|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Poeh tijd geleden dat ik ze gezien heb... op Waldrock in 96. Best goed concert, al kan ik me er niet al te veel meer van herinneren dan een vrij brute pit hehe. Ik vind (zoals iedereen geloof ik) The Mind.. en Psalm 69 wel tof, wat ik van het nieuwe werk ken vind ik niks, en het oudere werk is helemaal erg. Iemand voor de lol wel eens de Ministry CD "Work For Love" geluisterd? Zenial |
|
Oude werk is behoorlijk electro, niet? Touché, pussycat! |
|
Hmmm ik dacht meer aan het woord "GAY" Zenial |
|
Jahaaaa... 96 waldrock. Dat concert is misschien wel t beste f*kin optreden geweest wat ik ooit gezien heb. Mwja, ok, misschien iets overdreven, maar ik krijg nog spontaan last van me maag als ik daaraan denk Daarna overleed ministry vrij snel wel... helaas. Dat concert in paradiso was ik trouwens wél van ondersteboven, maar daar moet bij gezegd worden dat dat zaaltje toen wel voor een derde afgebroken was en er volgens mij niet minder kaarten voor verkocht zijn dan normaal. Oftewel: Bar-bier-hangen en ik heb niet echt kunnen zien of er idd geplaybacked werd. Dan doen ze dat wel gaaf trouwens |
|
Da's waar. Playbacken, maar wel goed. |
|
Ik vond ze super op graspop! Wie nog?! Retestrakke cyberfliptrance-industrial. Zelf m'n beste goatrip kon hier niet aan tippen. mvg wk10 |
|
op cd vind ik het super bruut maar op graspop zakte echt mn broek er van af. Wat slecht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vond ze anders echt goed. Mischien wat teveel gedronken en geblowt. mvg wk10 |
|
Tja, ik snap het ook niet aangezien bijna iedereen er over te spreken was. Misschien lag het aan het geluid, ik vond bv het gitaar geluid lang ziet zo vet als op de cd. Het leek wel of ze het alleen van hun samples enzo moesten hebben. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik stond helemaal vooraan en het enige wat ik niet kon horen waren de keybords! Enkel die retestrakke drum en die geflipt leuke gitaarrifjes. Voor mij waren ze samen met TON het hoogtepunt van graspop. mvg wk10 |
|
op With Full Force speelden ze erg goed vond ik. Heerlijk geluid, lekker lang uitgerekte nummers... erg Zenial |
|
Al Jourgensen is een heerscher met name wat zijn side-projects als Pigface of Revolting Cocks betreft. Ik kan zelf de meeste werk van Ministry zeker goed waarderen. Ja, zelfs de eerste (een beetje electropop op zijn tijd is nooit weg). Ik heb: With SYmpathy Land of rape and honey Mind is a terrible thing to taste Psalm 69 Dark side of the spoon KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb alleen Psalm69 geloof ik.. Wat een herrie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hier staan in de kast: - The mind is a terrible thing to taste - Psalm 69 - Filthpig Ik moet nog zoooo veel platen kopen. Touché, pussycat! |
|
quote: Join the club KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik kan Land Of Rape And Honey trouwens niet genoeg aanprijzen. Zieke, noisy soundscapes en een zeer aparte atmosfeer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voleg! Niet treuzelen! Land of Rape and honey scoren! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik vind ministry erg tof maar deze cd vind ik toch zo walgelijk om te kotsen zo slecht. Gatverdegatver electronica liefdesliedjes Zenial |
|
quote: Dit is het ruwste wat ze opgenomen hebben. Jij bent volgens mij in de war met With Sympathy KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Euhmmmmm......... Ik ben volgens mij in de war met With Sympathy nevermind Zenial |
|
Shit happens KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ow, sorry. Ik ben een paar dagen niet hier geweest. Ik zal eens op zoek gaan. Touché, pussycat! |
|
Iemand het nieuwe album van Ministry, genaamd House of the Molé, al gehoord? Heb hem net van het net geplukt en opgezet.. klinkt zeer vet.. Vooral erg aggressief en vol van geluid ten opzichte van eerder werk. Het monotone industrial geluid lijkt nog wat verder naar de achtergrond gezakt maar het is weer overduidelijk MINISTRY! Nu nog een rondje NL graag..... @Zenial: het héle oude werk van Ministry, zeg maar het jaren 80 gebeuren, is inderdaad zwaar GAY .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-05-2004 11:18] |
|
Zie interview en cd-review op de frontpage! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |