|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben die ondertussen al iets opgenomen ofzo? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Voor zover ik weet niet. |
|
Jawel, maar ze waren er niet echt content van. Dus alles opnieuw doen. Zal ergens eind deze maand, of begin augustus klaar zijn denk ik. |
|
Mooi. Laat maar horen als hij uit is. |
|
|
|
VETTE AFFICHE! |
|
[antiKennyX-edit]*weg*[antiKennyX-edit] [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 14-07-2003 20:22] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Mersie, ik heb hem gewoon gepost hoor. Ben niet zeker wie hem gemaakt heeft. Ik denk de gitarist en de drummer. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Nu nog een banner en ik zet hem bij de direct links op mijn site GVD wat is het moeilijk om een nieuwe riet te vinden voor mijn uilleannpipe, ik kan niet verder oefenen , anders ga ik direct bij de band. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-07-2003 15:47] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wil wel gaan, grom???zin??? Do androids dream of electric sheep? |
|
ik ga waarschijnlijk komende zaterdag |
|
ja wij gaan zeker deze zaterdag kansloos zuipen en teringherrie aanhoren Do androids dream of electric sheep? |
|
Héhé, kansloos ja |
|
Ik heb wel zin om te gaan, maare, dan zal ik toch moeten proberen een paar mensen warm te maken in mijn buurt hiervoor... Hmmm, misschien toch maar eens aan mijn eigen rijbewijs beginnen denken... |
|
Waar moet je dan vandaan komen? Vergeet niet dat Skald echt niet te missen is |
|
Ik woon in Rupelmonde, bij Kruibeke.. Maar ja, als er niemand gaat die ik niet ken ga ik ook niet, hoor... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 18-07-2003 14:26] |
|
Oeieoei... eigenlijk dom van me dat ik het vraag, want ik ben van Gent, en ik kan dus niemand oppikken op weg naar Pagan Metal Night... Tenzij Agony misschien, als ze te lui is om te voet te komen Jamaar, je kent ons toch? [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 18-07-2003 14:27] |
|
Hehe.. Ik laat wel iets weten als ik kom, gaan we iets gaan drinken... Een watertje of zo... |
|
Ja, een watertje |
|
quote: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Hé leuk, kom jij ook dan?! |
|
quote: eh ja, anoniem as ever In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Wacht maar, ik zet mn zonnebril af deze keer |
|
quote: maak me gek ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |