|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch wel een beetje vind ik. Het mag dan een links kreng zijn, maar ze ziet er niet slecht uit. |
|
quote: Ach ja, in tegenstelling tot jou doe ik af en toe wel eens iets nuttigs, en kan dus niet elke seconde op de refreshknop meppen. Dikke kus! [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 15-07-2003 16:23] |
|
"Waer Twee Ruzie Maecken, Hebben Er Twee Schuld" Bannen = censuur = lam. Onzin verkonigen 24/7 = dom = irritant. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Mhhh, kut! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Als je echt zo denkt, ben je een sukkel. Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind dat mörke geband moet worden. |
|
quote: hij verdiend alleen maar het allerslechste |
|
quote: Een lekkere neukpartij met jou dus? |
|
quote: Nog een vote "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: hoe kan het nou lekker en slecht tegelijk zijn, bovendien is het wel erg offtopic. ik heb trouwens ook welleens een waarschuwing gehad, ben ik dan zo veel vooruitgegaan........ |
|
quote: Vertel is, hoe kan een lekkere neukpartij nou een voorbeeld van 'het slechtste' zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik heb het!!! meisjes worden nooit gebanned!!! het zijn altijd de jongens die eraf gekickt worden!!! |
|
quote: Nee, door steeds maar weer in te gaan op dit soort reacties de laatste tijd, ben je geen haar beter dan DMTR. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Nee, maar jij bent dan ook de volgende hoorde ik net een mod fluisteren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:zie je wel, dat vroeg ik me ook al af |
|
quote: zie je wel dat we bij elkaar passen |
|
quote: We kunnen voor deze keer, bij wijze van experiment, je bannen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En wat zegt deze reactie dan? Hm, pot verwijt de ketel? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ik ook. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja hoor, de open deur is ingetrapt. Dit topic is gedoemd te sterven. Zodra er een mod in de buurt is is ie dicht, dan maakt het ook niets meer uit. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben en tevens dat je een nuttige post heb gemaakt "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |