|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hihi Vrachtwagen (distortion aan) : |----------------------------------| |----------------------------------| |--------[12]----------------------| |--------[12]----------------------| |----------------------------------| |----------------------------------| (Flageoletten boven 12e fret) > aanslaan met volumeknop dicht en dan open en weer dicht en weer open enzo > toet toet |
|
lage E |---2///8b10r9---| Neerlandsche koe. |
|
haha heersch! ook es proberen. Ook wel es benaderd : Kwik (of Kwek of Kwak ) die op z'n NL-taligducktales zegt "Oom Dagobert". Met gebruik van jengelstengel. |
|
Dat kun je toch ook gewoon met je stem doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wil die van de politie hebben. |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 15-06-2006 12:42] |
|
Ja, dan ik die voor m,n buren spelen als manlief z'n vrouw de tering in slaan en z'n zoon word opgepakt wegens drugsbezit. |
|
quote:mp3! maar gitaar is toch veeeeeeeeeeeeeeel coolerder?! |
|
Als dat zo was dan speelden ze die stemmen wel in met gitaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tsja niet iedereen is zo briljant om daar op te komen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haah goed idee, maak een tekenfilm met alleen gitaar geluiden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op www.ronjarzombek.com staan er wel wat |
|
quote: Ja erg gaaf is dat |
|
ik denk dat muziek de kunstvorm is die het meest gebonden is aan zijn technische structuur. Zonder de kennis van muziekleer kan je er volgens mij de juiste emotie niet inleggen... Ik ben een 'analyse' aan het maken over black metal, en zijn technische kenmerken. Ik heb het laatste punt bij kenmerken op wikipedia aangevuld... geïnteresseerden vragen ernaar |
|
Die wazige geluiden zijn echt grappig. Gebruik ik ook in mn lessen, kun je hele verhalen bij verzinnen of met de kleintjes hun eerste eigen liedje componeren, ze laten dirigeren (aan en uitzetten, harder en zachter), vinden ze prachtig. |
|
Dat is leuk Expressionisme ftw |
|
Nu maar eens Eenvoudige Muziekleer van H. Schouten aan het doorneuzen. Gaat toch net wat verder dan Nelleke, interesting stuff! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Muziek theorie is best makkelijk. Vind alleen het gedeelte polyritmiek en antimetrische figuren te klein |
|
Als je, zoals ik, al heel wat jaartjes niets meer met theorie gedaan hebt, is het best weer even wennen. Gelukkig vind ik het interessant genoeg om op m'n gemak erin te duiken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
vind die je nu heb lekker lezen. Die beknopte is net te weinig info |
|
Heb voor m'n D-graad het boek van Nelleke doorgewerkt, dat ging ook best prettig. Deze gaat toch net wat verder. Daarna.. tja.. aanraders ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hahaahah tering dat filmpje met die muis is tof ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |