![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() gaat heen ... ![]() |
|
Bite me ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 1:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 1:53] ![]() |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 10-09-2004 1:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Lain weer een mooi voorbeeld van je modonkunde. Je modereert posts die al 4 uur geleden gemaakt zijn en waar niemand meer aandacht aan schenkt..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Haantjesgdrag van em ![]() |
|
ontopic maar weer? Pas geleden een Screaming Life t-shirt gevonden. Eindelijk een Soundgarden shirt wat niet foeilelijk is ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
wow WAAR????? ![]() |
|
quote: Van iemand overgenomen uit duitsland, dus geen reprint ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
scheisse ![]() |
|
quote: En hij vroeg er wel €5 voor ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
godver ... had ie er niet nog meer dan? ![]() |
|
quote: Ik zal wel even voor je mailen maar ik vrees het ergste omdat hij 2e hands is. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ....waarna Chelman er weer op in gaat, en ome Jenje meteen meedoet! jij OOK bedankt ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: On topic! ![]() ![]() |
|
. Hein, maak eens een foto van dat shirt? Had ooit wl een shirt van superunknown maar wegens te hoog hippie gehalte (en slechte wasbeurt) is die verleden tijd [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-09-2004 14:27] ![]() |
|
Maar soundgarden heerscht wel. Met of zonder irritante stem... Heb ook een shirt van ze. Leve oudere zussen! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() (btw, iedereen die cornell een slechte zanger vindt is echt een muzikale nono) I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Gaaf shirt zeg!! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Dude ... ik zie dat shirt, and I seriously hate you now .... ![]() Gaaf shirt! Inlijsten! Vermoed dat die geld op kna gaan brenge ![]() |
|
hahaha nee man lekker dragen en jou jaloers maken ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
*gaat rode wijn drinken .. MIK MIK & Gooooiiii* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-09-2004 21:49] ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |