|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ik de enige die vind dat Wapenspraak en Drinkgelag er als n bende carnavalszotten uitziet?? *stook stook* |
|
|
|
thnx voor alle positieve reacties op SKALD..they thank thee Bran Barr was ook super....en merci aan Wapenspraak voor mijne stijve nek ma twas de max... PAGANMETAL RULEZZZZZ....!!!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: En dan heb je onze nieuwe groepsfoto nog niet gezien ... Op algemene en massale aanvraag van Heer Zwendelaer zullen wij op UVA IV trouwens een stevige polka-versie van de evergreen "Sa moeder tapt vant beste bier (den reus is hier)" ten berde brengen. Weliswaar zal het enigzins Aalsterse karakter van deze stoere chanson niet zo bijzonder naar de zin zijn van onze in Dendermonde residerende drummer, voor wie de oude veten tussen beide steden over de tolrechten in het land van de Dender en Schelde waarschijnlijk nooit vergeten zullen raken (dat krijgt men dan met bejaarde mensen), maar goed ... Geen ressentiment en spelen die handel Maar even terzake nu ... Bedankt aan iedereen die er was voor een verdomd fijne avond !!!!! |
|
quote: Ahh, Vlien heeft ook haar weg gevonden op ZM |
|
Official Statement: Indien ik ooit heb beweerd dat Wapenspraak en Drinkgelag fascisten zijn, neem ik hierbij mijn woorden terug. Ik weet dat het niet zo is, en ik beken dat het mijn bedoeling was gewoon de boel hier wat op te stoken. Ik kan me niet herinneren hier onlangs nog op teruggekomen te zijn, en indien dit toch het geval was, was dit slechts een bijzonder flauwe verwijzing naar een op zich al bijzonder slechte grap. Mijn excuses dus, ik hoop dat hierover geen misverstanden blijven bestaan. (Ik behoud me wel het recht voor Wapenspraak en Drinkgelag qua looks als smurfen te omschrijven.) -Kim. Edit: grammaticale fout. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 01-08-2003 0:31] |
|
quote: Hm... heb ik dan voor niks tegen jou staan leuteren...? Je kan me de bout hachelen! |
|
en ik stond er ook voor piet snot ofzo? |
|
Ik in ieder geval wel |
|
|
|
Hoe die straat nou precies waar de frontline aan zit. Ik dacht altijd aan de overpoortstraat, maar kon 'm daar niet vinden |
|
Overpoort ja... er staat hier in dit topic ergens n wegbeschrijving. |
|
quote: Zo ... Was jij dat? |
|
quote: Ehm, ehm... Shit, ja, da's waar ook. Mijn nederige excuses. En nee, ik ben/was niet de vliegende hollander. Ik ben ueberhaupt geen hollander, trouwens. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |