|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat je zo druk bezig was met pissen |
|
Graspop pop pop pop pop pop. Is Radiohead ook nog weest. Gras was klote geen Black Metal band. Graspop is voor kleuters. Boys and Girls under the 18. GODLESS NORTH buy it now. |
|
En hoe was Pinkpop dan meneer Winter War? |
|
"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Godless north is een rukband die z'n eigen verleden verloochend |
|
quote:Ik was op een gegeven moment klaar met pissen hoor hehe.Toen was er weer plaats voor bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:oke oke volgende keer beter |
|
quote: da's waar! Volgende keer dan! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
hehe, ik erg content met 2 van mijn gekochte LP's op graspop Life doesn't get much better than this! |
|
Wij wilden nog gaan zwemmen in die "nuclear plant" op de achtergrond trouwens |
|
quote:Je lijkt wel op Heer Krieg, die reageert ook altijd zo. |
|
Verrek hij kan nog lezen ook. Wat zijn mensen toch niet serieus. Wat 'n opgeblazen gevoel krijg je hier. Kinderachtig gedrag die kinderlijke antwoorden. En dan die lullo die van zwakke kut nsbm houd waar onder Hate Forest dat een Death metal band wordt. En Godless North is super. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: misschien is het hem wel? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Mooi uitzicht vanaf de camping,zo'n waterkrachtcentrale op de achtergrond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Godless north was NSBM |
|
quote: ik ben ook zeer tevreden over de aangeschadte lp's, hoevaak kom je de PD van SOrrow Troughout the Nine worlds van Amon Amarth tegen . Of de Picture discs van Elciptica en Silence (Sonata arctica) |
|
quote: Yupz, daarom ben ik ook zo gaan staan Life doesn't get much better than this! |
|
quote: NeeeeeeeeeeeeeIk ben heer Krieg niet Alleen ben 'n beetje deprie en moe. Te weinig geslapen. Ja kinderen he houden je uit de slaap. Dus een slecht himour, spelfouten maken. Maar ben 'n beetje moe door dat kinderachtige gedrag. Maar ben niet heer Krieg. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: dan moet je niet zoveel slipknot luisteren |
|
Godless North nsbm. Lul toch niet man. Heb veel gelezen over de band. Maar dat klopt niet helemaal wat je zegt. En hoe kom jij aan die informatie. Hate Forest met die grunt is lekker Death metal. En de muziek twee druppels water Immortal pure Holocaust sukker. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik denk dat ik er meer vanaf weet dan jij. GN heeft onsuccesvol geprobeerd om lid te worden van het paganfront. Dat lukte niet en ze hebben de NS symbolen uit hun logo gehaald en op de re-release van hun cd is de "Dawn of a New Aryan Empire" track uiteraard ook niet meer terug te vinden. Nu zijn ze geitenlovers geworden. |
|
"geitenlovers" |
|
en nou on-topic maar weer stelletje nsbm freaks nog iemand meer Gpop foto's? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |