|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou dat viel best wel een beetje tegen gister. Setlist was vrijwel hetzelfde als 4 jaar geleden alleen hadden ze er nog wat nieuwe nummers ingefietst (waaronder dat dramatisch kutte 99 percenters). Voor de toegift dus alleen nummers van Relapse, Rio Grande Blood of Houses of the Mole. De toegift was NWO en Psalm 69 en daarna gelukkig nog Thieves en So What. Maar dan sloten ze weer af met die S.O.D. cover. Al met al een beetje teleurstellend dus. Ohja, ze speelden Just One Fix ook nog bedenk ik me nu trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 13-07-2012 17:40] |
|
Welke S.O.D. nummer? Wel jammer dat een band eindigt met een cover als ze zelf zulk sterk materiaal hebben. Laatste album moet ik nog steeds luisteren. |
|
United Forces, staat op het laatste album. 4 jaar geleden deden ze hetzelfde, toen sloten ze af met de Wonderful World cover. |
|
Dat vind ik dan wel iets voor Ministry, dat nummer stampt wel. Laatste keer dat ik ze zag was op Lowlands, na Rio Grande Blood. Toen speelden ze nog best veel oud werk. |
|
quote: Oh dat zeker wel, maar wat je zegt als je zoveel sterk eigen materiaal hebt speel dan lekker Stigmata of Jesus Built my Hotrod als afsluiter ofzo |
|
quote: Ik was er, helaas, ook bij.. Die dvd die ze aan het opnemen waren wordt een mooie vuilnisbakkenvuller aangezien het concert geen flikker aan was. Die beelden naast en op het scherm ook De dansjes van Jourgensen Het lef hebben om als goed verdienende rockstar een nummer als 99% (of us?) te spelen Afsluiten met een slappe versie van een SOD nummer De integriteit was tijdens de vorige "laatste tour ooit" al overboord gegooid blijkbaar. Djerv ook nog eens gemist godverdomme! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Iemand Djerv live gezien? Zo ja, hoe speelden die? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Naar horen zeggen was het degelijk en op momenten zelfs zeer goed. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: |
|
|
|
Haha, Al blijft ook gewoon stug doorgaan he |
|
Het wachten is op toch maar weer wel een afscheidstour |
|
Mooie nieuwe tattoo heeft die trouwens |
|
Dat is dan afscheidstour nummertje 3 inmiddels |
|
|
|
|
|
Ik heb From Beer To Eternity inmiddels twee keer beluisterd. Een recensie komt er over een aantal weken aan. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-08-2013 15:45] |
|
Is die leuker dan Relapse? |
|
Het is echt gruwelijk lang geleden dat ik Relapse heb beluisterd dus die vergelijking kan ik niet maken. Wel kan ik zeggen dat het niveau van Houses Of The Molé en Rio Grande Blood nergens gehaald wordt. Maar dat waren ook hele sterke Ministry-platen. Ik ben deze week en komende week weer behoorlijk wat albums van Ministry aan het draaien om de nieuwe goed te plaatsen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-08-2013 18:42] |
|
Doe mij maar de nieuwe van Storm of Light |
|
Die nummers van A Storm Of Light klinken heel erg goed, beter dan de nieuwe Ministry. Het is ook een vrij moeilijk album om te recenseren omdat er amper drie weken aan gewerkt is en daarna jammer genoeg Mike Scaccia overleed. |
|
Door A Storm Of Light laatste tijd weer eens wat in Ministry gedoken. Ik vond het nummer Tonight We Murder altijd zo gaaf. Is een b-kantje dat ook op de Demon Knight soundtrack staat. Het blijkt eigenlijk meer een My Life With The Thrill Kill Kult (soort Ministry side project) track te zijn. Nu aan het luisteren. Gave, zieke muziek is dat! [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 17-09-2013 17:59] ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |