|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Meer van hetzelfde, ergens wel, maar toch ook weer niet Haha... Ik vond The Way of All Flesh toch fundamenteel anders, duidelijkere 'songs' en wat compacter geschreven. TWoAF was dan wel atmosferischer dan het voorgaande werk en L'enfant Sauvage trekt die lijn duidelijk door maar L'eS trekt die lijn wel véél verder door. Dat noem ik dan niet meer 'meer van hetzelfde', in ieder geval. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hmz, dat hoor ik dan nog niet helemaal in L'enfant terug, nog maar een paar keer beluisteren dan. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 26-06-2012 10:24] |
|
Misschien verbeeld ik me het wel Meer zwevende melodische leads en uitgesponnen stukken, had ik het idee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik persoonlijk vind The way of all flesh dan ook wat beter dan L'enfant sauvage. Gewoon omdat TWoAF iets directere songs heeft. Neemt niet weg dat het riff-werk op L'Enfant sauvage fenomenaal is en dat er alleen daarom al meer dan genoeg te genieten valt op dit album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, ik vind dat Gojira nogal veel dezelfde trukjes toepast op hun laatste (de piepende gitaartjes, of hoe moet ik het noemen), en de nogal eentonige/zeurderige zang maakt dat het voor mij zeker geen Gojira 'grand cru' is. Maar live kwam (het nummer) 'L'enfant Sauvage' wel zeer goed over. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Veelbelovend. |
|
De eerste track van Magma: De openingsriff is heel erg Pantera. Voor de rest gewoon een lekker nummer, iets simpeler dan we van ze gewend zijn. |
|
Ik vind het nogal slapjes. DEATH FUCKING METAL |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
They did it again! |
|
Veel beter dan Stranded. Faustian Spirit of the Earth |
|
Toch weer jammer van die cleane zang. Daar knapt het niet van op. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dit nummer bevalt me ook wel veel beter dan de vorige. Hopelijk is de gehele cd meer van dit niveau. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog even wat 'compleet overbodige fecaliën metal' plaatsen: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Omdat het Fransen zijn? En nu gaan we vegen |
|
Dat was een knipoog naar een meninkje van iemand elders Ondertussen is het album uitgekomen en staat het online: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fantastische liveregistratie met drie songs van Magma: De nieuwe plaat vind ik trouwens uitstekend. Het geluid is een stuk melancholischer en logger geworden en het spel van de bandleden is echt tot de kern gebracht, vooral de gitaarpartijen zijn ontdaan van de talloze ''pick scrapes'' die op de vorige platen stonden. Mario Duplantier laat weer horen een absolute meesterdrummer te zijn met inventieve timingswisselingen en accenten. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-06-2016 18:18] |
|
Dat openingsnummer, met de cleane vocalen, vind ik echt een topper. Verder lekker strak en vet, maar niet erg afwisselend en soms zaagt die mens meer dan hij zingt. Live zal het wel goed overkomen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Dacht dat dit een rukband was, maar die laatste plaat is best tof. |
|
quote: zomaar, een commentaar op ZM waar ik me in kan vinden! ik was altijd underkoffer |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |