IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Soundgarden Vorige pagina | Volgende pagina
Devotee
Usericon van Devotee
Posted 04-04-2009 23:35 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht





XL

[Dit bericht is gewijzigd door Devotee op 07-04-2009 19:59]


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2009 0:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Pleurt ik de mijne er ook maar ff bij:

Met flits dus geen diepe kleuren zoals irl:





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 05-04-2009 0:40 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Soundgarden is gaaf ja. Met name Superunknown. Heb ze nog live gezien in de Kuip als voorprogramma van Guns 'n Roses...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2009 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 23:35 schreef Devotee het volgende:




Alsjeblieft. Niet zulke goede foto's, even snel gemaakt, maar ik denk dat het wel duidelijk genoeg is
Moej d'r voor hebben?

(mail me anders ff op jenje@zwaremetalen.com)


Devotee
Usericon van Devotee
Posted 05-04-2009 23:57 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 19:55 schreef Jenje het volgende:
Moej d'r voor hebben?

(mail me anders ff op jenje@zwaremetalen.com)



Mail!


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 06-04-2009 18:14 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Soundgarden, gaaf!
Heb hier nog wat vinyl van liggen, volgens mij Flower en Louder then love, misschien nog wel meer, maar heb dus al jaren geen platenspelert meer


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-04-2009 22:19 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geen idee of ik al eerder gereageerd heb, aangezien ik geen zin heb om het hele topic door te spitten, maarrr:
Geniale band! Zwaar onderschat volgens mij, en over het algemeen stukken progressiever en technischer dan de gemiddelde grunge collega. Plus dat Chris echt een goeie stem heeft.

Badmotorfinger is de enige plaat die ik echt goed ken, superunknown heb ik wel eens gehoord.



Devotee
Usericon van Devotee
Posted 07-04-2009 11:29 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 19:55 schreef Jenje het volgende:
Moej d'r voor hebben?

(mail me anders ff op jenje@zwaremetalen.com)


Ga je me nog terugmailen?


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2009 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja sorry, zal vanaamd worden (nu niet thuis)


Devotee
Usericon van Devotee
Posted 07-04-2009 19:59 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 23:35 schreef Devotee het volgende:





Jenje had toch geen interesse, dus het shirt is nog steeds te koop! Wellicht heeft iemand anders interesse?

[Dit bericht is gewijzigd door Devotee op 07-04-2009 19:59]


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2009 20:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Was XL te klein?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-04-2009 20:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 19:59 schreef Devotee het volgende:
Jenje had toch geen interesse, dus het shirt is nog steeds te koop! Wellicht heeft iemand anders interesse?


Prijs te hoog? Wat wil je er voor vangen dan?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Devotee
Usericon van Devotee
Posted 07-04-2009 20:07 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Ik heb geen vaste vraagprijs, maar een beetje een redelijk bod zou wel fijn zijn. Ik doe 'm weg wegens geldgebrek. Dezelfde reden waarom Jenje 'm niet kon kopen :')


Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-01-2010 7:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Soundgarden is terug na een break van 12 jaar!

http://www.soundgardenworld.com/


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 01-01-2010 11:59 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Betâh!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-01-2010 17:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 januari 2010 7:40 schreef Count Usher het volgende:
Soundgarden is terug na een break van 12 jaar!

http://www.soundgardenworld.com/


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2010 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nice .. hoop wel oude stijl


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-01-2010 18:41 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

En dat is? Ten tijde van de eerste demo?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2010 19:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Badmotorfinger/Superunknown

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-01-2010 19:00]


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 01-01-2010 22:16 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2010 19:00 schreef Jenje het volgende:
Badmotorfinger/Superunknown


Ah, dat hoop ik ook ja.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-01-2010 23:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ah, ook hier is t geld op



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 01-01-2010 23:32 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik las ooit een recensie van die laatste Chris Cornell, en dat zou best wel eens in de Aardschok geweest kunnen zijn, die eindigde met een zin in de trant van "het enige dat Chris Cornell nu zou kunnen doen om nog ongeloofwaardiger te worden, is een reunie van Soundgarden."


Oh, ironie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2010 8:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is natuurlijk een debiele concludering. aangezien het toch vrij bekend is dat zijn solowerk erg anders is dan zijn band werk, en hij daar ook in aangeeft graag andere dingen te doen dan in zijn bandwerk.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-01-2010 9:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik hoop op iets in de geest van Badmotorfinger (en daarme bedoel ik niet een kopie). Gaaf dat ze weer wat gaan doen!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-01-2010 11:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 8:25 schreef Jenje het volgende:
Dat is natuurlijk een debiele concludering. aangezien het toch vrij bekend is dat zijn solowerk erg anders is dan zijn band werk, en hij daar ook in aangeeft graag andere dingen te doen dan in zijn bandwerk.

Sowieso debiel, want dat solowerk was best gaaf (in ieder geval de eerste).

Goed nieuws, nu nog hopen dat ze het waar maken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen