|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en??? ben wel erg benieuwd. de twee voorgaande waren super! |
|
Het is the Last Sucker. Ik vind 'em eerlijk gezegd erg tegenvallen. Wat meer de 'oude' Ministry, dus wat minder metal dan de vorige plaat, en juist dat beviel me er zo goed aan. Het is best een gave plaat geworden hoor, maar ik had er gewoon meer van verwacht. Pluspunten vind ik de Doors cover 'Roadhouse Blues' en Death & Destruction. Misschien moet ik hem nog een paar keer luisteren, maar vooralsnog klikt het niet echt heel erg. [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 12-08-2007 11:01] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Wie trouwens van techno/industrial houdt kan zijn hart ook ophalen aan het remix album Rio Grande Dub. Lekkere plaat [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 13-08-2007 17:14] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Meneer heeft een aardig bandje bij elkaar geraapt trouwens. quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Plus, I kinda like the synchronicity of Dubya and MINISTRY riding off into the sunset hand in hand." LOL, dat is dan wel weer humor (Dubya = George W. Bush). Voor iedereen die Ministry nog nooit live gezien heeft: maak gebruik van deze laatste kans! Vorig jaar was het mijn inziens by far het hoogtepunt van Wacken |
|
De nieuwe kan hier in pre-order geplaatst worden. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 14-08-2007 9:28] |
|
Ik zag vandaag een dvd van Ministry in de winkel liggen; iig met alle videoclips erop; mss ook een concertregistratie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: +1 ja. |
|
Ministry kapt ermee Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Bron: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=83199 |
|
Wow, heftig... come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Heb er zin in! Zal ze tijdens hun laatste tour (komend voorjaar/zomer) in ieder geval minimaal op 1 festival nog wel zien (graspop, hellfest, metalcamp, ?), maar zou ze liever nog eens in een zaal zien. Ik las ergens dat ze in de USA optredens gaan geven van 2,5 uur, en aangezien dat waarschijnlijk niet haalbaar is op een festival is een zaal dan nog meer de moeite waard... |
|
De goden der Industrial Metal van Ministry zijn terug. Nadat ze twee jaar terug afscheid hadden genomen hebben ze vandaag een splinternieuw nummer ter download gezet op Itunes. Ministry covert het zeer bekende Thunderstruck van AC/DC. Het nummer kost $1,29 om te downloaden, maar hieronder kun je een voorbeeld van dertig seconden luisteren. |
|
Net als bij Immortal was de reünie al gepland voor de split? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Huh? Nieuw "nummer"? Wazig. Nohja, van mij mogen ze terug komen, daar niet van. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Is dit niet iets wat ze nog hadden liggen? Er staat ook niks over op de ministry-website. Wat is je bron holysjit? |
|
De bron is Blabbermouth |
|
laatste concert van ze in 103 was knap waardeloos, van mij mogen ze wegblijven of alleen golden oldies spelen! Heb nu Filth Pig weer op staan, zeker niet hun beste werk, daarvoor zijn Psalm 69, A Mind en Land of Rape te goed, maar toch heerlijk. |
|
Wie heeft er voor mij de Kink FM opnames die in de jaren 90 zijn gemaakt op het Waldrock festival? Ik kan ze nergens meer vinden en het waren erg brute opnames. |
|
Al Jourgensen and Ministry Plan New Album After Three-Year Breakup Regular exercise, a vegetarian diet, no more smoking or drinking — the Al Jourgensen of today is not the same as the one from three years ago, which is when he pulled the plug on Ministry. Saying he feels “the healthiest I’ve been in over 20 years,” Jourgensen has revived his old industrial rock band, which will release a new album by the end of the year and hit the road in 2012. Jourgensen’s road to personal recovery was very bumpy. In March 2010, following a seizure, Jourgensen was taken to an intensive care unit, where he flatlined. “I couldn’t hold down food, and I just didn’t know what was wrong,” he adds. “I spent a week in ICU, where they gave me a 100 percent blood transfusion.” He’s not sure who donated the blood, but he has a feeling it was “some old lady from Kansas because I have a really strong desire to knit.” While working on his Buck Satan album (due in November), Jourgensen realized he had about five to seven songs that were more suitable for Ministry. That planted the seed for the forthcoming Ministry album, titled ‘Relapse,’ which Jourgensen expects to finish in the next few months. “I think this is actually gonna wind up being the fastest and heaviest record I’ve ever done,” he says. |
|
quote: Als je Waldrock 1996 bedoelt: http://trashy69.blogspot.com/2011/07/bootleg-ministry-waldrock-festival.html MP3-tjes in VBR-kwaliteit. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 25-08-2011 12:00] |
|
ik weet niet of het klopt, maar ik had op Graspop ... weet ik veel wanneer , het gevoel dat het Ministry optreden het luidste was dat ik ooit hoorde signature |
|
2003 ofzo? Met twee drummers op het podium? Buiten de tent was het al abnormaal hard inderdaad. Gaaf optreden was het wel! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Was 2003 volgens mij inderdaad. Zag ze toen in Nijmegen in een tent (Fields of Rock ofzo?) en ook in Paradiso. Dat was inderdaad verschrikkelijk luid. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |