|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bijna gelijkwaardig, iets rustiger.. |
|
dat nieuwe nummer "the great satan" op de laatse verzamelaar van Ministry is van het zelfde kaliber en niveau zoals het merendeel van de numemrs op "House of.." als de rest van de numemrs op de nieuwe cd ook zo is, dan zit het weer goed!!! |
|
Het leukste nummer vind ik nog steeds Jesus build my hotrod. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Heft iemand de laatste van Ministry al gehoord? Ben er erg benieuwd naar. Als die ook maar de helft zo goed is als zijn voorganger is het verplichte kost. |
|
quote: Ik ben ook benieuwd.. hier vast een paar stukjes muziek van het nieuwe album: http://store.ministrymusic.org/# |
|
quote: die samples hebben een goede eerste indruk op mij gemaakt! |
|
Ik heb zelf maar flarden gehoord, maar het schijnt een vette plaat te zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik vond (vind!!!) de vorige echt megagoed en die samples beloven meer van het zelfde. niks mis mee dus. revolting cocks vind ik dan weer vrij matig overigens. |
|
“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Thanks voor de tip! |
|
Ministry is nu echt weer terug op het niveau van Psalm 69, erg fijn. |
|
quote: met de vorige cd toch al???? |
|
Heeft iemand die Sphinctour dvd al eens gezien, zo ja, is die een beetje de moeite waard? |
|
Hij schijnt tijdens de nummers meerdere keren van shirtje en pet etc te wisselen. Maar kwalitatief wel dik in orde geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dat komt doordat elk nummer van een ander optreden is genomen. |
|
quote: met deze cd weet je het zeker ! ;-) |
|
quote: Zelfs tijdens een hetzelfde nummer is dit het geval schijnt.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Aha. Dan zijn het waarschijnlijk meer een soort videoclips geworden, aangezien het bij meerdere optredens per nummer natuulijk nooit meer live kan zijn. Of ze hebben een live track lopen en daar allerlei concertfragmenten die ongeveer kloppen met de live track achter gezet.. |
|
Dat laatste meen ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De nieuwste van Ministry is SUPER! Wat een vette strakke cd, nog beter als de voorlaatste en Psalm 69. Nou, die gaat ongetwijfeld erghoog scoren op mijn jaarlijstje (Alleen enslaved en/of Celtic frost zijn in theorie tot staat een betere cd af te leveren). Fuck al die moderne"thrash"cd's met hun mietige melodieuze twiedeltwiet riffjes en meezingrefreinen! Als je riffs wilt die 100% botte agressie zijn maar toch van hoge kwaliteit zijn, dan is Ministry wat je zoekt. |
|
Volledig mee eens. Wat ik ook erg lollig vind zijn die samples(?) uit het nummer Gangreen ("You scumbag son of a bitch..." etc). Heeft iemand enig idee of deze uit een film komen of voor het nummer zelf ingesproken zijn? Het doet me wat denken aan de film full metal jacket, maar ik weet zeker dat het daar niet van is. |
|
Iemand de nieuwe cd al gehoord, "The Last Sucker"? Nog niet officieel uitgebracht maar wel reeds gelekt op internet.. Tevens het laatste studioalbum van Ministry, en zomer 2008 de laatste tour! |
|
Stop Ministry er mee? Enig idee wat de reden er toe is? Heb nog niets van de aankomende gehoord btw. |
|
quote: Ik las ergens iets over dat Al Jourgensen meer tijd wilde gaan steken in o.a. zijn platenlabel, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Via torrentspy is The Last Supper in ieder geval al te downloaden, heb hem net binnen maar nog niet geluisterd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |