|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind sperwers helemaal het einde.... vooral opgezette exemplaren None of us are saints - Albert Fish |
|
Oh je bedoelt als je ze heel veel voer hebt gegeven ofzo ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Pfft... dat van die inteelt heb ik nog al van je gehoord. Je word eeeeentooonig lul. Kom met iets nieuws af. mvg wk10 |
|
quote: Oehoe's zijn geweldig ja! Alleen geocities plaatjes werken niet. |
|
quote: OEHOEOEOEOE!!!!! Een uil! Uilen mogen van mij alleen in de Fabeltjeskrant voorkomen. Als bedreigde diersoort, welteverstaan. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
En jij leest lord of the rings? Je hebt niks van tolkien opgestoken. |
|
quote: Professor Reetaap! In Instanbul stikt het anders ook wel van de bonte! mvg wk10 |
|
Ik vind de zwaluw altijd een fantastische vogel om te zien vliegen, heel snel en beweegelijk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee, dat is geheel verkeerd. Het zit namelijk zo, als men iets imiteert doet men iets na wat reeds bestaat. Vogels bestonden al vele vele vele vele jaren voordat ook maar de eerste mens uit de bosjes gekropen kwam, laat staan het vliegtuig uitvond. Als je dan de vogels toch van imiteren wil beschuldigen moet je de juisten het krediet gunnen en dat zijn de insecten. |
|
Nu we het toch over de vogeltjes en de natuur hebben. Wie is er ook zo gek van Rien Poortvliet? mvg wk10 |
|
quote: Dat is toch die kaboutertekenaar? Kon wel mooi tekenen.Hij was wel een fanatieke jager dacht ik. |
|
Look deep inside, go to your cave, and find you power animal: Slide! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Met dat boek van die kabouters is ie inderdaad bekend geworden. Maar check eens z'n ander werk. Z'n laatste boek is meesterlijk. "Aanloop" over wat voor dieren hier in vroegere tijden rondliep. Van de wolf tot aan de mammoet. Daar ga jij wel even zoet mee zijn als natuurfreak. Veel van z'n schilderijtjes zouden trouwens niet misstaan als hoesje voor een of ander black metal ceedeetje. Filosofem van Burzum bv. En ja, hij was jager. mvg wk10 |
|
PRAAT ME NIET OVER VOGELS ik vind het al erg genoeg dat ik 5 jaar bij de jeugdnatuurverkenners heb gezeten, en zowat elke europese vogel kan dromen! Bovendien is mn vader nogs teeds diehard vogelaar. Hij doet niets liever dan met een verrekijker of telescoop in de bosjes te liggen gluren naar vogels (of heeft dat een andere rede, hij wordt vaak gesignaleerd bij het plaatstelijke homo bos ) |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 17-06-2003 22:02] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Inderdaad, de kievit kan trouwens ook mooi vliegen, echt een luchtacrobaat, net een vlinder Overigens had ik vroeger echt bijna een fobie voor (noordse) sterns, we zijn een aantal keer naar IJsland op vakantie geweest en mijn vader vond het leuk om vlak langs/door broedkolonies te wandelen Maar inmiddels heb ik er minder last van (overigens, toen we op Schiemonnikoog zaten zijn we ook 1 keer midden de kolonie ingedoken om scholeksternesten te zoeken). NP: Tom Angelripper - Delirium For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Vogels zijn leuk, vooral parkieten en andere papegaai-achtigen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een goed gebied om vogels in alle rust te kijken is Snowdonia in Wales (Raven, Velduilen, een enkele Steenarend). Prachtig gebied met weinig mensen en nog minder homo's die schaamteloos rukken op kabouterplaatjes van Rien Poortvliet. "zijt gij pedofiel, broeder windv?" "moah, ik heb liever iets kleiners" Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Hmm, even denken... een uil in LotR, Hobbit of Silmarillion.... nee, geen uil. Hoewel Gandalf ook wel 'Stormcrow' genoemd werd, wil dat niet zeggen dat hij op een 'Harry Potter'-manier kon veranderen in een vogel. Ter info: crow = kraai, geen uil. Het gegeven dat hij twee keer gered werd door Gwaihir, zegt dat hij dierenvriend is, prima. Gwaihir was/is een adelaar, geen uil. (Leuk detail, Gwaihir komt wel even door het beeld flitsen in de film, maar wordt niet bij naam genoemd of verklaard hoe hij Gandalf kent, nu kan ik wel beginnen over Manwe, enzo, maar dan wordt het wel een heel lang verhaal.) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: er zaten wel "huidenwisselaars" in de Hobbit quote: Gwaihir is de Heer van de Adelaars ja...en beginnen over Manwe etc. heeft hier niet veel zin.... Wladimir heeft dus gelijk |
|
Ah, nog meer gekken op het forum met een vogel afwijking Mijn darling: Heb hem rond de kerst verregent op straat gevonden, nooit gedacht dat hij het zou overleven. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Mijn pa is bioloog en is helemaal gek van vogeltjes... het voordeel is in ieder geval dat ik het verschil weet tussen een kauwtje, roek, kraai, merel & raaf.. dat is meer dan de gemiddelde Nederlander kan zeggen. Vogels zijn prachtige dieren, ik vind het altijd weer mooi als ik langs de snelweg weer zo'n biddend torenvalkje zie of een buizerd die heel nonchalant op een stoplicht zit (alsof hij denkt: beschaving my ass). Grappig dat ze hier in Brabant een heggemus een blauw windappeltje noemen... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: nou kun je boos op me worden op Graspop maar dat vind ik dus een echt zwaar idiote opmerking! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: De achterliggende gedachtes van Tolkien zijn niet tot je doorgedrongen en je kent alleen maar een paar namen uit de film. Ik doelde ook helemaal niet op de vogels uit het boek. En Midnight roofvogels kunnen zich zelf heel goed aanpassen, vandaar dat ze zelfs hun habitat verplaatsen naar snelwegen, steden e.a. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-06-2003 23:32] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |