|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: euh zeg dat nou niet te hard.... |
|
quote: Bij het woord 'en' hoort geen komma. Bovendien is het 'eindigen MET een punt', niet 'OP een punt'. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: |
|
quote: Déja-vu. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: oke zet m maar voor lul |
|
quote: euh is ook geen woord trouwens, wel consequent blijven he |
|
quote: Dat lukt uzelf ook wel aardig. |
|
quote: Kan wel met meerdere maar dan zouden het er drie moeten zijn en niet vier. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
[quote]Op 15 juli 2003 16:56 schreef No Nonsense het volgende: Kan wel met meerdere maar dan zouden het er drie moeten zijn en niet vier. [/quote mooi zo [Dit bericht is gewijzigd door hellbanger op 15-07-2003 16:57] |
|
hehe, hangt er iets in de lucht waar je complimenteus van wordt vandaag? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ik wilde ...... alleen maar even opmerken ...... dat dit een beetje ............, storend leest.... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Misschien de warmte? |
|
Oké, einde les Neederlandsch. On Topic! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ik vraag me af hoeveel mensen er ondertussen in het dagelijks leven "on topic" roepen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Gelukkig dat ik die puntjes alleen maar aan het einde gebruikte, dit leest echt voor geen meter. |
|
quote: In andere topics niet. |
|
quote: *sssssssssst* verklap het nou niet |
|
quote: "vind ik wel.........heel overduidelijk zelfs.........hij sluist iedereen door waar hij zijn vieze vingertjes maar aan kan krijgen." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ok ... dit topic heeft zijn tijd wel weer gehad. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |