IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Graspop Part IV Vorige pagina | Volgende pagina
dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-07-2003 19:56 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Hey Midnight/MBMarduk.. Zijn de biertentfoto's er al?

Deze foto is gemaakt in de ochtend na OVERKILLLLLL

[Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 09-07-2003 19:57]

changed to 'ouwe'

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-07-2003 20:04 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

haha ja kzag m
1 bonk brakheid!

ik zat nog in die tent..

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-07-2003 20:07 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Dat is echt een toffe foto! Zie daar bovenin, lijkt net een reaper

changed to 'ouwe'

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-07-2003 20:11 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

haha klopt! net eddie, nu je het zegt

security

chaos

hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 09-07-2003 20:13]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 20:23 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 19:52 schreef madeline usher het volgende:
Eerder klein,mollig,donkerbruin golvend haar in een staart (behalve bij 't bangen),zwarte K-way,zwarte broek met ritsen,grote groene ogen,zwart oversized T-shirt,zwartgelakte nagels

He, dat ben ik

I can't shoot straight unless I've had a pint!

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:25 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:23 schreef Dunne_Hein het volgende:
He, dat ben ik

Nou, dan moet ik je wel bijna gezien hebben.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Plop
Usericon van Plop
Posted 09-07-2003 20:34 by Plop Wijzig reactieProfiel van PlopQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 16:35 schreef the wounded immortal het volgende:

ik ken die kerel, hij was juist bezig cedees aant rippen, heeft er 7 mee

Welke?????

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 09-07-2003 20:36 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

toen we op de parkeerplaats (die wat verder weg lag) waren op zondag, zagen we echt een enorme dikke vette rookwolk boven het terrein hangen... evil

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 20:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:25 schreef No Nonsense het volgende:
Nou, dan moet ik je wel bijna gezien hebben.

waarom zwaaide je niet dan, jij bastaard

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:45 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:44 schreef Dunne_Hein het volgende:
waarom zwaaide je niet dan, jij bastaard

Je kent me toch, ben verlegen.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 20:46 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:45 schreef No Nonsense het volgende:
Je kent me toch, ben verlegen.

Je wilde gewoon al je bier voor jezelf houden

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:46 schreef Dunne_Hein het volgende:
Je wilde gewoon al je bier voor jezelf houden

Nou, tussen twee van die straight edgers had ik geen tekort aan bier eigenlijk.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-07-2003 20:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:36 schreef anonymous het volgende:
toen we op de parkeerplaats (die wat verder weg lag) waren op zondag, zagen we echt een enorme dikke vette rookwolk boven het terrein hangen... evil
Ik denk dat die van ons was want wij hadden vrijwel zeker het grootste vuur op Graspop.Er was zelfs een Duitser die mij met een hamer in mekaar wou timmeren omdat ik het vuur was aan 't voeden met tenten e.d. Ik denk dat bij ons een stuk of 20 tenten in vlammen zijn opgegaan hehe.het leukste was een security vent die kwam blussen met een jerrycan.Hij snapte niet waarom er geen water uit de jerrycan kwam.Na enkele minuten zag hij pas dat de dop er nog op zat hehe

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 20:48 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:47 schreef No Nonsense het volgende:
Nou, tussen twee van die straight edgers had ik geen tekort aan bier eigenlijk.

kijk maar uit, dadelijk springt het over en ben je ook een vegetarier

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:52 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:48 schreef Dunne_Hein het volgende:
kijk maar uit, dadelijk springt het over en ben je ook een vegetarier

Rustig maar, ik had me ingeënt.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 09-07-2003 21:33 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik denk dat die van ons was want wij hadden vrijwel zeker het grootste vuur op Graspop.Er was zelfs een Duitser die mij met een hamer in mekaar wou timmeren omdat ik het vuur was aan 't voeden met tenten e.d. Ik denk dat bij ons een stuk of 20 tenten in vlammen zijn opgegaan hehe.het leukste was een security vent die kwam blussen met een jerrycan.Hij snapte niet waarom er geen water uit de jerrycan kwam.Na enkele minuten zag hij pas dat de dop er nog op zat hehe

en jij was ook diegene die pissend midden op het festivalterrein stond, zodat iedereen je pikkie mocht aanschouwen?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-07-2003 21:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 21:33 schreef anonymous het volgende:
en jij was ook diegene die pissend midden op het festivalterrein stond, zodat iedereen je pikkie mocht aanschouwen?

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 09-07-2003 21:41 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 21:40 schreef Dunne_Hein het volgende:

ja pikkie...

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-07-2003 21:48 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:48 schreef Hub de Gallier het volgende:

Inderdaad, dat was geweldig.
Hopelijk zijn die foto's van monique gelukt.

En als die duitsers waren komen meppen dan hadden wij ook ff hamertje tik gespeeld.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 09-07-2003 21:50 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb nog niet 1 zwarte tent gezien, hoe untrue

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-07-2003 21:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 14:21 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Wooptidoo Foto's!!!!

Morgil, waar blijft die überfoto van Elfensteen en Lain?

DOODE BEESCHTEN

DOODE BEESCHTEN! RAAAAAAAAAAAaaaaaargh! waarom zie ik overigens nergens lijstjes van het eten?

Ochtend: Frikadel
Middag: Frikadel
Tussendoortje: Frikadel
Avond: Frikadel
Tussendoortje: Frikadel

Hub de Gallier
Posted 09-07-2003 22:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 21:33 schreef anonymous het volgende:
Ja,dat was ik...in behoorlijk tjokkefolle toestand hehe.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-07-2003 22:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:00 schreef Hub de Gallier het volgende:

dan heb ik je dus toch gezien lol

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 09-07-2003 22:04 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:00 schreef Hub de Gallier het volgende:

Dat hoop ik, ja
We kwamen niet meer bij in ieder geval.

Hub de Gallier
Posted 09-07-2003 22:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als julie mij toch hebben gezien,waarom komen jullie dan niet effe samen een pilsje drinken.Die gaan er namelijk altijd in en leer ik meteen andere ZM'ers kennen

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com