![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: euh zeg dat nou niet te hard.... ![]() |
|
quote: Bij het woord 'en' hoort geen komma. Bovendien is het 'eindigen MET een punt', niet 'OP een punt'. Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Déja-vu. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: euh is ook geen woord trouwens, wel consequent blijven he ![]() ![]() |
|
quote: Dat lukt uzelf ook wel aardig. ![]() |
|
quote: Kan wel met meerdere maar dan zouden het er drie moeten zijn en niet vier. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
[quote]Op 15 juli 2003 16:56 schreef No Nonsense het volgende: Kan wel met meerdere maar dan zouden het er drie moeten zijn en niet vier. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door hellbanger op 15-07-2003 16:57] ![]() |
|
hehe, hangt er iets in de lucht waar je complimenteus van wordt vandaag? ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: ik wilde ...... alleen maar even opmerken ...... dat dit een beetje ............, storend leest.... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Misschien de warmte? ![]() ![]() |
|
Oké, einde les Neederlandsch. On Topic! Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
Ik vraag me af hoeveel mensen er ondertussen in het dagelijks leven "on topic" roepen. ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Gelukkig dat ik die puntjes alleen maar aan het einde gebruikte, dit leest echt voor geen meter. ![]() ![]() |
|
quote: In andere topics niet. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: "vind ik wel.........heel overduidelijk zelfs.........hij sluist iedereen door waar hij zijn vieze vingertjes maar aan kan krijgen." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ok ... dit topic heeft zijn tijd wel weer gehad. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |