|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
quote: Toevallig op camping 1 een redelijk beschimmelt exemplaar opgefikt??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
quote:Hoho,niet zo aggressief,we hebben pas vuur gemaakt toen alles weg was rondom ons.We zijn niet achterlijk!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Boeien, gewoon fik steken man... de mensen gaan vanzelf wel aan de kant |
|
Zijn er nog mensen die gemerkt hebben dat het rond 6 uur s'ochtends (zowel zater- als zondag) doodstil was op de camping. Was iedereen werkelijk ladderzat of bestaat het metalpubliek hoofdzakelijk uit watjes? Op andere festivals hoor je campinglawaai de klok rond. mvg wk10 |
|
quote:TE zat,veel TE zat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad... kwam rond kwart over 6 de zuiptent uitzwalken en ging bijna fluisteren toen ik de camping opliep omdat het daar zo stil was... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: idem, kan ik me niet meer herrinneren |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 11-07-2003 22:38] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: En dan niet eens heel haar SLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYEEER roepen? Wie is hier nou een mietje? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: uhmz...zondagochtend ging ik om 6uur slapen En vrijdag nacht volgens mij ook rond half 6 dusch...niets van gemerkt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ben ook vrijdag en zaterdag rond 6 uur gaan maffen heb niet veel gehoord maar was daar ook veel te zat voor dan. En de volgende morgen weer om half 8 weer op een lekker en weer verder Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Ik snap niet dat mensen kunnen bijhouden hoe laat ze gaan slapen.Tijd speelt toch geen rol op een festival.....of ligt dat aan mijn continue tjokkefollheid Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, dat is gewoon omdat je geen klok kan lezen. |
|
quote: hehe, het enige dat ik weet is dat ik zondag rond de middag weer tot leven kwam, en dan hoor je pas wat er vannacht is gebeurt.. mja, ik heb me echt goed vermaakt |
|
Ik vond Maiden niet echt super ofzo Maar Aborted kills |
|
quote:ah, toen lag ik voor de tent! het was gezellig! changed to 'ouwe' |
|
quote: hij heeft Aborted gewoon wel gezien daar.. Atreyu toevallig ook? en how about Youth Of Today, Hatebreed en Sick Of It All.. was hier dan echt niemand anders (naast mij en Xneg) van zm bij? |
|
Ik zag YoT van een afstandje.. en niet helemaal. telt dat ook? |
|
quote: Inderdaad! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Wat vond je van de sfeer dan? Ik vond het zo'n gaaf gezicht om dat hele publiek uit hun plaat te zien gaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Sick of it all gezien omdat een vriendin van me het graag wou zien. Was wel grappig op zich, op de een of andere manier zit er in hardcore vaak iets meer energie. Atreyu helaas gemist, gave band wel, maar we stonden nog in de rij der hel :/ Life doesn't get much better than this! |
|
YoT is toch NYC hardcore? of begin ik nu dement te worden? die heb ik inderdaad gezien...vanaf een afstandje ook, wel leuke sfeer (kon alleen de rest van de menschen in m'n groep niet meer vinden) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |