|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mij is From Mars... dé cd van 2005! |
|
Zal toch in mijn top 5 2005 eindigen. |
|
En! Nu aan het luisteren, ben benieuwd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gun de cd wat tijd, it's not easy listening! |
|
Mwah, ik vind het wel mee vallen eigenlijk, heb er niet veel moeite mee om dit te behappen. Vet schijfje! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan zal het alleen NOG MAAR beter worden na enkele beurten |
|
Hehe, mooi zo! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
het 1ste nr. is zoooo repetetief. Dat is geen goede keuze geweest. Verder lekkere plaat, fijne productie, maar ik ontdek er nog geen topper in als bijv. Alaska van Between The Buried And Me. Heeft wel wat weg van SYL, minder industrial daarentegen. |
|
Geen topper...?? In The Wilderness? Where Dragons Dwell?? En al de rest? Maar bon, je moet ze gewoon live gezien hebben |
|
een goede plaat is geen topper in mijn ogen . Er is niks mis met deze plaat, mis alleen een beetje de eigen sound... als ik dit in blinde luistertest ( ) zou horen dan zou ik Gojira er niet uit kunnen plukken vrees ik.. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 30-04-2012 13:00] |
|
Als Gojira iets heeft, dan is het wel een eigen sound. Ze werken niet met brute kracht of mooie melodieën, maar met opbouwende en slepende ritmes. Nummer 7 is mijn favoriet. |
|
Vo mij nummertje 8 |
|
Interview met Gojira staat eindelijk online op www.fyu.be. go and check it Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik zit ook te wachten op het mijne... In enkele maanden al 2X geïnterviewd... Trage Fransen... |
|
quote: nu moet ik toch s.e.r.i.e.u.s. mijn woorden terug nemen! Na een paar keer luisteren blijkt dat dit toch een vette plaat is, duurt alleen even voordat het kwartje valt! |
|
Het is je vergeven. |
|
Nu de rest nog. |
|
http://www.patronaat.nl/?page=398594&eventId=539188 GOJIRA (FR) + Municipal Waste (USA) + Beecher (UK) + Linea 77 (IT) Do. 9 februari 2006 Kleine Zaal Prijs € 8,- Open 20.00 u Aanvang 20.30 u laatste cd net pas gekocht en vind hem echt goed! |
|
9 Feb? jammer, vanaf 04/02 ben ik aan boarden in Oostenrijk.Was anders zeker naar Haarlem afgezakt. |
|
tis nog een end weg, maar 17-05 Textures + Gojira, Doornroosje/Nijmegen |
|
Hier had ik heel graag naartoe gewild!!! Gojira en Municipal Waste op een avond!! Helaas heb ik nachtdienst sakkerloot. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
zo vliegertje; |
|
Binnenkort ook in Antwerpen. Will be there. |
|
Jammergenoeg kan ik niet naar hof ter lo,en wegens een verblijf in Oostenrijk.Indien ik een hotel(nie te duur) vindt in Nijmegen,dan zou ik met mijn vriendin naar Doornroosje afzakken. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |