|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
euh guys: deuren 18u00 eerste band 19u00 dit zijn de enige geldende uren |
|
Hopelijk ist gemakkelijk parkeerplaats vinde nu 't Gentsefeesten zijn anyway... we geraken r wel!!!!!!! |
|
Waarom helemaal in Belgie? Ik wil ook! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Kom dan hé... Zoek u vervoer en dan zult ge r wel gerake... |
|
Verdomme. Iedereen heeft afgezegd... is het nu de moeite dat ik alleen kom? |
|
whiiiiiiiiiiii morge ist zover kga me iig goe amusere!!!!! |
|
quote: Tuurlijk. Springt u maar binnen en dan bouwen wij een decadent feestje |
|
Het zal voor ne volgende keer zijn... ik heb in feite geen zin meer... half uur bus, half uur trein, en dan nog vroeg genoeg doorgaan om de laatse trein en bus terug te hebben... Sorry, Narsil, da waterke zal voor ne volgende keer zijn... |
|
quote: pfft, ik ga al liftend , veel avontuurlijker Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heh.. altijd hetzelfde met die vrienden van mij... Nachtje door op de Gentse feesten me eerst da metalfest? Zagen ze allemaal heel goe zitten, tot natuurlijk op den dag zelf... Nu ja, mijn goesting is over... Have fun, Beli :D |
|
quote: Het zal er niet aan ontbreken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
goed, nu tanden poetsen, haar borstelen, fiets van stal halen, alles de rugzak in en vertrekken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
omg ik ben laaaaat *schiet in actie* |
|
Aargh.. blijkt nu dat ze niet mee gaan om te gaan zuipen op één of andere Mega Maes Party... Fuck, I'm pissed... |
|
Pagan Metal Night was cool!!! Nek doe pijn! Wapenspraak & Drinkgelag vond ikt beste van den avond!!!! |
|
quote: Troost u, de mijne doet ook pijn Foto's volgen straks... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-07-2003 15:25] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: en de mijne ook, maar het heerschte, en gelukkiglijk hebben we nog een fotograaf gevonden die een foto van ons kon nemen Wapenspraak en Drinkgelach en Bran Barr vond ik de beste Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Toch nog foto's dus. WnD en BB waren idd zeer de moeite. Ik heb toch wel het meest genoten van openener Skald, die muziek is niet alleen vrij origineel, maar ook zeer goed live gebracht. T geluid was ook dik in orde gisteren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Skald was idd erg goed Over het geluid konden we ook nie klagen idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
geluid viel inderdaad goed mee, enkel bij Bran Barr werd het beetje een soep ... Vond het een erg geslaagde avond, aangenaam verrast zelfs. Veel ZM'ers gespot trouwens. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik heb weer niemand gezien behalve Beli, Gunman en Icequeen... kom dan toch es goeiendag zeggen mensen |
|
bwah, als ik goeiendag kom zeggen zal het toch op grond van iets anders zijn dan het feit dat ik hier af en toe eens op ZM zit. Anyway, je zag er me wel een leuke meid uit, zal eens denken over een goeie openingszin tegen ik u nog eens tegenkom. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Héhé, ok, eigenlijk heb je gelijk... Weet iemand of die zatte hollander met z'n Holy Moses tshirt er nog in geslaagd is om te gaan vliegen btw? |
|
Hoeveel volk was er, feitelijk? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |