|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Slaves & Bulldozers ! Jesus Christ Pose Mailman 4th of July |
|
quote: heerschend nummer! |
|
Zonder meer. Touché, pussycat! |
|
super band !!! spoooonmaaaan en jesus christ pose jammer dat ze niet meer bestaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
fantastische band en tijdloze muziek! |
|
Over enkele ogenblikken staat de dubbel live cd "Real Wild Children" in de non metal map op rhodium. opnames uit 90 en 92. |
|
quote: damn die bootleg heeft mijn broer! Bagger geluid maar nostalgie om je vingers bij af te likken! |
|
Jeps Goh dat is de eerste keer dat ik hoor dat iemand anders hem ook heeft |
|
quote: deze cd heeft ie ergens in Spanje gekocht. Ik heb hem dan ook nooit hier gezien |
|
quote:Ik heb hem gewoon in Nederland gekocht. Nha ja, Zeeland dan ... |
|
quote: Je hebt er wel een beetje een zooitje van gemaakt hoor In welke map horen nu die losse files? Ik heb alles maar ik de metal map opgeladen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hehehe ja sorry, die losse fioles horen in de cd 1 map |
|
Even zitten luisteren, maar als jij dit goede kwaliteit vindt zal ik ook wel mijn bootlegs een keer voor je rippen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hehehe sommige nummers staan er idd behoorlijk brak op, je hoort techneuten enorm prutsen |
|
quote: En sommige nummer staan ook gewoon op Louder Than Live die ik heb opgeladen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Oh vast Heb je de tracklist daar van ? Tracks hebben geen naam hier |
|
Beyond The Weel 7:43 Get On The Snake 3:24 Hunted Down 2:36 I Awake 4:13 Gun 5:59 Big Dumb Sex 4:03 Big Bottom 4:45 Ear Ache My Eye 5:43 Ugly Trutch 5:04 Get On The Snake 3:27 Mood For Trouble 4:12 Maar ik kan mij vaag herinneren dat deze tracklist van de cd niet klopte (maar nooit zin gehad om het te controleren) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Alvast voor Dwaallicht/M. |
|
Ja... deze band deel ik wel met je, Jenje... Soundgarden is vet Cubersome is een super nummer Soundgarden heerscht!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik luister de laatste tijd veel naar 'Ty cobb'. Heeerlijk "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Ik heb hem nu eindelijk ook (+ nog wat bootlegs) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb gister voor slecht 10 euri "Louder than love" bemachtigd bij de MediaMarkt. Heerschplaat! Chris is hoorbaar nog een jong pikkie, af en toe doet hij me zelfs aan Axl Rose denken (maar dan beter natuurlijk ) |
|
Chris met Axl vergelijken is wel erg barbaars ...... Oudere cd's heerschen ook |
|
Alleen Chris' stem gaat na een poosje irriteren. Even als die van Axl btw... Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |