|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
dit klinkt als "ik hale mijn grote broer erbij jou, ik weet waar je huis woont" |
|
quote: denkt hij zelf ook |
|
quote: Mijn broer heeft een grote mes, die schiet u dood jong! |
|
quote: Slecht = lekker |
|
quote: Wat klinkt...? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jongens, Claw is relaxed, ook al was ie eerst mod. Claw HEEFT GELIJK! En nu ontopik, want dit is oeverloos gezeik. Dit slaat nergens op. |
|
Wat maakt het nu uit of je een tijdje ge-band word? Het is INTERNET mensen, het leven hangt er niet van af. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Maar Claw was ook een relaxte mod |
|
ontopic, dit is niet het kus de kont van claw topic. maarre ex mod claw, het klopt toch dat er nog nooit een meisje gebanned is......... |
|
quote: Is DMTR geen meisje dan?! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jij, She_devil en Asherah zijn ook de enige vrouwen hier... Dit slaat nergens op. |
|
quote: ja ik ben erg lebisch, maarre dit was een serieuze vraag |
|
quote: Voor jou niet, voor mij niet, maar voor DTMR was het gelijk zuurstof. |
|
quote: Ik hoop het niet. Gatverdamme. Ik kus liever de jouwe (spreekwoordelijk, voordat je gaat slaan) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:Nee. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 15-07-2003 16:42] |
|
Oh. jongens... bel elkaar op, spreek wat af, neuk, en hou je mond erover... Dit slaat nergens op. |
|
quote: ja daarom had hij al zoveel posts???? geloof me hij doet veel interesantere dingen via het internet hoor |
|
quote: Het is ook niet het kus de kont van DMTR topic dacht ik? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: wie was dat meisje dan? |
|
quote: Daar gaat het toch helemaal niet om? Of wil je dat graag? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote:nee maar wel een topic over zijn bann.......als jij een eigen topic wilt, moet je eerst gebanned worden |
|
quote: Ik heb al eens een eigen topic gehad. Ik kan vredig sterven. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Als iemand dan daarvoor de moeite wil nemen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |