|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een MEGA poster van Chris Cornell hier liggen. Maar ik ben toch iets te hetro om een poster van een dude in mn kamer op te hangen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nog even opgezocht: Loudest Love, released as a CD in Japan in October 1990, includes the same four tracks as Loud Love but adds "Heretic," "Come Together," and "Hands All Over." As with most Japanese releases that are eventually intended for the US import market, Loudest Love was printed in English and then supplemented with a Japanese spine cover and lyric sheet. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Whahaha, ja op een gegeven moment kwam Chris steeds sterker naar voren. Weet je overigesn wat Kim Thayil is gaan doen na Soundgarden? |
|
quote: Nope, ze zijn allemaal wat anders gaan doen maar ik heb nooit hun nieuwe projecten gehoord. Ik heb er ook weinig behoefte aan. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ey dat Acoustic Pollution, is dat soms een akoestische cd ? welke nummers staan daar op ? |
|
NP Into the Void (Sealth) Black Sabbath cover maar met andere tkest (tekst van een indianenopperhoofd uit 1852 over de vernielzucht der mens) SOMSS tracklist: 1- Into the Void (sealth) 2- Girl U Want (cover, maar weet niet van wie) 3- Stray Cat Bleus (Rolling stones cover) 4- She's A Politician 5- Slaves & Bulldozers (live) |
|
quote: Nee, een gewone bootleg. En ik wilde net kijken welke nummers er op staan, is de cd pleite. Naja, die duikt wel weer op. Ik weet wel dat Soundgarden een aantal nummers akoestisch hebben gedaan. Daar mag van mij best een cd van uit komen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
AARGGGHHH.....de grunge tijd, ik heb er verselijke herinneringen aan, wat vond ik dat walgelijke muziek! Nou moet ik zeggen dat ik soundgarden een avn de minder homfiele bands vonde (LOL bonobo stijl!) en de "badmotorfinger" Cd zelfs nog even bezeten heb. Maar nee, ben blij dat die tijden afgelopen zijn! Maar god nu krijgen we audioslave, aaargghhhhh! |
|
Soundgarden heerscht wel. Vooral Spoonman. |
|
Soundgarden! Ik blijf hun muziek goed vinden! En ik ken ze al heel lang, maar het verveeld me nooit. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik weet al wie er face down de bagger in gaat op wacken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hehehe idd! "I got an idea, of something we could do with a guuunnnnnn" |
|
quote: Idd, maar dat ik ook weer zo definitief I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Hoezo, je kunt hem er gewoon mee meppen |
|
quote: Is goed vriend |
|
ik zit nu superunknown te luisteren, tering, wat een geniale plaat *jeugdsentiment* |
|
Superunknown zit idd erg goed in elkaar. Alle nummers laten weer wat anders zien van Soundgarden, vind ook niet dat er nummers op staan die met elkaar te vergelijken zijn. |
|
Idd, zeer gevarieerd album En, damned, wat blêrt Chris er heerlijk op los zeg Wat hij nu doet met Audioslave vind ik trouwens "nét niet" klinken.. Ik zag hier btw iets over 'The temple of the dog' voorbij komen, das toch de oude band van Eddie Vedder? |
|
quote:Nee dat is een gelegenheidsalbum van Pearl Jam en Soundgarden mensen. Was voor het overlijden van de zanger van Mother Love Bone, een cultgrungeband uit seatle |
|
Nee, TOTD is een eenmalig tribute album ter nagedachtenis van de toen overleden Mother Lovebone. Bevat idd wel Pearl Jam en Soundgarden leden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
damn you Jenje. Maar wat vind je van de solo cd van Chris Cornell? Ik vind hem zelf heel goed. Hij trad er nog mee op in Amsterdam maar dat had ik gemist I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ik ken hem niet zo eigenlijk, alleen een enkel nummer, en klonk wel lekker, misschien iets te soft. |
|
uploaden? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |