IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Pagan Metal Night tijdens Gentse feesten 26/07, Gent Belgie Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-07-2003 23:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 juli 2003 23:13 schreef DarknessThere het volgende:
Hoeveel volk was er, feitelijk?

toch redelijk veel, da zaaltje zat praktisch vol.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-07-2003 23:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Mja... da's relatief natuurlijk. Het is een piepklein zaaltje he

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-07-2003 23:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 juli 2003 23:14 schreef DarknessThere het volgende:
Mja... da's relatief natuurlijk. Het is een piepklein zaaltje he

het was in da ander zaalke van de Frontline, het was nie op de hoek daar.

Maar het heerschte echt wel vet

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

DarknessThere
Posted 27-07-2003 23:17 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik ga volgende keer wel... O.o

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 28-07-2003 1:08 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 21:08 schreef ~Narsil het volgende:
Weet iemand of die zatte hollander met z'n Holy Moses tshirt er nog in geslaagd is om te gaan vliegen btw?

haha, die gast was echt niet te doen ! weet helaas niet waar ie geëindigd is. Kwam trouwens tijdens Bran Barr nog een hollander toe die vroeg of het de eerste band was die avond. Raar volkje, die ...

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2003 1:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 juli 2003 1:08 schreef X-Act het volgende:
Kwam trouwens tijdens Bran Barr nog een hollander toe die vroeg of het de eerste band was die avond. Raar volkje, die ...

, tja, als je gigs op een heel laat uur gewent bent

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 28-07-2003 1:30 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 21:03 schreef X-Act het volgende:
bwah, als ik goeiendag kom zeggen zal het toch op grond van iets anders zijn dan het feit dat ik hier af en toe eens op ZM zit. Anyway, je zag er me wel een leuke meid uit, zal eens denken over een goeie openingszin tegen ik u nog eens tegenkom.
En ik?

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 28-07-2003 1:33 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 1:30 schreef AgonY het volgende:
En ik?

ik was al blij eens een paar minuten naast u te kunnen staan.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-07-2003 1:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

o ja, voor de ge-interesseerden, een topic op het Ierse metalforum over Scald:
http://pub51.ezboard.com/fnimetalforumboardfrm1.showMessage?topicID=11059.topic

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 28-07-2003 1:59 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2003 1:33 schreef X-Act het volgende:
ik was al blij eens een paar minuten naast u te kunnen staan.
*paranoid*

istari
Usericon van istari
Posted 28-07-2003 10:22 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 23:13 schreef DarknessThere het volgende:
Hoeveel volk was er, feitelijk?

105 betalenden + 30 muzikanten ongeveer

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 28-07-2003 11:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik was er zaterdag... goeie muziek... !

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 29-07-2003 18:23 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 28 juli 2003 1:08 schreef X-Act het volgende:
haha, die gast was echt niet te doen ! weet helaas niet waar ie geëindigd is. Kwam trouwens tijdens Bran Barr nog een hollander toe die vroeg of het de eerste band was die avond. Raar volkje, die ...

Ik hoop niet dat ik me erg heb misdragen daar, anders krijgen we helemaal zo'n naam...
En over de ZM-ers: ik heb geen andere gezien dan Beli Mawr, Ineluki en Gunman.
Maar was wel een geslaagd feest! Voor herhaling vatbaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 29-07-2003 18:23]

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-07-2003 19:31 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik was die idioot in het non metal kostuum

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 29-07-2003 20:37 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 29 juli 2003 18:23 schreef Ooypunk het volgende:
Ik hoop niet dat ik me erg heb misdragen daar, anders krijgen we helemaal zo'n naam...

Was jij die vliegende hollander dan?

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-07-2003 1:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 20:37 schreef ~Narsil het volgende:
Was jij die vliegende hollander dan?

Dat denk ik niet die kerel met z'n holy moses shirt was iemand anders ...

Hoe dan ook,

Hier alvast een paar foto's van Bran Barr

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 30-07-2003 10:49 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

ik kan me maar 2 bands herinneren en da was skald & wapenspraak... de drank had er iets mee te maken denk ik

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 16:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

foto's!!!!!!!!!!

Bran Barr

Hyadningar

Nydvind

Skald

wapenspraak&drinkgelag

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-07-2003 17:04 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wat vonden jullie van de backing vocals van Hyadningar

DarknessThere
Posted 30-07-2003 17:31 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

K had toch maar moeten gaan...

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 17:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

t was MACHTIG GOED!!!!!!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 17:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

aan die pic's te zien baal ik dat ik er niet bij was, ookal was het wat ver.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 17:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 17:36 schreef impaled succubus het volgende:
aan die pic's te zien baal ik dat ik er niet bij was, ook al was het wat ver.

megasfeertje,inderdaad...

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 17:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 17:55 schreef IceQueen het volgende:
megasfeertje,inderdaad...
was in de sorte beker met boombaard en heidevolk ook, op naar uva4

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-07-2003 18:06 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 17:56 schreef impaled succubus het volgende:
was in de sorte beker met boombaard en heidevolk ook, op naar uva4

t zal voor een volgende keer zijn dan...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com