IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gojira Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 17:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Godenband.

Ik wil eigenlijk wel veel liever een full length, ben niet zo van de EP's. En ik wil eigenlijk Sea Shepherd niet supporten... Maar ik ga hem toch wel kopen denk ik, bastards


I wish I was a butterfly


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 30-05-2011 18:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vind dat nieuwe nummer weinig bijzonder en vrees dat Gojira nooit meer het niveau van "From Mars to Sirius" gaat benaderen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2011 11:01 schreef bastianus het volgende:
Goede deductie. Alle death metal-cd's vanaf Altars of madness die net zo snel of sneller zijn.

Toch benieuwd wat je van Gojira's The Way of all Flesh zou vinden. Kijken hoe ver die inductie (dat is het toch? specifiek naar algemeen) opgaat


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-06-2011 11:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2011 11:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Toch benieuwd wat je van Gojira's The Way of all Flesh zou vinden. Kijken hoe ver die inductie (dat is het toch? specifiek naar algemeen) opgaat
Godver, best gaaf! Tja, daar zit groove in hè, dat maakt het weer beter te behappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 11:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-06-2011 11:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-06-2011 11:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

*Vult aanskeflijst aan..*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-08-2011 21:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat kan het toch raar lopen soms. Gojira is een band die ik altijd wel aardig heb gevonden maar waar ik nooit echt in ben gedoken.

Toen ik ze laatst op Fortarock zag wisten ze me totaal te overdonderen. Dat optreden was echt geweldig.

En toevallig vond ik vlak daarna The way of all flesh in de 10 euro bak. En na meerdere luisterbeurten moet ik toch echt toegeven dat ik dit toch wel erg gaaf vind.

Toch maar eens in de gaten gaan houden dit bandje.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 01-08-2011 22:28 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2011 18:09 schreef Blueprint het volgende:
Ik vind dat nieuwe nummer weinig bijzonder en vrees dat Gojira nooit meer het niveau van "From Mars to Sirius" gaat benaderen.

De verrassing is er namelijk af.. En die The Link Alive video heeft ze natuurlijk geen windeieren gelegd.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-08-2011 23:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2011 21:46 schreef XnegativeX het volgende:
Wat kan het toch raar lopen soms. Gojira is een band die ik altijd wel aardig heb gevonden maar waar ik nooit echt in ben gedoken.

Toen ik ze laatst op Fortarock zag wisten ze me totaal te overdonderen. Dat optreden was echt geweldig.

En toevallig vond ik vlak daarna The way of all flesh in de 10 euro bak. En na meerdere luisterbeurten moet ik toch echt toegeven dat ik dit toch wel erg gaaf vind.

Toch maar eens in de gaten gaan houden dit bandje.


Kijk eens aan, dat jij nog eens zou verwoorden wat ik exact denk

Onlangs ineens hun 4 platen gekocht omdat na al die jaren het kwartje eindelijk gevallen was. Topband


Faustian Spirit of the Earth


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-08-2011 10:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2011 22:28 schreef Teneighty het volgende:
De verrassing is er namelijk af.. En die The Link Alive video heeft ze natuurlijk geen windeieren gelegd.

Oneens. In ieder geval liet TWoaF nog een ander gezicht van de band zien. Blijft altijd de vraag wat ze nog kunnen brengen, natuurlijk.


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 12-08-2011 10:30 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2011 10:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oneens. In ieder geval liet TWoaF nog een ander gezicht van de band zien. Blijft altijd de vraag wat ze nog kunnen brengen, natuurlijk.

OK, FMTS blijft voor mij de ultieme Gojira-sound belichamen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-08-2011 12:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat kan natuurlijk


I wish I was a butterfly


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-04-2012 21:20 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-04-2012 0:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

I like


Faustian Spirit of the Earth


Ed
Usericon van Ed
Posted 28-04-2012 12:00 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Zeker vet nummer!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 28-04-2012 21:08 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ontzettend gaaf nummer weer! Als de rest van het album dit niveau heeft, dan gaan ze Mars from S niveau benaderen! Wat een band.....


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-04-2012 10:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En weldra op Werchter Boutique. Laat Metallica hun zwarte maar volledig spelen, ik ga toch vooral om Gojira nog eens te zien gaan!! Death metal met walvisgeluiden, dat kan gewoon niet slecht zijn


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-04-2012 11:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2012 21:20 schreef CTTS het volgende:
Nieuw nummer te streamen: http://pitchfork.com/reviews/tracks/13534-lenfant-sauvage/
Wat ver weer zeg!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-04-2012 12:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Mokervet! Alleen ben ik vaak geen fan van fade-outs maar goed. Zéér benieuwd naar het hele album, dit belooft meer dan ik op grond van die EP-preview verwachtte.


I wish I was a butterfly


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 23-05-2012 22:55 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

En clipje behorend bij L’Enfant Sauvage: http://www.metalhammer.co.uk/news/gojira-lenfant-sauvage-video/

Erg benieuwd naar het album!



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2012 9:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Maandag is het zover, live op de Werchterwei (ik hoop alleen dat die fucking Black Pit niet te groot is, dat ik Gojira ten minste kan zien).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-06-2012 15:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 10-06-2012 10:12 by Ancient Astronaut Wijzig reactieProfiel van Ancient AstronautQuote dit bericht

De nieuwe Gojira plaat ligt behoorlijk in het verlengde van zijn voorganger. Het is een goede en solide plaat, maar ze hebben het nogal op "safe" gespeeld naar mijn smaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Ancient Astronaut op 10-06-2012 10:12]


Mainstream science says...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-06-2012 9:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Voorzichtig enthousiast, dat ben ik. Sowieso een goed muzikaal werk. In de eerste plaats lijkt het wat te ingetogen en lijken de harde (snelle) stukken wat plichtmatig. Maar, bij het (redelijk) geconcentreerd er naar luisteren komt het toch een stuk beter over. Langzaam begint mijn mening dan ook wat naar iets écht positiefs te draaien. Groeiplaat?


I wish I was a butterfly


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen