IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Gojira Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 08-09-2008 15:57 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Dat zijn geen grappen, godver.
Ik hoopte al dat je de nieuwe plaat had...


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 08-09-2008 15:58 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Was dat maar zo!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-09-2008 16:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

grrrr


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2008 16:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

The Way Of All Flesh up and running, lekkerrre productie


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-09-2008 16:31 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Het word wel steeds softer met deze mannen, vind The Link nog steeds de beste plaat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2008 16:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2008 16:31 schreef DrDoom het volgende:
Het word wel steeds softer met deze mannen, vind The Link nog steeds de beste plaat




gij hebt het niet begrepen, ze worden eigenlijk alleen maar zwaarder en heavier...


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-09-2008 16:36 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik snap wel wat je bedoelt, maar het maakt het er niet beter op voor mij


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2008 16:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

da's een kwestie van smaak inderdaad, maar sinds de link zijn ze toch niet echt veranderd, wel? Productie technisch is er wat op de schop gegaan en heeft het een iets vloeiender stijl gekregen


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-09-2008 16:46 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Productie is alleen maar beter geworden idd, op de nieuwe plaat staan ook wel aangename dingen daar niet van maar die oude heeft nog wat meer snelheid erin hier en daar en klinkt wat minder uitgebalanceerd. Ik kan het niet echt uitleggen. Het is een enorm goede band en dat bewijzen ze ook wel weer met de nieuwe cd maar ik mis toch die oudere nummers een beetje. Wat rauwer, harder, gemener.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2008 16:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja het is minder hakketak, hattetak scheur, piep, kraak, hattetak, hattetak, hakketak. dat stijltje had wel wat idd.

Ik denk dat ze op een gezonde manier steeds meer mensen weten te bereiken al zullen een paar fans met meer genoegen naar het oudere werk luisteren. Doe ik overigens ook hoor. ;-)


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-09-2008 16:57 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 september 2008 16:49 schreef Spirit In Black het volgende:
ja het is minder hakketak, hattetak scheur, piep, kraak, hattetak, hattetak, hakketak. dat stijltje had wel wat idd.

Ik denk dat ze op een gezonde manier steeds meer mensen weten te bereiken al zullen een paar fans met meer genoegen naar het oudere werk luisteren. Doe ik overigens ook hoor. ;-)


Ze bereiken hier zeker meer mensen mee! Het is een stuk toegankelijker geworden en dat is voor hun zeker een goede zaak! Ik ga die nieuwe nog maar ff een paar draaibeurten geven


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2008 19:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

A Sight to Behold is hip!

Net begonnen het album te lusiteren, bevalt wel, maar nog niet zo'n impact als From Mars To Sirius (het oudere werk ken ik nog niet). Ik vind wel dat de vocalen vetter zijn geworden / vetter in de mix zijn gezet; erg geslaagd


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2008 0:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zit er nu ook wat meer tempo in de muziek?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-09-2008 18:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Als in "eerst hadden ze weleens nummers zonder tempo namelijk..."?



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-09-2008 18:08]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2008 18:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 september 2008 18:08 schreef Snaack het volgende:
Als in "eerst hadden ze weleens nummers zonder tempo namelijk..."?




Tsja...ik niet bepaald een kenner van deze band hoor, maar ik had ooit een album van ze gehoord en dat vond ik veel trage Morbid Angel stukken bevatten; ik miste hierbij uptempo werk..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BVT
Usericon van BVT
Posted 27-09-2008 13:56 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Dan heb je het niet de aandacht gegeven die het nodig had..

Nieuwe plaat rost als de ziekte.. Minder "sfeer" dingen dan op "Mars to"... ( als in rost meer..)



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-10-2008 22:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zit nu de nieuwe te luisteren, fucking vet!!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-10-2008 0:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zm nog niet in bezit van dit meesterwerkje?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-10-2008 13:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2008 0:09 schreef Spirit In Black het volgende:
zm nog niet in bezit van dit meesterwerkje?
Hij is onderweg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-10-2008 20:24 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2008 22:53 schreef Snaack het volgende:
Zit nu de nieuwe te luisteren, fucking vet!!!


Yup. Beste Metal schijf van de 21ste eeuw tot dusver wat mij betreft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2008 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 20:24 schreef Dargull het volgende:
Yup. Beste Metal schijf van de 21ste eeuw tot dusver wat mij betreft.


echt waar?


signature


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-10-2008 21:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 20:38 schreef Hypnos het volgende:
echt waar?


Nee. Ik lieg graag op forums. Hoezo?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2008 21:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 21:10 schreef Dargull het volgende:
Nee. Ik lieg graag op forums. Hoezo?


ok, en wat is het tweede beste ?


signature


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-10-2008 21:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 21:21 schreef Hypnos het volgende:
ok, en wat is het tweede beste ?


Ik was redelijk gecharmeerd van La Muerte van Gorefest wat vebazend is want ik vind Gorefest redelijk ruk verder op één andere plaat van ze na. Laatste van Textures (Silhouettes) vond ik ook erg prettig.

Verder ga ik weer fijn verder met lezen en niet posten. Ik zie niet in waarom ik mijn smaak in muziek verder zou moeten toelichten dan ik wil, tenzij ik je één of andere reden heb gegeven om mijn oordeel in twijfel te trekken of aan te willen vallen, waar ik ook niet van wakker zal liggen overigens.

Fijne avond nog verder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-10-2008 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



gewoon fijn om te weten wat Gojira lovers nog liken


signature


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen