IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : DMTR moet ge-debanned worden Volgende pagina
Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:36 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

Zoals een aantal met mij, vind ik het onzin dat DMTR de spreekwoordelijke 'druppel' zou zijn, die de Z-emmer deed overlopen en dus gebanned is.

Als je nu zou kijken in het Klachten-topic, zou je kunnen zien, waarom ik dit vind. Sinds in het Klachten-topic deze ban besproken werd, is het een scheld-topic geworden, in een mate waarin DMTR zich niet heeft geuit. (zoals knieen kapot slaan met planken met roestige spijkers)

DMTR heeft in het verleden wel een waarschuwing gekregen en heeft sindsdien zijn post-gedrag aanzienlijk ten goede verandert, getuige o.a. het onderhoud met Helmet van vrijdag jl.

Ik hoop dat dit topic niet onmiddellijk gesloten wordt en dat dit niet ontaard in een scheldpartij, maar meer gebruikt gaat worden om de regels en maatregelen op dit forum uit te diepen.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2003 15:38 by FireFox Profiel van FireFox

dit soort topics heeft geen zin en terecht, als je een besluit neemt moet je daar aan vast blijven houden vind ik, anders is je geloofwaardigheid 0.0 en blijkt dat je niet nagedacht hebt bij het handelen (bannen)

edit:spelfoutje

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-07-2003 15:39]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-07-2003 15:39 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Oh jee...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

waarom zou hij nog terug willen. Het is allemaal toch niet goed genoeg en niet progressief genoeg..........en slachtoffer worden van een tekort aan mods waardoor ze een verdraaid/eenzijdig beeld van het forum hebben mag geen excuus zijn.

het hele klachten topics staat vol met klachten over ander zmérs en die hebben nog niet eens een waarschuwing gekregen, dmtr is gewoon een opvallende persoonlijkheid waardoor er extra op hem gelet wordt. hij heeft zoals heer krieg nog nooit iemand beledigd, is niet rascistisch zoals die burzum rukkers.........hij is niet vrouw onvriendelijk.........

dus

en het is een schatje


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 15:40 by Blackjack Profiel van Blackjack

Nou weet ik niet wat DMTR heeft gedaan, maar om heel eerlijk te zijn: dit is niet ons forum. Wij zijn hier te gast en de mods houden toezicht. Zij bepalen wat wel en niet kan. Dat hoef je niet leuk te vinden, maar het is nou eenmaal zo.

Geen flame aub, ik bekijk t gewoon nuchter.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:38 schreef FireFox het volgende:
dit soort topics heeft geen zin en terecht, als je een besluit neemt moet je daar aan vast blijven houden vind ik, anders is je geloofwaardigheid 0.0 en blijkt dat je niet nagedacht hebt bij het handelen (bannen)

edit:spelfoutje
ik vind dat ze ipv van de-bannen gelijk alle klojo's moeten bannen die erger of even erg als dmtr zijn.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-07-2003 15:41 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Nee he, dit soort topics beginnen een beetje een gewoonte te worden hiero.

Je kunt ook gewoon een keer van je af schreeuwen als onze druiper weer wat te mekkeren heeft, dit soort topic hebben totaal geen nut volgens mij.
Behalve dat je alleen dit soort ongein te zien krijgt als je op de 'active topics' knop klikt i.p.v metal topics.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:42 by filosofem Profiel van filosofem

De mods doen maar waar men zin in heeft. Als een ban maar aan de betrokken persoon uitgelegd wordt.


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:43 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:40 schreef Blackjack het volgende:
Nou weet ik niet wat DMTR heeft gedaan, maar om heel eerlijk te zijn: dit is niet ons forum. Wij zijn hier te gast en de mods houden toezicht. Zij bepalen wat wel en niet kan. Dat hoef je niet leuk te vinden, maar het is nou eenmaal zo.

Geen flame aub, ik bekijk t gewoon nuchter.


Goed punt. Maar zoals Ghoulliette aangaf, DMTR maakt zich niet schuldig aan copuleuze scheldpartijen en beledigingen.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:42 schreef filosofem het volgende:
De mods doen maar waar men zin in heeft. Als een ban maar aan de betrokken persoon uitgelegd wordt.

ik vind nog steeds dat jij ook een ban verdient als dmtr er al een voor z'n kiezen krijgt


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2003 15:44 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 15 juli 2003 15:41 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind dat ze ipv van de-bannen gelijk alle klojo's moeten bannen die erger of even erg als dmtr zijn.

Sja bannen is niet waterdicht denk ik en diegene die hier echt zitten om alleen te zieken komen toch wel op het forum, een simpele ip-ban of het bannen van een username heeft dan geen zin. Als je mensen gaat bannen vind ik dat zo kleuterjuffrouw-achtig overkomen en de meeste mensen gedragen zich naar hoe ze behandeld worden.(daarom ook vind ik bannen een nutteloze bezigheid maar dat terzijde)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-07-2003 15:45 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 15 juli 2003 15:43 schreef Mithrandir het volgende:
Goed punt. Maar zoals Ghoulliette aangaf, DMTR maakt zich niet schuldig aan copuleuze scheldpartijen en beledigingen.

Nee volgens mij ook niet nee.
Hij komt soms alleen een beetje ergelijk dom uit de hoek maar dat is ook geen misdaad volgens mij.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:45 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind nog steeds dat jij ook een ban verdient als dmtr er al een voor z'n kiezen krijgt


Hm, waarom?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2003 15:45 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Dit soort topics is gewoon sfeer maken, dus houd ermee op en laat mods/admins dit soort zaken regelen. Zo simpel is dat en zo werkt dat, verder erover lopen zeiken bevorderd de sfeer van zo'n messageboard gewoon NIET!



"This one is older than shit, heavier than time!"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:46 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:44 schreef FireFox het volgende:
Sja bannen is niet waterdicht denk ik en diegene die hier echt zitten om alleen te zieken komen toch wel op het forum, een simpele ip-ban of het bannen van een username heeft dan geen zin. Als je mensen gaat bannen vind ik dat zo kleuterjuffrouw-achtig overkomen en de meeste mensen gedragen zich naar hoe ze behandeld worden.(daarom ook vind ik bannen een nutteloze bezigheid maar dat terzijde)


Misschien is het (collectief) negeren van een vervelend persoon een betere oplossing. geen reactie = geen plezier.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 15-07-2003 15:47 by Magistus Profiel van Magistus

quote:
Op 15 juli 2003 15:40 schreef Blackjack het volgende:
Nou weet ik niet wat DMTR heeft gedaan, maar om heel eerlijk te zijn: dit is niet ons forum. Wij zijn hier te gast en de mods houden toezicht. Zij bepalen wat wel en niet kan. Dat hoef je niet leuk te vinden, maar het is nou eenmaal zo.

Geen flame aub, ik bekijk t gewoon nuchter.
Das inderdaad een probleem. Hij staat nou niet echt bij mij in het lijstje van potentieele ban-kandidaten en nu is ie opeens foetsie... Maar goed, heb het al in het klachtentopic gedropt, daar ging het toch allemaal wat off-topic dus kwam mooi uit.
Dat van het te gast zijn ben ik het mee eens het probleem is alleen dat wij het forum zijn en niet die paar mods die rondhobbelen. Om dus een goed en ordelijk forum te krijgen denk ik dat informatie (of van mijn part propaganda )richting de gebruikers/posters/jij&ik uitermate belangrijk is. Maar goed, das misschien te veel werk

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 15-07-2003 15:48]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-07-2003 15:48 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 15 juli 2003 15:46 schreef Mithrandir het volgende:
Misschien is het (collectief) negeren van een vervelend persoon een betere oplossing. geen reactie = geen plezier.

idd dat denk ik ook


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 15-07-2003 15:50 by Blackjack Profiel van Blackjack

quote:
Op 15 juli 2003 15:47 schreef Magistus het volgende:
Das inderdaad een probleem. Hij staat nou niet echt bij mij in het lijstje van potentieele ban-kandidaten en nu is ie opeens foetsie... Maar goed, heb het al in het klachtentopic gedropt, daar ging het toch allemaal wat off-topic dus kwam mooi uit.
Dat van het te gast zijn ben ik het mee eens het probleem is alleen dat wij het forum zijn en niet die paar mods die rondhobbelen. Om dus een goed en ordelijk forum te krijgen denk ik dat informatie (of van mijn part propaganda )richting de gebruikers/posters/jij&ik uitermate belangrijk is. Maar goed, das misschien te veel werk



Misschien een paar gedragsregels opstellen/ uitdelen? Ik weet t ook niet. Wat heeft hij eigenlijk gedaan?

laatste zin@ mods

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 15-07-2003 15:51]


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:44 schreef FireFox het volgende:
Sja bannen is niet waterdicht denk ik en diegene die hier echt zitten om alleen te zieken komen toch wel op het forum, een simpele ip-ban of het bannen van een username heeft dan geen zin. Als je mensen gaat bannen vind ik dat zo kleuterjuffrouw-achtig overkomen en de meeste mensen gedragen zich naar hoe ze behandeld worden.(daarom ook vind ik bannen een nutteloze bezigheid maar dat terzijde)

daar heb je helemaal gelijk in, met bannen raak je alleen de mensen die nog enigzins serieus met het forum bezig zijn. en er niets slechts zijn om te zieken.

zij bijvoorbeeld een R./panda/robin/whatever


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:50 schreef Blackjack het volgende:
Misschien een paar gedragsregels opstellen/ uitdelen? Ik weet t ook niet. Wat heeft hij eigenlijk gedaan?

laatste zin@ mods

gezegd dat prog gay is en onzin gelult in onzin topics


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:53 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 15 juli 2003 15:50 schreef Blackjack het volgende:
Misschien een paar gedragsregels opstellen/ uitdelen? Ik weet t ook niet. Wat heeft hij eigenlijk gedaan?


tja, dat is dus zo'n beetje de vraag. het schijnt dat hij zijn gedrag niet verbetert zou hebben na zijn waarschuwing, wat in mijn ogen niet echt de waarheid is. een paar posts van hem van vandaag vielen blijkbaar in een verkeerd keelgat.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 15:54 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 15 juli 2003 15:45 schreef filosofem het volgende:
Hm, waarom?


Nou?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-07-2003 15:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juli 2003 15:54 schreef filosofem het volgende:
Nou?

omdat je een zielige rasistische kneus bent, en nog een lul ook

zie klachten topic stupid

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-07-2003 15:57]


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 15-07-2003 15:58 by Mithrandir Profiel van Mithrandirhttp://www.headachemagazine.nl

Komop, mensen. Ik had nog zo gevraagd niet te gaan schelden. Anders kan dit topic wel gesloten worden. Ik probeer een keer serieus te zijn (moet zeggen dat het vreemd aanvoelt ).
Dank u.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 15-07-2003 16:01 by filosofem Profiel van filosofem

Het gedrag van Ghoullieslejte welke haar vriendje achterna wil geeft wel aan dat van consequent ban-beleid geen sprake is. Maar dat moet eigenlijk weer in het klachtentopic.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-07-2003 16:02 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 15 juli 2003 15:52 schreef ghoulliette het volgende:
gezegd dat prog gay is en onzin gelult in onzin topics


Dat eerste is inderdaad iets wat ik niet helemaal begrijp en dat heb ik 'm ook gezegd.

En trouwens jullie hebben met z'n drieen heel wat topics gevuld met oeverloos gelul en gedraai.
Onzin mag dan wel onzin zijn maar heeft doorgaans wel een onderwerp.

Maar hij IS toch niet gebanned ofzo?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen