IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : De menselijke populatie Vorige pagina | Volgende pagina
Magistus
Usericon van Magistus
Posted 24-07-2003 17:02 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 17:01 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
...pakt .357 en zet deze tegen slaap


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2003 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

psst psst




Elfjes bestaan niet, alleen in kinderverhaaltjes.

Dus hou op met die onzin.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-07-2003 17:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 juli 2003 17:02 schreef Magistus het volgende:



*schiet*








Hier ligt:


Sp-er Lain

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-07-2003 17:08]


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-07-2003 17:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

hehehehe laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-07-2003 17:08]


Bruce Banner


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-07-2003 17:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic dames.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-07-2003 17:16 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ok ontopic dan:

ik vind dat er veel te veel mensen rondlopen op deze planeet. als er een groot gedeelte zou sterven door een epidemie of iets dergelijks, zou dat (voor de aarde) neit zo'n ramp, maar eerder een verlichting zijn.

Ik weet dat dit erg makkelijk gezegd is, en ik het ook kut zou vinden als mijn vriendin of moeder, of Bintmeister, Vampie of Saphire of wie dan ook getroffen zou worden, maar dat is nou eenmaal kut dan.



Bruce Banner


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-07-2003 12:09 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

spoken most eloquently.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 12:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Nederlands graag


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-07-2003 12:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

de smiley zegt genoeg


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-07-2003 12:12 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Als we alle negers, aboriginals, inuïten, indianen en maori's niet meerekenen tot de menselijke soort dan is de planeet zo overbevolkt nog niet.


mvg wk10


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 12:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Als je de aziaten niet mee rekent hebben we nog genoeg plaats over.
Maar ze zijn er nog wel!


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 25-07-2003 12:42 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 24 juli 2003 17:06 schreef Jenje het volgende:
psst psst




Elfjes bestaan niet, alleen in kinderverhaaltjes.

Dus hou op met die onzin.


ELFJES RULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 25-07-2003 12:57 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Om de stemming erin te houden...










1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 25-07-2003 13:01 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

En hier de argumenten van de Stichting van Tien Miljoen voor het terugdringen van het bevolkingsaantal (in Nederland):

a. Het aantal inwoners van Nederland is momenteel bijna 15,5 miljoen en groeit nog steeds. Ieder individu heeft het recht om kinderen te krijgen. Dit is een mensenrecht. Er zijn echter nog te veel drijfveren om kinderen te krijgen, waarbij niet het voortbestaan van de mens en het belang van het kind voorop staan, maar bijvoorbeeld politieke, religieuze en financiele redenen en/of sociale en psychologische druk. Het krijgen van kinderen om dergelijke redenen mag niet ten koste gaan van het algemeen belang. De vergrijzingsproblematiek wordt vaak als argument tegen beperking van het geboortecijfer genoemd. Met een groei van de bevolking als remedie wordt dit probleem echter niet opgelost, maar doorgeschoven naar volgende generaties. Er zijn in Nederland voldoende middelen voor geboorteregeling beschikbaar, maar nog niet ieder mens is vrij om deze te gebruiken.

b. De kwaliteit van het menselijk leven gaat hand in hand met voldoende ruimte voor denatuurlijke ontplooiing van het overige leven. De mens neemt in ons land te veel ruimte in ten koste van de flora en fauna, de vrije natuur. Het menselijk milieu en de vrije natuur zijn nu al te vaak elkaar vijandige begrippen. De kwaliteit van het menselijk leven is alleen gewaarborgd, als dit in harmonie is met de vrije natuur.



c. De toename van de bevolking maakt de files groter en de vliegvelden voller. De voor het oplossen van dit probleem noodzakelijke uitbreiding van wegen en vliegvelden tast de woonruimte en de vrije ruimte voor de flora en fauna verder aan. Ook heeft deze uitbreiding een steeds verdergaande milieuvervuiling (met name chemisch en qua lawaai) tot gevolg.

d. De continue groei van de bevolking leidt tot steeds verdergaande schaalvergroting met alle nadelige nevenverschijnselen van dien, zoals intensivering van het goederenvervoer, milieuschade en afvalproblematiek.

e. Welbevinden, openbare veiligheid en ontplooiingsmogelijkheden worden steeds meer bedreigd door de massaliteit van mensen en de hierdoor veroorzaakte stress. De bevol-
kingsdruk werkt racistische tendensen en agressie in het algemeen in de hand. Voldoende ruimte voor ieder individu bevordert de onderlinge tolerantie.

f. De kleinschaligheid en overzichtelijkheid van leefgemeenschappen zoals dorpen en stadjes maakt noodgedwongen plaats voor grootschalige woning- en utiliteitsbouw en de hiervoor noodzakelijke infrastructuur. Daarmee verdwijnen ook cultuur en landschap of worden deze onherstelbaar aangetast.

g. Hoe meer mensen, hoe sneller de natuurlijke hulpbronnen opraken. Het gebruik ervan is direct en indirect (onder andere voor de produktie van consumptiegoederen en voor transport) afhankelijk van het aantal mensen. Matiging van het gebruik met het oog op op komende generaties is nodig


Ik kan me daar zo in vinden.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-07-2003 16:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 juli 2003 12:42 schreef obscenum het volgende:
ELFJES RULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


juist!


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2003 20:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 13:01 schreef 1i1ith het volgende:
En hier de argumenten van de Stichting van Tien Miljoen voor het terugdringen van het bevolkingsaantal (in Nederland):

a. Het aantal inwoners van Nederland is momenteel bijna 15,5 miljoen en groeit nog steeds. Ieder individu heeft het recht om kinderen te krijgen. Dit is een mensenrecht. Er zijn echter nog te veel drijfveren om kinderen te krijgen, waarbij niet het voortbestaan van de mens en het belang van het kind voorop staan, maar bijvoorbeeld politieke, religieuze en financiele redenen en/of sociale en psychologische druk. Het krijgen van kinderen om dergelijke redenen mag niet ten koste gaan van het algemeen belang. De vergrijzingsproblematiek wordt vaak als argument tegen beperking van het geboortecijfer genoemd. Met een groei van de bevolking als remedie wordt dit probleem echter niet opgelost, maar doorgeschoven naar volgende generaties. Er zijn in Nederland voldoende middelen voor geboorteregeling beschikbaar, maar nog niet ieder mens is vrij om deze te gebruiken.

b. De kwaliteit van het menselijk leven gaat hand in hand met voldoende ruimte voor denatuurlijke ontplooiing van het overige leven. De mens neemt in ons land te veel ruimte in ten koste van de flora en fauna, de vrije natuur. Het menselijk milieu en de vrije natuur zijn nu al te vaak elkaar vijandige begrippen. De kwaliteit van het menselijk leven is alleen gewaarborgd, als dit in harmonie is met de vrije natuur.



c. De toename van de bevolking maakt de files groter en de vliegvelden voller. De voor het oplossen van dit probleem noodzakelijke uitbreiding van wegen en vliegvelden tast de woonruimte en de vrije ruimte voor de flora en fauna verder aan. Ook heeft deze uitbreiding een steeds verdergaande milieuvervuiling (met name chemisch en qua lawaai) tot gevolg.

d. De continue groei van de bevolking leidt tot steeds verdergaande schaalvergroting met alle nadelige nevenverschijnselen van dien, zoals intensivering van het goederenvervoer, milieuschade en afvalproblematiek.

e. Welbevinden, openbare veiligheid en ontplooiingsmogelijkheden worden steeds meer bedreigd door de massaliteit van mensen en de hierdoor veroorzaakte stress. De bevol-
kingsdruk werkt racistische tendensen en agressie in het algemeen in de hand. Voldoende ruimte voor ieder individu bevordert de onderlinge tolerantie.

f. De kleinschaligheid en overzichtelijkheid van leefgemeenschappen zoals dorpen en stadjes maakt noodgedwongen plaats voor grootschalige woning- en utiliteitsbouw en de hiervoor noodzakelijke infrastructuur. Daarmee verdwijnen ook cultuur en landschap of worden deze onherstelbaar aangetast.

g. Hoe meer mensen, hoe sneller de natuurlijke hulpbronnen opraken. Het gebruik ervan is direct en indirect (onder andere voor de produktie van consumptiegoederen en voor transport) afhankelijk van het aantal mensen. Matiging van het gebruik met het oog op op komende generaties is nodig


Ik kan me daar zo in vinden.


Ik vind het ook allemaal redelijk logisch klinken zo op het eerste gezicht.


Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 25-07-2003 20:17 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 13:01 schreef 1i1ith het volgende:

Ik kan me daar zo in vinden.

Ik denk dat (bijna?) iedereen zich daar wel in kan vinden, maar hoe willen ze dit gaan aanpakken dan? Lijkt me nauwelijks realiseerbaar.


Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2003 20:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 20:17 schreef Lalaith het volgende:
Ik denk dat (bijna?) iedereen zich daar wel in kan vinden, maar hoe willen ze dit gaan aanpakken dan? Lijkt me nauwelijks realiseerbaar.


Ik zou het ook niet weten. Maar de baas van de club van 10.000.000 heeft een boek geschreven. Ik ga eesn kijken of ik dat te pakkenkan krijgen om zijn oplossingen te lezen.

Maar de politiek moet maar met iets beginnen. Nu is het beleid op overbevolking nul komma nul dus beter kan het altijd worden.
En verder wil ik zelf net meer als twee kinderen. Dat is mijn kleine bijdrage.


Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 25-07-2003 20:40 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

Tja, er zal inderdaad ergens begonnen moeten worden wil men het probleem aanpakken. De wereldbevolking blijft maar groeien en eens zal het toch op moeten houden. Ben wel benieuwd wat voor een ideeen er geopperd worden, want ik kan zo een-twee-drie niet echt iets bedenken, althans, niet iets dat ook echt bruikbaar is. (tja, iedereen *kan* natuurlijk één ander persoon vermoorden, maar ja...lijkt me ook geen goed plan hè )


Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-07-2003 20:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 20:40 schreef Lalaith het volgende:
Tja, er zal inderdaad ergens begonnen moeten worden wil men het probleem aanpakken. De wereldbevolking blijft maar groeien en eens zal het toch op moeten houden. Ben wel benieuwd wat voor een ideeen er geopperd worden, want ik kan zo een-twee-drie niet echt iets bedenken, althans, niet iets dat ook echt bruikbaar is. (tja, iedereen *kan* natuurlijk één ander persoon vermoorden, maar ja...lijkt me ook geen goed plan hè )


Minder kinderen..1 of 2 moet genoeg zijn.Dat zou al heel veel schelen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 25-07-2003 20:52 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 20:45 schreef Vampie het volgende:
Minder kinderen..1 of 2 moet genoeg zijn.Dat zou al heel veel schelen.

Ja, dat is inderdaad wel een idee, alleen duurt het dan wel een tijd voordat je weer op de 10 miljoen zit (voor Nederland dan) Bovendien zou 2 kinderen het totaal aantal in stand houden en het is ook niet gemakkelijk om mensen zover te krijgen dat ze inderdaad niet meer kinderen krijgen/willen. Als je het gaat verbieden krijg je ook weer te maken met zaken die je helemaal niet wilt. Volgens mij zou dan bijvoorbeeld het aantal vondelingen weer toe gaan nemen.


Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 22:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2003 20:45 schreef Vampie het volgende:
Minder kinderen..1 of 2 moet genoeg zijn.Dat zou al heel veel schelen.


Wat dacht je van geen kinderen?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 25-07-2003 22:10 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 22:02 schreef Claw het volgende:
Wat dacht je van geen kinderen?

Dan vergrijst de hele samenleving weer (of beter gezegd, nog erger) Krijgen we daar weer allemaal gezeik mee.


Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 22:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2003 22:10 schreef Lalaith het volgende:
Dan vergrijst de hele samenleving weer (of beter gezegd, nog erger) Krijgen we daar weer allemaal gezeik mee.


Nee ik bedoel: jij moet zelf geen kinderen nemen. Andere mensen zijn wel zo asociaal om toch zoveel kinderen te nemen als ze willen. Je moet bij jezelf beginnen.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2003 7:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 22:15 schreef Claw het volgende:
Nee ik bedoel: jij moet zelf geen kinderen nemen. Andere mensen zijn wel zo asociaal om toch zoveel kinderen te nemen als ze willen. Je moet bij jezelf beginnen.


nou, dat vind ik eerlijkgezegd ook niks. Ik vind dat iedereen recht heeft op een kind(als je dat zelf wilt).
Als nadenkende mensen geen kinderen krijgen betekend dat dat het mogelijk is dat de volgende generatie bestaat mesne die op de wereld zijn gezet door die religieuze fokkonijnen en/of allochtonen. Daar moeten ze eens wat aan doen.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen