het nieuwste van het nieuwste, met Fiberoptic MultiMedia Link naar mijn laptop |
|
Heb er op m'n huidige werk weinig last van.Hoe zwarter hoe beter juist.Fijn zo'n goth winkeltje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja ja maar de meeste van jullie passen zich aan das niet eerlijk Maar als je er nu extreem bij zou lopen, zoals je ook op een concert zou doen, dan gaan ze wel moeilijk doen.. Lang haar kan ook gevaarlijk zijn, als je met machines werkt. Ik pas me zelf maar een heel klein beetje aan. Ik doe echt geen mantelpakje aan..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sassete, is goei... hoe laat, hahaha Zwemmen was het toch??Ja ja twee metalmeiden die gaan zwemmen.. Dat kan.. Ik pas me dan trouwens wel aan met mijn kleding, hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind t anders heel normaal dat men zich een beetje aanpast. Maar je moet je toch gewoon lekker kunnen voelen... Voor mij wil dat zeggen dat ik vaak zwart draag. (Enneh Zillah kom 's middags hier maar ofzo. Ik ben er wel... Uur of twee ofzo ) How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik werk in een restaurant maar ze hebben er geen problemen met lang haar. Ook niet scheren als het maar niet te erg is vinden ze geen probleem. als ik aan kom zetten kom ik ook gewoon in mijn metaloutfit om het zo maar te noemen. En daar krijg ik geen commetaar op dat het niet netjes is tegenover de klanten. Maarja af en toe wel van die domme opmerkingen maarja ik maak dan net zulke domme opmerkingen terug. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ik kom rond twee uur wel bij je..... Sassete On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe in de kroeg waar ik tap is het geen probleem bij de belastingdienst moest ik een beetje netjes bij de champignonnenkwekerij zaten ze om de festivalbandjes te zeuren.... k zie der daar trouwens echt wel uber true uit : blauw mutsje, rooie tuinbroek met een champignonnethje er op , chirurgische handschoentjes en kisten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: fotooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!! Let´s bring back the METAL |
|
quote:haha heb alleen foto;s van in de kroeg dat laatste is trouwens wel een idee voor op het podium met de band wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik vul vakken bij de c1000 (ja ja ) En daar heb ik me werk schort + bloes aan, stropdas niet (zit los en kan geen strikken klote dingen) en daaronder gewoon de broek die ik normaal aan heb die dag, gister nog Legerbroek met pijpen in me kisten, hoor er niks over |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |