![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja... da's relatief natuurlijk. Het is een piepklein zaaltje he ![]() ![]() |
|
quote: het was in da ander zaalke van de Frontline, het was nie op de hoek daar. Maar het heerschte echt wel vet ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga volgende keer wel... O.o ![]() |
|
quote: haha, die gast was echt niet te doen ! weet helaas niet waar ie geëindigd is. Kwam trouwens tijdens Bran Barr nog een hollander toe die vroeg of het de eerste band was die avond. Raar volkje, die ... ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:En ik? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik was al blij eens een paar minuten naast u te kunnen staan. ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
o ja, voor de ge-interesseerden, een topic op het Ierse metalforum over Scald: http://pub51.ezboard.com/fnimetalforumboardfrm1.showMessage?topicID=11059.topic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: 105 betalenden + 30 muzikanten ongeveer ![]() |
|
ik was er zaterdag... goeie muziek... ! ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Ik hoop niet dat ik me erg heb misdragen daar, anders krijgen we helemaal zo'n naam... ![]() En over de ZM-ers: ik heb geen andere gezien dan Beli Mawr, Ineluki en Gunman. Maar was wel een geslaagd feest! Voor herhaling vatbaar! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 29-07-2003 18:23] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
ik was die idioot in het non metal kostuum ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Was jij die vliegende hollander dan? ![]() |
|
quote: Dat denk ik niet ![]() Hoe dan ook, Hier alvast een paar foto's van Bran Barr I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
ik kan me maar 2 bands herinneren en da was skald & wapenspraak... de drank had er iets mee te maken denk ik ![]() ![]() |
|
foto's!!!!!!!!!! Bran Barr Hyadningar Nydvind Skald wapenspraak&drinkgelag Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
wat vonden jullie van de backing vocals van Hyadningar ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
K had toch maar moeten gaan... ![]() ![]() |
|
t was MACHTIG GOED!!!!!!!!! ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
aan die pic's te zien baal ik dat ik er niet bij was, ookal was het wat ver. ![]() |
|
quote: megasfeertje,inderdaad... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote:was in de sorte beker met boombaard en heidevolk ook, op naar uva4 ![]() ![]() ![]() |
|
quote: t zal voor een volgende keer zijn dan... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |