|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel, ik ben weer helemaal terug. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehe you go gu.. boy! |
|
quote:*kijkt* Bleh, ijdel gebruik van mijn naam.. dat ben ik helemaal niet! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
reedsch gepost in fototopic, maar hoort hier ook: Lainedil & Elfensteen (redelijk normaal) Lainedil & Elfensteen in een poging tot true kijken/zijn (met een Battlelore shirt) (Hisenna @ Morgil ) Bruce Banner |
|
Eej, coole foto, vooral die bovenste Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: hahahahahaaaaaaa Ik vind die onderste juist über . (wil die van jou bij BG nog wel een keer posten hoor ) Bruce Banner |
|
quote: jaaa, da's wel zo, maar dit is de eerste "normale" foto die ik van jou zie ok, op die BGfoto na dan, die je al gepost hebt (en waar ik stom op sta ) zag um net. [Dit bericht is gewijzigd door Lalaith op 17-07-2003 20:02] Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: nou bedankt hoor Bruce Banner |
|
Nee, jawel, maar het heeft niet hoor. Ik had er op graspop toch geen behoefte aan en daarbij komt nog dat ze me te vet wordt. mvg wk10 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |