|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dat nieuwe nummer weinig bijzonder en vrees dat Gojira nooit meer het niveau van "From Mars to Sirius" gaat benaderen. |
|
quote: Toch benieuwd wat je van Gojira's The Way of all Flesh zou vinden. Kijken hoe ver die inductie (dat is het toch? specifiek naar algemeen) opgaat Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Godver, best gaaf! Tja, daar zit groove in hè, dat maakt het weer beter te behappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
*Vult aanskeflijst aan..* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat kan het toch raar lopen soms. Gojira is een band die ik altijd wel aardig heb gevonden maar waar ik nooit echt in ben gedoken. Toen ik ze laatst op Fortarock zag wisten ze me totaal te overdonderen. Dat optreden was echt geweldig. En toevallig vond ik vlak daarna The way of all flesh in de 10 euro bak. En na meerdere luisterbeurten moet ik toch echt toegeven dat ik dit toch wel erg gaaf vind. Toch maar eens in de gaten gaan houden dit bandje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: De verrassing is er namelijk af.. En die The Link Alive video heeft ze natuurlijk geen windeieren gelegd. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Kijk eens aan, dat jij nog eens zou verwoorden wat ik exact denk Onlangs ineens hun 4 platen gekocht omdat na al die jaren het kwartje eindelijk gevallen was. Topband Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Oneens. In ieder geval liet TWoaF nog een ander gezicht van de band zien. Blijft altijd de vraag wat ze nog kunnen brengen, natuurlijk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: OK, FMTS blijft voor mij de ultieme Gojira-sound belichamen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Dat kan natuurlijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nieuw nummer te streamen: http://pitchfork.com/reviews/tracks/13534-lenfant-sauvage/ |
|
I like Faustian Spirit of the Earth |
|
Zeker vet nummer! |
|
Ontzettend gaaf nummer weer! Als de rest van het album dit niveau heeft, dan gaan ze Mars from S niveau benaderen! Wat een band..... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
En weldra op Werchter Boutique. Laat Metallica hun zwarte maar volledig spelen, ik ga toch vooral om Gojira nog eens te zien gaan!! Death metal met walvisgeluiden, dat kan gewoon niet slecht zijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Wat ver weer zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mokervet! Alleen ben ik vaak geen fan van fade-outs maar goed. Zéér benieuwd naar het hele album, dit belooft meer dan ik op grond van die EP-preview verwachtte. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En clipje behorend bij L’Enfant Sauvage: http://www.metalhammer.co.uk/news/gojira-lenfant-sauvage-video/ Erg benieuwd naar het album! |
|
Maandag is het zover, live op de Werchterwei (ik hoop alleen dat die fucking Black Pit niet te groot is, dat ik Gojira ten minste kan zien). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Schrijf hier maar eens een nummer over http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/120606_walvis The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
De nieuwe Gojira plaat ligt behoorlijk in het verlengde van zijn voorganger. Het is een goede en solide plaat, maar ze hebben het nogal op "safe" gespeeld naar mijn smaak. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Astronaut op 10-06-2012 10:12] Mainstream science says... |
|
Voorzichtig enthousiast, dat ben ik. Sowieso een goed muzikaal werk. In de eerste plaats lijkt het wat te ingetogen en lijken de harde (snelle) stukken wat plichtmatig. Maar, bij het (redelijk) geconcentreerd er naar luisteren komt het toch een stuk beter over. Langzaam begint mijn mening dan ook wat naar iets écht positiefs te draaien. Groeiplaat? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |