|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt toch live bruut. Hoop dat ze komend jaar weer wat festivals doen: |
|
quote: Tof! Thanks. Was een prima Waldrock dat jaar met oa. Type O Negative, Morbid Angel, Fear Factory, Slayer en Ministry dus. |
|
quote: heb ze er in 2008 ook gezien was wel hard ja, maar kan best zijn dat je een ander jaar bedoelde |
|
Sowieso, teringharde band. Show op Sziget 2006 heeft veel indruk gemaakt, visuals waren op zijn minst een flink stuk over de grens. You have time. You are doing fine. |
|
Joa, het hardste optreden (qua volume) die ik ooit meegemaakt heb was toch wel Ministry op Metalcamp 2008, je kon gewoon tegen de geluidsgolven in leunen.... en dat om 3.00 s'nachts. Boeiender |
|
quote: Beter zoeken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Charmante hoes. |
|
Vette band. Klote hoes. |
|
Excuses. Ja idd, bizarre hoes. Als de muziek maar goed is |
|
thnak you very much |
|
Volgende week komt de eerste single uit van Relapse! |
|
Nieuw nummer, ben nog niet erg enthousiast. |
|
MINISTRY 2012 DeFibRilLaTouR Europe July 01 – Helsinki, Finland – Tuska Open Air Festival July 04 – Oslo Norway – Rockefeller July 06 – Gavle, Sweden – Getaway Rock Festival July 07 – Denmark – TBA July 08 – Hamburg, Germany – Docks July 10 – Leipzig, Germany – Werk 2 July 12 – Tilburg, Netherlands – O13 July 13 – Belgium – Dour Festival July 16 – Bristol, UK – Academy July 17 – Belfast, IRE – Mandella Hall July 18 – Dublin, IRE – Vicar Street July 20 – London, UK – The Forum July 21 – Manchester, UK – Academy July 24 – Madrid, Spain – Riviera July 25 – Bilbao, Spain – Rockstar July 27 – Selstat, France – L’Art Scenique Festival July 28 – Paris, France – La Cigale July 29 – Etaple, France – Rock en Stock Festival July 31 – Luzern / Switzerland Konzerthaus Schurr August 02 – Poland – Woodstock Open Air Festival August 04 – Wacken, Germany – Wacken Open Air Festival August 06 – Munich, Germany – Backstagewerk August 08 – Budapest, Hungary – Szget Festival August 09 – Czech Republic – Brutal Assault Festival August 11 – Moscow / RUSSIA – Moscow Arena August 12 – St. Petersburg – Glav Club Koningen van de slechte woordgrappen. edit: Jammer dat er maar 1 drummer meegaat. Ministry’s Touring Line-Up includes Al Jourgensen (Frontman/vox/guitars), Mike Scaccia (Ministry/Rigor Mortis) guitars, Casey Orr (Rigor Mortis) bass, John Bechdel (Ministry/Killing Joke/Fear Factory) keyboards, AAron Rossi (Ministry/RevCo) drums and Sin Quirin (Ministry/RevCo) guitars. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-02-2012 1:42] |
|
quote: Dat was zeker gaaf! Ga misschien wel weer even kijken in 013. |
|
quote: wat een ongelooflijk slecht nummer zeg... 100% anti-Kvelgeest |
|
Siked als een malle voor die show op Dour. Dit is trouwens het laatste Ministry album, daarna gaat de stekker er echt uit volgens Al. |
|
Déjà vu. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik was ook al aanwezig tijdens de afscheidstour aantal jaar geleden in 013...it blew me off |
|
quote: Viel toen best tegen ja, dit keer hopelijk wat meer oud werk. |
|
Op die laatste live plaat staan ook alleen maar tracks van de laatste 3 albums dus ik gok dat ze ouder materiaal niet meer spelen? Maar mag niet klagen, ik trek die laatste albums van Ministry juist het beste. |
|
Wat ik mij ervan herinner was de reguliere set vooral werk van de laatste paar platen (die ik trouwens ook best tof vind, maar minder tof dan het oude werk). In de toegift zaten toen een stuk of 4/5 oude nummers, en men sloot af met Wonderful World |
|
Het was toen ook al wel bekend dat ze voornamelijk latere nummers zouden spelen en niet zomaar een best of-set. Ik vind het wel jammer dat Great Satan niet op het laatste live-album staat, want dat is toch het beste nummer uit de latere periode. Double Tap klinkt toch wel weer lekker. |
|
De nieuwe inmiddels een aantal keer voorbij laten komen. Eerste indruk is dat het een wat teleurstellend album is, het aantal nietszeggende nummers is hoger dan het aantal memorabele nummers. Daarnaast komt het geheel wat goedkoop over, naast de vreselijk lelijke hoes zijn er een hoop door ome Al zelf ingesproken samples waarin hij mij meer dan eens aan Mr. Anderson uit Beavis and Butthead doet denken. Ook tekstueel gezien is het, op wat uitzonderingen na, weinig inspirerend en af en toe zelfs kinderachtig. Helaas dus niet een al te best album, al is het door de snelheid van sommige nummers wel een prima album om op te hebben tijdens het fietsen of hardlopen. Uitschieters zijn er wel met Ghouldiggers, Double Tap en Bloodlust. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 28-03-2012 10:56] |
|
Had er ook niet veel van verwacht hoor. Ministry is al sinds Houses of the Molé niet echt meer origineel bezig. Mijn favoriete periode gaan ze vast niet meer herleven omdat Al daar niet meer genoeg drugs voor gebruikt en zijn counterpart eruit is gestapt. Gelukkig hebben we de Sphinctour cd/dvd nog Desalniettemin ga ik de nieuwe plaat alsnog kopen omdat hij simpelweg lekker wegbeukt en idd goed te doen is op de fiets en/of in de auto. Voor de diepere nummers doe ik het al jaren niet meer. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |