IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Vogels Vorige pagina | Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 16:59 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 16:48 schreef Arson het volgende:
vogels??

zijn dat die dingen die een vliegtuig immiteren en zo nu en dan wat lading overboord gooien??


Nee, dat zijn van die vliegende ratten, die ik altijd met de auto probeer te raken. Leuk spelletje, en goedkoper dan PS II.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 17-06-2003 16:59 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

ik vind sperwers helemaal het einde.... vooral opgezette exemplaren


None of us are saints - Albert Fish


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-06-2003 17:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Oh je bedoelt als je ze heel veel voer hebt gegeven ofzo ?


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 17:01 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Zeker een familietrekje van 3 eeuwen ongebreidelde inteelt?

Pfft... dat van die inteelt heb ik nog al van je gehoord. Je word eeeeentooonig lul.
Kom met iets nieuws af.


mvg wk10


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 17:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:58 schreef BurZum het volgende:
Uilen zijn trouwens mijn favoriet. Vooral de Oehoe, grote en indrukwekkende uil.



Heel soms in Nederland te zien als dwaalgast.

Oehoe's zijn geweldig ja!
Alleen geocities plaatjes werken niet.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 17:11 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 17:03 schreef wladimir het volgende:
Oehoe's zijn geweldig ja!
Alleen geocities plaatjes werken niet.



OEHOEOEOEOE!!!!! Een uil! Uilen mogen van mij alleen in de Fabeltjeskrant voorkomen. Als bedreigde diersoort, welteverstaan.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 17:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

En jij leest lord of the rings?
Je hebt niks van tolkien opgestoken.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 17:30 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 14:33 schreef bonobo het volgende:
wladimir, Bonte Kraai is gewoon een subsoort van de Zwarte Kraai die meestal iets noordelijker voorkomt (Scandinavie).

Professor Reetaap! In Instanbul stikt het anders ook wel van de bonte!


mvg wk10


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 17-06-2003 18:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik vind de zwaluw altijd een fantastische vogel om te zien vliegen, heel snel en beweegelijk.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2003 18:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:48 schreef Arson het volgende:
vogels??

zijn dat die dingen die een vliegtuig immiteren en zo nu en dan wat lading overboord gooien??


Nee, dat is geheel verkeerd. Het zit namelijk zo, als men iets imiteert doet men iets na wat reeds bestaat. Vogels bestonden al vele vele vele vele jaren voordat ook maar de eerste mens uit de bosjes gekropen kwam, laat staan het vliegtuig uitvond. Als je dan de vogels toch van imiteren wil beschuldigen moet je de juisten het krediet gunnen en dat zijn de insecten.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 18:58 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Nu we het toch over de vogeltjes en de natuur hebben.
Wie is er ook zo gek van Rien Poortvliet?


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2003 19:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 18:58 schreef windkracht10 het volgende:
Nu we het toch over de vogeltjes en de natuur hebben.
Wie is er ook zo gek van Rien Poortvliet?

Dat is toch die kaboutertekenaar? Kon wel mooi tekenen.Hij was wel een fanatieke jager dacht ik.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-06-2003 19:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Look deep inside, go to your cave, and find you power animal:





Slide!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-06-2003 20:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 19:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat is toch die kaboutertekenaar? Kon wel mooi tekenen.Hij was wel een fanatieke jager dacht ik.

Met dat boek van die kabouters is ie inderdaad bekend geworden. Maar check eens z'n ander werk. Z'n laatste boek is meesterlijk. "Aanloop" over wat voor dieren hier in vroegere tijden rondliep. Van de wolf tot aan de mammoet. Daar ga jij wel even zoet mee zijn als natuurfreak.
Veel van z'n schilderijtjes zouden trouwens niet misstaan als hoesje voor een of ander black metal ceedeetje. Filosofem van Burzum bv.
En ja, hij was jager.


mvg wk10


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 17-06-2003 21:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

PRAAT ME NIET OVER VOGELS

ik vind het al erg genoeg dat ik 5 jaar bij de jeugdnatuurverkenners heb gezeten, en zowat elke europese vogel kan dromen! Bovendien is mn vader nogs teeds diehard vogelaar. Hij doet niets liever dan met een verrekijker of telescoop in de bosjes te liggen gluren naar vogels (of heeft dat een andere rede, hij wordt vaak gesignaleerd bij het plaatstelijke homo bos )


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-06-2003 21:59 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 17-06-2003 22:02]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-06-2003 22:02 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 17 juni 2003 18:07 schreef Sjaan het volgende:
Ik vind de zwaluw altijd een fantastische vogel om te zien vliegen, heel snel en beweegelijk.


Inderdaad, de kievit kan trouwens ook mooi vliegen, echt een luchtacrobaat, net een vlinder

Overigens had ik vroeger echt bijna een fobie voor (noordse) sterns, we zijn een aantal keer naar IJsland op vakantie geweest en mijn vader vond het leuk om vlak langs/door broedkolonies te wandelen

Maar inmiddels heb ik er minder last van (overigens, toen we op Schiemonnikoog zaten zijn we ook 1 keer midden de kolonie ingedoken om scholeksternesten te zoeken).

NP: Tom Angelripper - Delirium


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-06-2003 22:03 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vogels zijn leuk, vooral parkieten en andere papegaai-achtigen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 17-06-2003 22:51 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Een goed gebied om vogels in alle rust te kijken is Snowdonia in Wales (Raven, Velduilen, een enkele Steenarend). Prachtig gebied met weinig mensen en nog minder homo's die schaamteloos rukken op kabouterplaatjes van Rien Poortvliet.

"zijt gij pedofiel, broeder windv?"
"moah, ik heb liever iets kleiners"


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 23:13 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 17:12 schreef wladimir het volgende:
En jij leest lord of the rings?
Je hebt niks van tolkien opgestoken.



Hmm, even denken... een uil in LotR, Hobbit of Silmarillion.... nee, geen uil. Hoewel Gandalf ook wel 'Stormcrow' genoemd werd, wil dat niet zeggen dat hij op een 'Harry Potter'-manier kon veranderen in een vogel. Ter info: crow = kraai, geen uil. Het gegeven dat hij twee keer gered werd door Gwaihir, zegt dat hij dierenvriend is, prima. Gwaihir was/is een adelaar, geen uil.
(Leuk detail, Gwaihir komt wel even door het beeld flitsen in de film, maar wordt niet bij naam genoemd of verklaard hoe hij Gandalf kent, nu kan ik wel beginnen over Manwe, enzo, maar dan wordt het wel een heel lang verhaal.)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 23:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:13 schreef Mithrandir het volgende:
Hmm, even denken... een uil in LotR, Hobbit of Silmarillion.... nee, geen uil. Hoewel Gandalf ook wel 'Stormcrow' genoemd werd, wil dat niet zeggen dat hij op een 'Harry Potter'-manier kon veranderen in een vogel.

er zaten wel "huidenwisselaars" in de Hobbit
quote:
Ter info: crow = kraai, geen uil. Het gegeven dat hij twee keer gered werd door Gwaihir, zegt dat hij dierenvriend is, prima. Gwaihir was/is een adelaar, geen uil.
(Leuk detail, Gwaihir komt wel even door het beeld flitsen in de film, maar wordt niet bij naam genoemd of verklaard hoe hij Gandalf kent, nu kan ik wel beginnen over Manwe, enzo, maar dan wordt het wel een heel lang verhaal.)

Gwaihir is de Heer van de Adelaars ja...en beginnen over Manwe etc. heeft hier niet veel zin....

Wladimir heeft dus gelijk


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-06-2003 23:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ah, nog meer gekken op het forum met een vogel afwijking

Mijn darling:



Heb hem rond de kerst verregent op straat gevonden, nooit gedacht dat hij het zou overleven.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-06-2003 23:26 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Mijn pa is bioloog en is helemaal gek van vogeltjes... het voordeel is in ieder geval dat ik het verschil weet tussen een kauwtje, roek, kraai, merel & raaf.. dat is meer dan de gemiddelde Nederlander kan zeggen. Vogels zijn prachtige dieren, ik vind het altijd weer mooi als ik langs de snelweg weer zo'n biddend torenvalkje zie of een buizerd die heel nonchalant op een stoplicht zit (alsof hij denkt: beschaving my ass). Grappig dat ze hier in Brabant een heggemus een blauw windappeltje noemen...



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-06-2003 23:28 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 21:31 schreef MBMarduk het volgende:
Sorry mijn warme harD is alleen bestemd voor mooie vrouwen.



nou kun je boos op me worden op Graspop maar dat vind ik dus een echt zwaar idiote opmerking!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 23:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:13 schreef Mithrandir het volgende:
Hmm, even denken... een uil in LotR, Hobbit of Silmarillion.... nee, geen uil. Hoewel Gandalf ook wel 'Stormcrow' genoemd werd, wil dat niet zeggen dat hij op een 'Harry Potter'-manier kon veranderen in een vogel. Ter info: crow = kraai, geen uil. Het gegeven dat hij twee keer gered werd door Gwaihir, zegt dat hij dierenvriend is, prima. Gwaihir was/is een adelaar, geen uil.
(Leuk detail, Gwaihir komt wel even door het beeld flitsen in de film, maar wordt niet bij naam genoemd of verklaard hoe hij Gandalf kent, nu kan ik wel beginnen over Manwe, enzo, maar dan wordt het wel een heel lang verhaal.)

De achterliggende gedachtes van Tolkien zijn niet tot je doorgedrongen en je kent alleen maar een paar namen uit de film.
Ik doelde ook helemaal niet op de vogels uit het boek.

En Midnight roofvogels kunnen zich zelf heel goed aanpassen, vandaar dat ze zelfs hun habitat verplaatsen naar snelwegen, steden e.a.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-06-2003 23:32]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen