|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
going... going.... gone I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
Voor Badmotorfinger zong Chris inderdaad ijzig hoog, op Badmotorfinger kwam hij met die lage zwoele stem. Na superunknown vind ik alleen dat ze vind die simpele muziek zijn gaan maken .. De buzz van badmotorfinger en superunknown is daar weg |
|
WOW, die solo cd van Chris vind ik erg lekker, beetje bluesy! |
|
quote: Ik weet wel wat ik upload I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Hij doet mooie dingen met zijn stem daar! |
|
Ja, ik vind het ook heel erg jammer dat hij naar Audioslave is gegaan. (en dat ik zn enige concert in nerderland heb gemist) Van mij had hij nog een album mogen maken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja ik vind zijn stem bij audioslet niet tot zijn recht komen |
|
quote:Helemaal mee eens! Ik vind Chris het type zanger niet voor zo'n band.. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 20-07-2003 18:59] Don't blush when I rip you open |
|
Maar ik ken ook allene de nummers die op tv komen |
|
Deze band had wel iets. Die clip Black old sun met Jezus op zang en gitaar. Ich bin....... |
|
Jenje, ken je het nummer Birth Ritual? Is een nummer van de soundtrack van de film Singles (speeld Cornell ook nog even in mee) en staat geloof ik ook ergens als b-side op. Voor mij een van de beste Soundgarden nummers. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja dat nummer ken ik inderdaad, heb het alleen in jarne niet meer gehoord |
|
Zo hehb het ff gedownload. Wat een heersch nummer blijft dat hey .. Chris schreeuwt menig metal zanger eruit daar. Rituaaaaaaaaaaal Rituaaaaaaaaaaal takkedakkedak takkedakkedak takkedakkedak |
|
Ik heb nog een nummer in de non metal map gegooid. Ik weet niet of je hem al kent maar ik lag in een deuk. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Weird AL Y .. oh jee ... |
|
Ik vond de solo plaat van Chris Cornell wel goed klinken. Alleen waren niet alle nummers even sterk. Ik ben vooral weg van het eerste nummer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOL asshole sun What a bummmmmmm |
|
D_H :L Moet ik die dubbel-live-cd anders een keer uppen ?? |
|
Tof Heb jij dan nog trek in Louder Than Live? Dat is de muziek van de live video die ze hebben uitgebracht. Hij is alleen officieel als promo op lp uitgebracht maar ik heb er ook nog een bootleg cd van (die ook nog wat extra nummers bevat). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Joa Zou je de cd's die voor Louder than Love kwamen ook kunnen uppen ? Het tapeje wat ik daarvan heb is toch echt aan verrotten nu |
|
Ultramega OK en Screaming Life/Fopp? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Jahaa |
|
Ik ken niet zoveel van soundgarden, maar ik word nieuwschierig, kan iemand een paar representatieve/goede nummers van soundgarden noemen? alvast bedankt I was me but now he's gone |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |