|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
het is een hele tijd geleden dat ik naar Danzig heb geluisterd, zal eens wat nieuw werk beluisteren. U hoort nog van mij Bazzio Attacks!!! |
|
net ff wat gedownload van het laatste album, maar vindt het nu toch wat te soft Bazzio Attacks!!! |
|
Misfits!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ouwere Danzig roelt nog steeds. Die latere meer elektonische shit is niet aan mij besteed! |
|
hehe mijn ma vind danzig - mother ook wel leuk en ik ook! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Het nummer is "mother" is echt super gaaf. Ik denk dat ik hem maar weer eens opzoek ... |
|
quote: (zet "Death comes ripping" op en zingt luidkeels mee) oh-oh-oh Death comes rip-ping oh-oh-oh Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hehe ja danzig heeft wel wat, 'mother' zwerft nog altijd ergens in mn playlist rond 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote:Goed plan ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Kennen jullie die versie van Edge of Sanity ook? Best wel grappig. |
|
quote: ben benieuwd "i Luciferi" klinkt erg goed, dus ze hebben na Balckacidevil eindelijk weer de goeie weg gevonden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
How The Gods Kill...lekker nummer, vooral als íe ineens echt losbarst.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hmm..ook maar weer 'ns uit de mottenballen trekken..dat heb ik lang niet gehoord. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mother en when the dying calls |
|
Danzig vind ik wel goed ja. Neigt soms een beetje naar country muziek maar toch met een zeer donkere (twisted) ondertoontje. Alleen de cd BlackAcidDevil ofzo heb ik ritueel moeten verbranden, dat was een soort vaag uitstapje naar technomuziek ofzo .. ging nergens over. De laatste 2 cd's zijn wat minder maar hebben wel een paar sterke nummers. Ik heb hem nog nooit live gezien omdat hij meestal de neiging heeft hier concerten aftelassen, is volgens mij al 2 keer achter elkaar gebeurt. Zijn jullie ook bekend met zijn vorige band Samhain? Dat was na de Misfits en lijkt best wel daar op. lekker amateuristisch en heavier dan de Misfits (wat trouwens ook een geweldige band is, en ja, ook de 2 nieuwe cd's vind ik leuk). some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: yep, bekend, erg leuke muziek !niet bijzonder maar wel geinig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Laten we niet vergeten dat Danzig/Samhain/Misfits bekend is geworden onder de massa door de gratis t-shirt reclame van James Hetfield. Zonder Metallica's niet aflatende superlatieven aan het adres van Glen Danzig's hersenspinsels die - laten we eerlijk zijn - niet altijd van aanvaardbaar niveau zijn, had hij beslist minder dollars op zijn bankrekening gehad. Persoonlijk vond ik the Misfits slechts bij vlagen geinig (Earth AD, Die My Darling Die, eerste 4 nummers van Walk Among Us), Samhain klinkt anno 2003 ook hopeloos gedateerd, en van Danzig zijn de eerste 4 platen wel te pruimen (Lucifuge is een bescheiden killer), maar voor de overige shit had hij gefusilleerd moeten worden, de prutser. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ouwe danzig kan ik me zeer goed in vinden....al lang niet meer naar geluisterd eigenlijk... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Danzig 1-4 roeleren nog immer en altijd... 5 was a "little" getting used to. 6 ging weer aardig de goede kant uit...veel mee-'zingers' e.d. Maar van 7 had ik meer verwacht...maar al met al wel leuk / aardig Jammer dat ze trouwens vorig jaar niet naar de Melkweg waren gekomen...had me er eigenlijk wel op verheugd |
|
quote: ja, je hebt wel gelijk dat de Misfits en consoorten een behoorlijke populairiteitsboost gehad hebben door Metallica, zo ben ik ook naar de Misfits gaan luisteren. Maar daar zie ik niks mis mee, je moet toch ergens beginnen met muziek Ik heb gehoord ergens dat een mogelijk reunie met de Misfits en Danzig eraan komt. Mede dankzij het feit dat van de Misfits nu niet veel meer is overgebleven. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
How the gods kill zingt mijn moeder zelf mee Rulezzzzzz |
|
Danzig is in 1 woord "geweldig"!!! De eerste 4 cds zijn mijn favo´s. Ik moest in het begin wennen aan z´n stem maar eenmaal gewend te zijn geraakt: damn!!! There is no religion higher than Truth! |
|
ben nooit zo gecharmeerd geweest van Danzig 's stemgeluid, maar Mother blijft een vette plaat, heb ooit een Danzig cd gehad, maar heb um verkocht "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ben niet kapot van Danzig,en al helemaal niet van het stemgeluid van Glenn danzig.. [Dit bericht is gewijzigd door GalleryOfSuicide op 06-08-2003 10:44] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |