|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja... da's relatief natuurlijk. Het is een piepklein zaaltje he |
|
quote: het was in da ander zaalke van de Frontline, het was nie op de hoek daar. Maar het heerschte echt wel vet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ga volgende keer wel... O.o |
|
quote: haha, die gast was echt niet te doen ! weet helaas niet waar ie geëindigd is. Kwam trouwens tijdens Bran Barr nog een hollander toe die vroeg of het de eerste band was die avond. Raar volkje, die ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: , tja, als je gigs op een heel laat uur gewent bent Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:En ik? |
|
quote: ik was al blij eens een paar minuten naast u te kunnen staan. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
o ja, voor de ge-interesseerden, een topic op het Ierse metalforum over Scald: http://pub51.ezboard.com/fnimetalforumboardfrm1.showMessage?topicID=11059.topic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:*paranoid* |
|
quote: 105 betalenden + 30 muzikanten ongeveer |
|
ik was er zaterdag... goeie muziek... ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik hoop niet dat ik me erg heb misdragen daar, anders krijgen we helemaal zo'n naam... En over de ZM-ers: ik heb geen andere gezien dan Beli Mawr, Ineluki en Gunman. Maar was wel een geslaagd feest! Voor herhaling vatbaar! [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 29-07-2003 18:23] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
ik was die idioot in het non metal kostuum I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Was jij die vliegende hollander dan? |
|
quote: Dat denk ik niet die kerel met z'n holy moses shirt was iemand anders ... Hoe dan ook, Hier alvast een paar foto's van Bran Barr I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik kan me maar 2 bands herinneren en da was skald & wapenspraak... de drank had er iets mee te maken denk ik |
|
foto's!!!!!!!!!! Bran Barr Hyadningar Nydvind Skald wapenspraak&drinkgelag Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
wat vonden jullie van de backing vocals van Hyadningar I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
K had toch maar moeten gaan... |
|
t was MACHTIG GOED!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
aan die pic's te zien baal ik dat ik er niet bij was, ookal was het wat ver. |
|
quote: megasfeertje,inderdaad... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:was in de sorte beker met boombaard en heidevolk ook, op naar uva4 |
|
quote: t zal voor een volgende keer zijn dan... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |