IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Vogels Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2003 23:33 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

een vogel topic hahahha


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 23:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:32 schreef wladimir het volgende:
De achterliggende gedachtes van Tolkien zijn niet tot je doorgedrongen en je kent alleen maar een paar namen uit de film.
Ik doelde ook helemaal niet op de vogels uit het boek.



juist!

back ontopic:

Vroeger hadden wij een supergele Parkiet, maar die is dood


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 23:36 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

[quote]Op 17 juni 2003 23:32 schreef wladimir het volgende:
De achterliggende gedachtes van Tolkien zijn niet tot je doorgedrongen en je kent alleen maar een paar namen uit de film.
Ik doelde ook helemaal niet op de vogels uit het boek.

Hmm, die namen komen niet eens in de film voor. En de naiviteit om 'de achterliggende boodschap' van een boek/film mee te nemen, heb ik al jaren achter me gelaten. It's a shitty world. Ik kijk films niet om 'opgeleid' te worden, maar om vermaakt te worden. Realiteit is er al meer dan genoeg.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2003 23:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:35 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
juist!

back ontopic:

Vroeger hadden wij een supergele Parkiet, maar die is dood


snif


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 23:38 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 23:33 schreef R. het volgende:
een vogel topic hahahha


A Elbereth Gilthoniel, Ellesar. Ja een vogel-topic, leuk he? Jammer dat er geen webcam op de heide staat.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 17-06-2003 23:39 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

quote:
Op 17 juni 2003 23:33 schreef R. het volgende:
een vogel topic hahahha


(he)R(senloze kankerhomo)., het verbaast me niet in het minst dat een debiel als jij niets weet over vogels. Ik wist wel dat jij vroeg of laat in dit topic zou opduiken, tevergeefs op zoek naar een kippetje. Luister fucking idioot, doe ons allen een plezier en stop een dynamiet in je anus en vraag of je pa die wilt aansteken. Groot plezier voor ons gegarandeerd.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 23:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ferme taal voor een n00b


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bon00beau?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2003 23:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

bon00bhomeau


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 23:44 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

bebann00bo


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 23:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

On-topic, hij kraakte toch een off-topic reactie af. Vond hem wel scherp


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-06-2003 10:56 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik vind vogels machtig interessant, maar het verschijnsel vogelspotter vind ik nog interessanter.
Mensen die, op tijden dat anderen met een dronken kop in bed kruipen, hun verrekijker en rugzakje pakken op zoek naar 1 of ander zeldzame vogel.
Vogels zijn vaak erg mooi en om sommige (grote) exemplaren te zien vliegen is indrukwekkend, maar je kan ook overdrijven.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-06-2003 11:58 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Overdrijven? Het is maar hoe je het bekijkt, vogelen is eigenlijk gewoon een vorm van verzamelen, en tsja, voor sommige zeldzame examplaren moet je wat over hebben, bovendien pik zo ook nog eens een adembenemende zonsopgang boven een prachtig gebied mee

Overigens is wordt een vogelende vriend van me altijd helemaal gek van al dat getjirp op de vroege ochtend als je met je zatte kop uit de kroeg komt, persoonlijk vind ik het wel wat hebben

NP: Tom Angelripper - Johnny Walker


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-06-2003 13:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hehe, dan zou je kunnen zeggen dat naar een concert van je favoriete band gaan ook overdreven is.







[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 18-06-2003 13:13]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-06-2003 13:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 10:56 schreef Phaestus het volgende:
Ik vind vogels machtig interessant, maar het verschijnsel vogelspotter vind ik nog interessanter.
Mensen die, op tijden dat anderen met een dronken kop in bed kruipen, hun verrekijker en rugzakje pakken op zoek naar 1 of ander zeldzame vogel.
Vogels zijn vaak erg mooi en om sommige (grote) exemplaren te zien vliegen is indrukwekkend, maar je kan ook overdrijven.


nee vind ik niet. je moet gewoon iets voor een liefhebberij overhebben. vogelkijken is zelfs heel spannend. Zo makkelijk laten de meesten zich niet zien! dus het vereist geduld en ervaring om een goed beeld van de aanwezige soorten in een gebied te krijgen. Vogelkijken is dus een taak voor de volhouders en die-hards.
(ik ben dus ook deels overgestapt naar de planten, die rennen, vliegen ten minste niet weg )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-06-2003 17:21]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 18-06-2003 15:45 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Yep, ik kijk de laatste tijd ook veel naar insecten. Ik ga ergens op de hei staan en ga als een gek op de grond stampen.

Later bestudeer ik die platgetrapte beesten onder mijn legerkisten.

Bijzonder leerzaam en nog goed voor mijn libido ook.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-06-2003 15:52 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Nou, vogelen ligt mij wel ja.


Je kan me de bout hachelen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2003 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh maak overigens niet de fout als je in Duitsland bent dat je fögelt ...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-10-2003 22:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

over duitsers gesproken



Oud Vuil.


Aart
Usericon van Aart
Posted 26-10-2003 22:15 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

LOL

Over vogels: Zebravinken zijn mijn favoriet


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2003 22:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

papagaaien die kunnen praten zijn wel grappig.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-10-2003 22:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:16 schreef ghoulliette het volgende:
papagaaien die kunnen praten zijn wel grappig.


Pffffff... Ik werd er gestoord van.. Wij hebben een grijze roodstaart papegaai gehad, maar die lulde en brabbelde veel te veel!
Hij begon vaak ook agressief te krijsen als hij geen aandacht kreeg en zei rare dingen..
Papegaaien moet je van kleins af aan hebben, anders weet je echt niet wat je in huis haalt...


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 22:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:39 schreef bonobo het volgende:
(he)R(senloze kankerhomo)., het verbaast me niet in het minst dat een debiel als jij niets weet over vogels. Ik wist wel dat jij vroeg of laat in dit topic zou opduiken, tevergeefs op zoek naar een kippetje. Luister fucking idioot, doe ons allen een plezier en stop een dynamiet in je anus en vraag of je pa die wilt aansteken. Groot plezier voor ons gegarandeerd.
LOL


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2003 22:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:18 schreef Immortella het volgende:
Pffffff... Ik werd er gestoord van.. Wij hebben een grijze roodstaart papegaai gehad, maar die lulde en brabbelde veel te veel!
Hij begon vaak ook agressief te krijsen als hij geen aandacht kreeg en zei rare dingen..
Papegaaien moet je van kleins af aan hebben, anders weet je echt niet wat je in huis haalt...

nou deze heeft maar aan 1 iemand geen hekel, en het maakt niets uit hoe lang je hem wel of niet kent


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-10-2003 22:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

he dit is cool
ik heb zelf vroeger 2 jaar als vrijwilliger in een vogelasiel te rotterdam gewerkt, erg dankbaar doch zwaar werk, maar ik mocht wel roofvogels en uilen opvoeden en uiteindelijk terug in de natuur uitzetten dus ja , vogels heersen wat mij betreft


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen