|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hebben! VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zit weer even op mn balkon en aanschouw twee ijsvogels waarvan een volgens mij een jong is en telkens aan het vissen is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi Laatst ook voor het eerst een ijsvogel voorbij mijn huisje zien vliegen. Blij als een kind. Samen met de ooievaars, de mannetjes torenvalk en het koppeltje buizerds, maakt het het vogelen hier aangenaam. |
|
Sodeju, wat een herrie in het bos vandaag! Wel mooi spul gezien: een groepje staartmezen, winterkoninkjes en het nest van een kleine bonte specht ontdekt. Voor het eerst een vrouwtjesspecht op maar een paar meter afstand kunnen zien, helaas niet gelukt om een foto te maken met mijn telefoon. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
zo, vandaag een zeearend gezien. super imposante vogels. [Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 08-06-2017 18:00] “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Gaaf! Waar zag je hem? Ik heb er 15 jaar terug een gezien ergens in Zeeland, prachtige dieren. Vandaag een zwarte roodstaart in de tuin, leuk diertje, had ik nog niet eerder gezien |
|
Ik zag laatst zomaar een soort van emmm... kaketoe oid in de tuin. Niet t idee dat ie ontsnapt was want in t Vondelpark zit ook een kolonie van t soort dat ik zag. Bizar zo'n tropiach beestje hier... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een halsbandparkiet. Als je die nu pas ziet in Amsterdam dan kijk je nooit naar vogels. Afgelopen 10-15 jaar een ware explosie van die beesten het ergste moet nog komen als ze de randstad gaan verlaten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee hoor zag zs haren geleden in Vondelpaek maar toevallig eergisteren in onze tuin. Parkiet? Was wel weg groot voor ewn parkiet? Mwer formaat ekster ongeveer When your people matter, menstrual health matters |
|
Als hij de snavel stijf dicht hield was het waarschijnlijk toch een kaketoe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op de prinsessenplaat, bij bergen op zoom. mooi moerasgebied. zaten ook veel kleine plevieren en veel andere vogel-(en planten)soorten. Zwarte roodstaart is altijd mooi. ik hoor ze wel eesn roepen bij ons in de stad. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: wat was de kleur? halsbandparkieten zijn groen. “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Vroen met wat geel When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ja halsbandparkiet die zijn inderdaad groter dan die geel of blauwe dingen. Ontsnapte huisdieren die nu in een ruim decennium de randstad veroveren. De tocht naar gebieden als de betuwe kan wel wat problematisch worden aangezien ze bloesems aantasten. en voor de rest een hoop concurrentie voor andere vogels kunnen vormen. Maar als ze je nu pas opvallen als Amsterdammer dan heb je echt geen oog voor vogels ze zitten echt overal. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kweenie of ie zo'n halsband had. Volgens mij had ie ook wat geel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Twee puttertjes in de tuin |
|
Psycho Pippi: DIES MOOI! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wij hadden van de week een gekraagde roodstaart in de tuin. Mooi beessie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die hebben we hier regelmatig ook in de tuin. Eega ziet er veel in de tuin, eega: "merels, 2 soorten duiven, een gaai, eksters, kaaien, meeuwen, mussen, koolmeesjes, 2 boomklevertjes, en een sporadische eend en een reiger op de schutting." Maar mijn eega voert redelijk fanatiek in de achtertuin. Nee, onze katten komen niet buiten, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mooi lopend buffet anders. De kat van vrienden van ons had vorige week bij de bbq een groene specht te pakken. Wel knap op zich, vind ik. Maar de kinderen waren wel over de zeik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er was hier net nog een kat van een of ander buur in de achteruuin. Al eens eerder een knuffel gegeven, meteen handen wassen en zo! Eigen katten eerst! Maar dat zien we gelukkig alleen des avonds, dan zijn de vogeltjes naar bed. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-06-2017 22:50] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |