|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 27 september 2003 Platformtheater Groningen: Cantara Sanguinary Grinroth No Tokay Coremass Reacties??? [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2005 10:28] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
nou dan is het shadows of disgust fest in oktober iig veel meer de moeite waard, dat zie ik nu al |
|
Exactemundo !!! Komt allen !!! zondag 11 oktober You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Nee sorry, we zitten al vol, maar wellicht de volgende keer ? Keep in touch zou ik zeggen of stuur anders even wat dat we kunnen luisteren.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: |
|
Ik zal er hoogst waarschijnlijk wel weer zijn (GMC fest dus ), hopen dat het nu wat drukker wordt dan vorige keer (en dat ze weer van die promo CDtjes gaan verkopen ). NP: Manowar - Blood Of The Kings For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Ha ik heb jullie live gezien in Winschoten (en gereviewed), was klasse! Misschine dak wel weer kom. |
|
quote: Kolere, weer minder mensen in Iduna die avond... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 09-07-2003 16:40] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mischien dat ik even kom buurten. Sanguinary heeft de laatste keer een erg goede indruk achter gelaten toen ze hier in zwolle speelden. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: SANGUINARY!!!!!!!! Dit GMC fest wordt nu gegarandeerd een vette metal avond. Wat leuke openingsbands, SANGUINARY , en een band om weer bij af te koelen. Komt in grote getale!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Waar ligt dat Platformtheater? Beteje in de buurt van station? |
|
quote:Dat had je op je klompen kunnen aanvoelen als er geen bekende bands spelen... |
|
quote: schuin tegenover Simplon None of us are saints - Albert Fish |
|
*denk denk* hmm bugger .. eind lopen dus |
|
quote: Een beetje wel ja. Ongeveer tien minuten lopen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: dan moet je wel erg hard lopen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Hey hallo .. zie ik eruit als een marathonloper? Dit 'machtige' lichaam dient langzaam over de aardbol glijden. |
|
quote: Tsja, het boeide me ook niet heel veel, ik heb mezelf best vermaakt, maar het was die avond wel heel triest gesteld, maar ik geloof dat het ook op dezelfde datum viel als wat andere metal aangelegenheden, en tijdens het songfestival ook nog geloof ik. Maar goed, het lijkt erop dat het wel drukker gaat worden Het platformtheater is wel te lopen vanaf het station, het ligt aan het Boterdiep. Als je wilt kan je ook de bus nemen (Lijn 1 richting Station Noord), of, als die niet gaat, gewoon even een bus pakken naar de Grote Markt en van daaruit verder wandelen For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
dan duurt het ongeveer twintig a dertig minuten ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Kijk Dat klopt wat beter Is nog te doen ... |
|
Edit: post van 1i1ith verkeerd begrepen.. NP: Manowar - Black Wind, Fire And Steel [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 09-07-2003 17:07] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Mooi Jah weer eebn poar biern drinkn bij de cantara dudes |
|
Proost Joost! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: help mij! ik ken die bands niet. wat voor muziek is het? Bruce Banner |
|
Cantara is een progressieve deaththrashmetalband website http://www.come.to/cantara Sanguinary is een deathmetalband website http://www.sanguinary.com No Tokay is een progressieve death/blackmetalband. website http://www.notokay.tk Coremass is een metalhardcoreband website http://www.coremass.nl Kortom bands die voor een leuke en boeiende avond kunnen zorgen [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 22-01-2005 10:27] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |