|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben een sociale drinker. Trouwens is die Ray Cappo nog SE? Ik vind het maar een malloot met zijn Krsna-bullshit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ik heb ook nog geen 10 bands gezien van het ganse weekend, maar dan omdat ik ze niet wilde zien en zo . ook likkor zitten zuipen aan m'n tentje, tukje doen. ging dan nog eens het einde van maiden gaan checken, maar ze zaten al aan de bisnummers toen ik wakker werd gelukkig! dan de zondagavond opnieuw scheef gaan op een showtje hier leutig... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
BWHAHAHAHAHA sure. Cappo is nogsteeds sXe ja. En ook nogsteeds vegan. Maar Krishna niet meer geloof ik. Hoewel hij nogsteeds veel spiritueel bezig is. Hij maakte ook een mooie buiging toen ik zijn hand schudde I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nog steeds de zelfde leden in YOT? Porcell en die Sammy enzo? Die Sammy zuipt wel als ik me niet vergis. Maar albums als Break Down the Walls en Can't Close my Eyes blijven vette klassiekers, de tegenwoordige HC kan me gestolen worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Elfensteen: die bosjes waren idd wel dichtbij, vooral op zaterdagochtend toen mn blaas zowat explodeerde wel lomp van die kerel die t prikkeldraad in pleurde, die zat volop in onze zeik, (en die van 30.000 anderen) Bruce Banner |
|
quote: ja op deze reunion tour hadden ze porcell, cappo, sammy (allemaal van 'toen') en ken olden (oke niet van 'toen', maar van Battery, BetterThanAThousand etc.), en hell yes 't was 1 grote 'best of' set!!!! de week de'r voor zag ik ze in Essen op een metalcore festival, waar ze opzich wel oke waren...maar op graspop waren ze echt ZO geweldig YOUTH OF TODAAAAAYYYAAAAGHHHAAAAAYYY!!!! |
|
ghehe jij was dus die gast die toen bij ons zat Heiden erik zn vriendje |
|
quote:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiideeeeeeeeeeen! |
|
quote: Tis dat ik mn camera niet mocht meenemen... next time... be aware |
|
quote: Dan neem ik 'm ook mee hoor! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: als hij nogsteeds sXe is.. waarom was hij dan betrapt toen hij een wijntje zat te drinken op een terras |
|
Ja, daar zat ik ook al aan te denken BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Kijk, daar doe je hem nou verdriet mee. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Iedereen had zijn tent al opgeruimt bij ons in de buurt. Was zondagmorgen/middag.......er lagen dus tenten van anderen die ze hadden laten liggen. Die zijn op 1 hoop gesmeten. Fikte aardig. |
|
quote: Yep, dat was ik. Maar ik heb geen vrienden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: WELLES!!! Welkom (EINDELIJK) terug!!! |
|
quote: Thanks, MBMarduk. Ik las dat je ook op Graspop was, jammer dat ik je niet heb gezien, kerol. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: quote:Onze grote vriend |
|
quote: als 't goed is schijnt hij (cappo) niet meer edge te zijn nee. porcell nog wel trouwens (hij was X-ed up 2 weken terug in duitsland ) hij (cappo) heeft ooit eens in een interview gezegd die 'ie alle extremiteiten (ofzo) uit z'n leven heeft gehaald.. (niet meer edge dus.. af en toe wijn drinken?) wat het precies inhoudt.. god knows, maar goed je kunt iemand toch ook niet blijven lastig vallen met wat 'ie in z'n jeugd deed/zei/etc. ? weet iemand trouwens iets over Rollins band goes Black Flag shows hier in de buurt? |
|
quote: ...zoals Michel Friedman straks??? HAHAHAHA!!! LUL!!! |
|
FOTOOOOOOOOOOOS |
|
ik vind wel dat die graspop site erg lang over de foto's doet |
|
Inderdaad.. |
|
vorig jaar stonden ze er halverege september |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |