IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Graspop Part IV Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-07-2003 14:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 16:15 schreef AgonY het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiideeeeeeeeeeen!

AaaagooooonyyyyyyyyyyyyY!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2003 14:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Bruce Banner

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-07-2003 14:16 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 20:25 schreef Frietbal het volgende:
Iedereen had zijn tent al opgeruimt bij ons in de buurt.
Was zondagmorgen/middag.......er lagen dus tenten van anderen die ze hadden laten liggen.
Die zijn op 1 hoop gesmeten.
Fikte aardig.

Toevallig op camping 1 een redelijk beschimmelt exemplaar opgefikt???

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 11-07-2003 14:36 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 11 juli 2003 7:42 schreef MBMarduk het volgende:
...zoals Michel Friedman straks???
HAHAHAHA!!! LUL!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-07-2003 17:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2003 1:21 schreef Midnight het volgende:
ik kan het eigenlijk niet zo grappig vinden. Vuur tussen tenten is levensgevaarlijk. Als iemand er in ligt te slapen is het afgelopen, tenten branden als fakkels en geloof maar niet dat je daar dan nog uitkomt. Nadenken voordat je iets doet. Iedereen die een vuur te dicht bij mijn tent begint kan een kist in zijn noten krijgen.
Hoho,niet zo aggressief,we hebben pas vuur gemaakt toen alles weg was rondom ons.We zijn niet achterlijk!!!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-07-2003 17:47 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Boeien, gewoon fik steken man... de mensen gaan vanzelf wel aan de kant

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-07-2003 18:40 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Zijn er nog mensen die gemerkt hebben dat het rond 6 uur s'ochtends (zowel zater- als zondag) doodstil was op de camping. Was iedereen werkelijk ladderzat of bestaat het metalpubliek hoofdzakelijk uit watjes?
Op andere festivals hoor je campinglawaai de klok rond.

mvg wk10

Hub de Gallier
Posted 11-07-2003 19:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 18:40 schreef windkracht10 het volgende:
Zijn er nog mensen die gemerkt hebben dat het rond 6 uur s'ochtends (zowel zater- als zondag) doodstil was op de camping. Was iedereen werkelijk ladderzat of bestaat het metalpubliek hoofdzakelijk uit watjes?
TE zat,veel TE zat

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 11-07-2003 22:01 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:

Inderdaad... kwam rond kwart over 6 de zuiptent uitzwalken en ging bijna fluisteren toen ik de camping opliep omdat het daar zo stil was...

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 11-07-2003 22:06 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 19:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
TE zat,veel TE zat

idem, kan ik me niet meer herrinneren

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-07-2003 22:37 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 11-07-2003 22:38]

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-07-2003 22:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:

En dan niet eens heel haar SLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYEEER roepen? Wie is hier nou een mietje?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-07-2003 22:41 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:

uhmz...zondagochtend ging ik om 6uur slapen

En vrijdag nacht volgens mij ook rond half 6 dusch...niets van gemerkt

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 11-07-2003 23:12 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Ben ook vrijdag en zaterdag rond 6 uur gaan maffen heb niet veel gehoord maar was daar ook veel te zat voor dan.
En de volgende morgen weer om half 8 weer op een lekker en weer verder

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

Hub de Gallier
Posted 12-07-2003 8:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik snap niet dat mensen kunnen bijhouden hoe laat ze gaan slapen.Tijd speelt toch geen rol op een festival.....of ligt dat aan mijn continue tjokkefollheid

campske666
Usericon van campske666
Posted 12-07-2003 8:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 8:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik snap niet dat mensen kunnen bijhouden hoe laat ze gaan slapen.Tijd speelt toch geen rol op een festival.....of ligt dat aan mijn continue tjokkefollheid

Nee, dat is gewoon omdat je geen klok kan lezen.

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 12-07-2003 18:36 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 8:31 schreef Hub de Gallier het volgende:

hehe, het enige dat ik weet is dat ik zondag rond de middag weer tot leven kwam, en dan hoor je pas wat er vannacht is gebeurt..

mja, ik heb me echt goed vermaakt

Sir War
Usericon van Sir War
Posted 12-07-2003 18:49 by Sir War Wijzig reactieProfiel van Sir WarQuote dit bericht

Ik vond Maiden niet echt super ofzo
Maar Aborted kills

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 12-07-2003 19:14 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2003 22:01 schreef Midnight het volgende:
Inderdaad... kwam rond kwart over 6 de zuiptent uitzwalken en ging bijna fluisteren toen ik de camping opliep omdat het daar zo stil was...
ah, toen lag ik voor de tent! het was gezellig!

changed to 'ouwe'

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-07-2003 19:44 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 12 juli 2003 18:49 schreef Sir War het volgende:
Ik vond Maiden niet echt super ofzo
Maar Aborted kills

hij heeft Aborted gewoon wel gezien daar.. Atreyu toevallig ook?

en how about Youth Of Today, Hatebreed en Sick Of It All.. was hier dan echt niemand anders (naast mij en Xneg) van zm bij?

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 12-07-2003 21:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zag YoT van een afstandje.. en niet helemaal.
telt dat ook?

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 13-07-2003 13:39 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 19:14 schreef dzouwe het volgende:
ah, toen lag ik voor de tent! het was gezellig!

Inderdaad!

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-07-2003 13:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 12 juli 2003 21:34 schreef Tormented soul het volgende:
Ik zag YoT van een afstandje.. en niet helemaal.
telt dat ook?

Wat vond je van de sfeer dan? Ik vond het zo'n gaaf gezicht om dat hele publiek uit hun plaat te zien gaan.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-07-2003 13:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 12 juli 2003 19:44 schreef XPositiveX het volgende:
hij heeft Aborted gewoon wel gezien daar.. Atreyu toevallig ook?

en how about Youth Of Today, Hatebreed en Sick Of It All.. was hier dan echt niemand anders (naast mij en Xneg) van zm bij?

Sick of it all gezien omdat een vriendin van me het graag wou zien.
Was wel grappig op zich, op de een of andere manier zit er in hardcore vaak iets meer energie.
Atreyu helaas gemist, gave band wel, maar we stonden nog in de rij der hel :/

Life doesn't get much better than this!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-07-2003 13:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

YoT is toch NYC hardcore? of begin ik nu dement te worden?

die heb ik inderdaad gezien...vanaf een afstandje ook, wel leuke sfeer (kon alleen de rest van de menschen in m'n groep niet meer vinden)

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com