|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog meer mensen?? Waar moet je die zooi kwijt? Doe ik toch nog iets goeds voor deze wereld, ik wil geen kinderen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Wat is de gedachtengang van die mensen? "Hmm, ik heb een gigantisch kutleven, ik kan mezelf nauwelijks in leven houden omdat er geen eten is, dus laat ik maar lekker neuken en kinderen krijgen en die indezelfde ellende gooien" ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: in die landen geldt: kinderen zijn een voorziening voor op latere leeftijd. En verder religie uiteraard. Ik denk dat iedere religie wilt dat er veel kinderen geboren worden. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-07-2003 12:11] |
|
en maar doorkezen, die mensen daar in Afrika e.d.... In ieder geval ligt er wat mij betreft een taak om gezonde, weldenkende Europese koters op de wereld te zetten (komt goed uit, strookt ook met mijn persoonlijke verlangens ). |
|
de geschiedenis heeft bewezen dat naarmate de welvaart toeneemt, mensen minder behoefte aan kinderen hebben. mensen krijgen kinderen omdat ze op hun oude dag (mochten ze die halen) ook nog wat te eten willen hebben en natuurlijk omdat ze geen anti-conceptiemiddelen hebben. no text supplied |
|
Dat had die pessimistische voorspeller in Engeland toen ook niet gedacht, ik weet even niet meer hoe hij heet. Maar ik hoop dat het toch niet zo ver zal komen. Ik weet dat mensen in China die twee kinderen hebben benadeeld worden (werden?) tov mensen met een of geen kind. Maar dan krijgen die kinderen ook weer een ongelukkige toekomst. In ieder geval moet het bevolkingsaantal drastisch omlaag, ook tov dit aantal. De wereld is nu al veel te dichtbevolkt. Maar hoe pak je dat in hemelsnaam aan? |
|
quote: Probeer maar es om niet te neuken, mij lukt het niet |
|
quote: Ongeveer wel. Kinderen in die landen betekent dat je je oude dag verzekert hebt. Zij kunnen je dan onderhouden. Maar ik denk dat dit probleem van overbevolking zich wel oplost. Nieuwe virussen, nucleaire oorlog tussen Pakistan en India, meer aids in de apelanden enz. (oh ja, en Amerika krijgt natuurlijk de schuld) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Voorbehoedsmiddelen-droppings? |
|
quote: Ik beschik niet over feiten ofzo, maar met een gemiddelde levensverwachting van 45 ofzo. Kun je dan spreken van een "oude dag"? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik heb het al 18 jaar volgehouden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
de mensheid heeft allang de ultieme oplossing voor overbevolking bedacht: KRIEG! en anders is er nog zoiets als verminderde vruchtbaarheid, wat je bij veel diersoorten ziet die een te grote populatie hebben. no text supplied |
|
quote: In hun context wel. Voor ons is dit nu misschien oud (een leuk aantal eeuwen geleden was hier de levensverwachting niet veel hoger) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Heeft geen zin, ze weten niet hoe ze condooms moeten gebruiken. Ze geloven daar notabene dat als je met een maagd neukt, dat je genezen bent van aids. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: SARS. Dat soort ziektes werkt nog het beste en die gaan er zeker meer komen. Toch ook wel beangstigend.. |
|
quote: Ze hebben gewoon een menselijk brein, dus dat moet te leren zijn. Onze voorouders gebruiken toch ook op eigen initiatief schapendarmen? |
|
quote: Het ging mij erom dat je op je 45e nog prima voor jezelf kan zorgen, daar heb je geen kinderen bij nodig lijkt me. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik nu een kleine 2 weken en ik wordt al helemaal zenuwachtig! |
|
quote: Tja, ik weet niet hoe snel ze oud worden, m.a.w. is iemand daar er net zo aan toe op zijn 45e als hier iemand op zijn 80e? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Dat vind ik moeilijk te geloven. Maar goed, alsof die primaten hier over nadenken. Asociaal tuig is het ... Waarom gaan ze uberhaupt in de woestijn wonen? Daar horen helemaal geen mensen te wonen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ah, op een dag duikt er een of ander onbekend virusje op en zijn we terug bij af. mvg wk10 |
|
quote: Tja, dat vraag ik me dus ook af. En dan klagen dat ze geen water hebben.... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Of een meteoriet- (of komeet-)inslag. Statistisch gezien zijn we al over tijd, wat een inslag, ter grootte van de meteoor die de dino's deed uitsterven, betreft. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Als er weer zoiets gebeurt zijn we allemaal hardstikke dood. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Yep, geen leuke gedachte wellicht, maar voor de planeet zou het misschien wel beter zijn. Ik bedoel, we zijn vrolijk bezig de aarde te verzieken. Met zo'n inslag kan alles weer een nieuwe start maken. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |