|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zijn geen grappen, godver. Ik hoopte al dat je de nieuwe plaat had... |
|
Was dat maar zo! |
|
grrrr |
|
The Way Of All Flesh up and running, lekkerrre productie |
|
Het word wel steeds softer met deze mannen, vind The Link nog steeds de beste plaat |
|
Ik snap wel wat je bedoelt, maar het maakt het er niet beter op voor mij |
|
da's een kwestie van smaak inderdaad, maar sinds de link zijn ze toch niet echt veranderd, wel? Productie technisch is er wat op de schop gegaan en heeft het een iets vloeiender stijl gekregen |
|
Productie is alleen maar beter geworden idd, op de nieuwe plaat staan ook wel aangename dingen daar niet van maar die oude heeft nog wat meer snelheid erin hier en daar en klinkt wat minder uitgebalanceerd. Ik kan het niet echt uitleggen. Het is een enorm goede band en dat bewijzen ze ook wel weer met de nieuwe cd maar ik mis toch die oudere nummers een beetje. Wat rauwer, harder, gemener. |
|
ja het is minder hakketak, hattetak scheur, piep, kraak, hattetak, hattetak, hakketak. dat stijltje had wel wat idd. Ik denk dat ze op een gezonde manier steeds meer mensen weten te bereiken al zullen een paar fans met meer genoegen naar het oudere werk luisteren. Doe ik overigens ook hoor. ;-) |
|
quote: Ze bereiken hier zeker meer mensen mee! Het is een stuk toegankelijker geworden en dat is voor hun zeker een goede zaak! Ik ga die nieuwe nog maar ff een paar draaibeurten geven |
|
A Sight to Behold is hip! Net begonnen het album te lusiteren, bevalt wel, maar nog niet zo'n impact als From Mars To Sirius (het oudere werk ken ik nog niet). Ik vind wel dat de vocalen vetter zijn geworden / vetter in de mix zijn gezet; erg geslaagd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zit er nu ook wat meer tempo in de muziek? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als in "eerst hadden ze weleens nummers zonder tempo namelijk..."? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2008 18:08] |
|
quote: Tsja...ik niet bepaald een kenner van deze band hoor, maar ik had ooit een album van ze gehoord en dat vond ik veel trage Morbid Angel stukken bevatten; ik miste hierbij uptempo werk.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan heb je het niet de aandacht gegeven die het nodig had.. Nieuwe plaat rost als de ziekte.. Minder "sfeer" dingen dan op "Mars to"... ( als in rost meer..) |
|
Zit nu de nieuwe te luisteren, fucking vet!!! |
|
zm nog niet in bezit van dit meesterwerkje? |
|
quote:Hij is onderweg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Yup. Beste Metal schijf van de 21ste eeuw tot dusver wat mij betreft. |
|
quote: echt waar? signature |
|
quote: Nee. Ik lieg graag op forums. Hoezo? |
|
quote: ok, en wat is het tweede beste ? signature |
|
quote: Ik was redelijk gecharmeerd van La Muerte van Gorefest wat vebazend is want ik vind Gorefest redelijk ruk verder op één andere plaat van ze na. Laatste van Textures (Silhouettes) vond ik ook erg prettig. Verder ga ik weer fijn verder met lezen en niet posten. Ik zie niet in waarom ik mijn smaak in muziek verder zou moeten toelichten dan ik wil, tenzij ik je één of andere reden heb gegeven om mijn oordeel in twijfel te trekken of aan te willen vallen, waar ik ook niet van wakker zal liggen overigens. Fijne avond nog verder. |
|
gewoon fijn om te weten wat Gojira lovers nog liken signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |