|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vindt ghoulliesletje anders nog wel een leuke nickname... |
|
quote: [offtopic] mij dan? [/offtopic] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: ja-oke, onzin hoeft niet helemaal vol met onzin, maar het is toch minder erg dan dat een niet onzintopic vol wordt gespammt. en ja, wel dus |
|
quote: ik niet, ik vind niet dat mannen het recht hebben een vrouw een slet te zeggen, 1 keer in mijn gezicht en je hebt geen voortanden meer. |
|
Hmm, ja, maar ik bedoel dat dan ook niet serieus he... als spoof of je nickname klinkt het wel grappig, vindt ik... niet persoonlijk opnemen, alsjeblief... |
|
quote: Pfff, right. Ik zou het zeker niet gauw doen nee maar als ik er een goede reden voor zou hebben dan zou ik het zeker niet laten, bij niemand niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hij had inderdaad veel eerder moeten worden gebanned. Maar goed, beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik reken jou niets aan was meer tegen filosofem. @N_N wat is een goede reden dan?.......en wie bepaald dat. bedoel als ze is vreemd gegaan met je beste vriend dan mag ze idd niet terug slaan, dan heeft ze het vediend, maar anders....... |
|
quote: jij bent echt de enige die dat vind hoor |
|
quote: Niet waar.... |
|
quote: Daarom is ie natuurlijk ook gebanned. Mijn wil is wet hier namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Kijk anders maar is in het verliefd topic, dat was het volgens mij. Heb daar hele discussies gehad. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: oke dan zijn jullie met z'n 3en t nightmaire included |
|
quote: ....wel humor... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: namens dmtr; dat je beter uit de buurt moet blijven omdat je bek anders door de braggel gesleept zal worden. en je bent een flikker. (braggel? was dat nu weer) kortom: auw voor jou |
|
quote:Nee hoor. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: oh oh oh. Dat geeft werkelijk weer inzicht in hoe slim hij wel weer niet is. Oh...ik kan het pratend niet winnen dus ga ik maar de meppende metalhead uithangen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: hehehehehehehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja, dat is dom! Iedereen weet dat als je het pratend niet kan winnen dat je je tegenstander moet bannen. |
|
quote: Nee hoor. |
|
quote: |
|
quote: Goh Claw, af en toe heb je best wel een gevoel voor humor. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: echt moeten mensen het echt drie keer voorzeggen voordat jij een zinnetje kan typen |
|
quote: Moet ik dat jammer vinden? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |