|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
jezelf vol laten blaffen door Godzilla maar wel een vette band |
|
lol Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:(Judge hier) De tering, laat je nakijken! SS de beste band van de avond . Ja, als de band zou kappen met spelen en de bassiste gaat strippen ja.. Ga maar een Sonic Syndicate topic aanmaken ofzo.. Boeiender |
|
+1 |
|
Gojira een zuigband, dan moet je wel doof- en blind zijn. 1 van de strakste livebands ever. Dat het je smaak niet is, is iets anders.. |
|
quote: Ik was daar ook in de 013 op 09-10-2008 maar gojira heeft me die avond echt het meest overtuigd en ik kom voor de muziek en niet voor de vrouwen..... ......nou vooruit als het mooie vrouwen zijn |
|
Boekje van the Way of All Flesh is vet mooi, zie ik nu. Klassewerk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
pffff signature |
|
Hmmm? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nog ff dat mokkel van dat Sonic syndicate gecheckt, is ze ook nog es spuuglelijk, gast heeft duidelijk helemaal geen smaak. [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 26-12-2008 17:08] |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
qua muziek ook niet signature |
|
Dat vrouwtje mag idd na een keer gebruiken meteen kapot. Ojee, wat zeg ik nu toch Ikke ff de mond spoelen met |
|
hik signature |
|
deze zomer nog in NL te bewonderen |
|
quote:11 juli ja? |
|
Dat zou te gaaf geweest zijn..., maar helaas nee, 11 juli spelen ze in Spanje je hoeft er echter geen dubbeltje voor te betalen [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 15-03-2009 16:51] |
|
quote: Waar dan??? |
|
quote: Gokje: Nijmegen, zo'n gratis concert in de zomer waar vorig jaar bijv. Finntroll ook stond. |
|
Zeker gezien SiB in Nijmegen opereert. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ben te slecht in cryptologie... |
|
Ik zoek alvast een slaapplek in Nijmegen. |
|
quote: Iets is een hype als het aandacht krijgt die het eigenlijk niet verdient (het wordt groter gemaakt dan het is). Dat is natuurlijk een erg subjectief iets. Naar mijn idee is de nieuwe Pestilence gehyped, naar jouw idee TWOAF van Gojira. Prima! Ik weet niet of dat zo bewust is gegaan. Naar mijn idee zijn ze gewoon betere nummers gaan schrijven en is een bijeffect daarvan dat ze toegankelijker zijn geworden. Dat het eerder ontoegankelijker was is volgens mij meer te wijten aan gebrek aan songwritingskills (wat in deze context erg relatief is, aangezien deze band altijd op hoog niveau presteert). Maar goed, ik begrijp je punt, het is inderdaad 'gladder' geworden ongeacht wat de oorzaak is. Ik vind ze nog steeds uniek klinken en unieke nummers schrijven. De nummers zijn ten opzichte van elkaar ook duidelijker anders dan eerst. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
het lastige vind ik altijd om een ijzersterke cd zoals Gojira die ik niet echt kan aanhoren dan minder goed te vinden dan een degelijke maar niet extreem goeie cd als de laatste Pestilence. Ik kan het gewoon niet smaken, nuja, op de ladden staat GJ nog steeds hoger dan Trivium of *slik* Mastodon brrr... signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |