|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik word alweer bang |
|
Hmm.. okee, ik kom wel. Dit weekend als een de frontline gaan verkennen. Best wel een klein kot, he? Nu ja, alleen volgende week de weg van't station daarnaartoe nog vinden, en da komt in orde... |
|
quote: Zaterdag ben ik er zeker, het is echt een unicum, Bran Barr in Gent, die spelen normaal gezien nooit in België. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hawel, da's echt nie moeilijk zie... als je buitenkomt vooraan aan het St Pietersstation in Gent, dan ziet u voor u enkele straten op dat plein uitkomen. Men richt zijn of haar blik op het frietkot, dat zich ietwat rechts/recht voor u bevindt.Zowel links als rechts van dat frietkot ziet men een straat. Men neme de straat rechts van het Frietkot (links mag ook, maakt niet zoveel uit, want tis dezelfde straat eigenlijk, maar rechts is gemakkelijker voor het vervolg van m'n uitleg) Die loop je dus uit. Aan het eind daarvan steek je over (op het zebrapad) en vervolg je je weg langs de Fortlaan. (amai, ik weet ook eens n straatnaam). Je volgt een eindje mee langs het Citadelpark, maar aan de plantentuin van de unief (herkenbaar aan groot ijzeren hekken) gaat men rechtdoor ipv het Citadelpark nog verder te volgen, dus NIET langs het congrescentrum volgen. (Ook NIET rechts afslaan echter!!) Je loopt verder tot aan de verkeerslichten, alwaar je aan de overkant een CD winkel kan bespeuren, met als basiskleur GEEL, en Bilbo genaamd. Dus, richt uw schreden daarheen, en loop vervolgens verder de Overpoortstraat in. Je passeert aan je rechterhand eerst het uniefrestaurant (trappen, oerlelijk gebouw) vervolgens een klein straatje, het Stalhof genaamd (amai, nog n straatnaam, ik ben goed) dat loop je voorbij, en zo'n 20 meter na dat straatje heb je eveneens aan de rechterkant, een gangetje. Dat is de ingang van de huidige locatie van de immer verhuizende Frontline. (dus, dat gangetje loop je door... etc...) [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 21-07-2003 14:28] |
|
quote: zeg me aub dat dat niet den Twieoo is ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Neenee, een eindje ervoor nog, een veel smallere gang... |
|
Heel klein is da daar. Daar zulde al moeite moeten doen om elkaar niet tegen te komen... |
|
quote: ah quote: humz, nog kleiner dan het al was ofzo ? Amai, en ik dacht dat ze net gingen vergroten en eens voor een deftige PA zorgen. Ik begin alweer het ergste te vrezen voor geluidskwaliteit. Nu ja, we zien wel. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
heb het gemist, lag ziek in bed met zere poot Do androids dream of electric sheep? |
|
Het is pas volgende week hoor... Maar ik neem aan dat je het over Crusader en zo had... Fotos? |
|
quote: euh, het is pas zaterdag hoor, of leef jij in de toekomst Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tegen hoe laat begint dat spul, hoe laat is het gedaan? Ik kom met de trein, maar als ik geen trein terug heb, blijf ik wel een nachtje. |
|
quote: weet ik zelf niet, op de affiche staat ook geen uur. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nog vier dagen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hmm.. Tegen hoe laat ga je dan? |
|
quote: ik ga Wapenspraak eens contacteren daarvoor, of de Frontline zelf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Okee. Dit weekend was ik er om 5 uur al, terwijl het maar om 7 uur begon. Zelfs Crusader wist niet om hoe laat ze moesten spelen... |
|
Net effe gebeld met de Frontline, het zou tussen zesch en zeven uur beginnen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Cool. Dank. Ik betaal u alvast een pint... |
|
quote: dank je , jij krijgt er ook ene van mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ok, heb het gevonden: doors at 7PM first band 8PM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tutut, het begint om 18u... |
|
quote: achzo, dank je voor de info ~Narsil Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
I'll be there |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |