IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : De menselijke populatie Vorige pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-07-2003 11:22 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 22:15 schreef Claw het volgende:
Nee ik bedoel: jij moet zelf geen kinderen nemen. Andere mensen zijn wel zo asociaal om toch zoveel kinderen te nemen als ze willen. Je moet bij jezelf beginnen.





varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2003 0:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ikzelf heb 1 kind en neem geen meer.Van mij mogen ze vanaf 2 kinderen de kinderbijslag afschaffen en een kinderbelasting instellen.De hele dierenwereld gaat kapot aan de voortplantingsdrang van de mens.


spelfout weggehaald...


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 31-07-2003 12:47 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 0:05 schreef varanus het volgende:
Ikzelf heb 1 kind en neem geen meer.Van mij mogen ze vanaf 2 kinderen de kinderbijslag afschaffen en een kinderbelasting instellen.De hele dierenwereld gaat kapot aan de voortplantingsdrang van de mens.




Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-07-2003 12:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 0:05 schreef varanus het volgende:
Ikzelf heb 1 kind en neem geen meer.Van mij mogen ze vanaf 2 kinderen de kinderbijslag afschaffen en een kinderbelasting instellen.De hele dierenwereld gaat kapot aan de voortplantingsdrang van de mens.


Helemaal mee eens.Ik heb er ook 1,en dat is genoeg.De aarde is al genoeg naar de klote geholpen,laten we please proberen wat er nog over is weer in de oude staat te herstellen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 31-07-2003 14:57 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 12:50 schreef Vampie het volgende:
Helemaal mee eens.Ik heb er ook 1,en dat is genoeg.De aarde is al genoeg naar de klote geholpen,laten we please proberen wat er nog over is weer in de oude staat te herstellen.

In de oude staat herstellen lukt toch niet meer we hebben het al zo verkloot dus


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2003 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 0:05 schreef varanus het volgende:
Ikzelf heb 1 kind en neem geen meer.Van mij mogen ze vanaf 2 kinderen de kinderbijslag afschaffen en een kinderbelasting instellen.De hele dierenwereld gaat kapot aan de voortplantingsdrang van de mens.


stel je voor da we allemaal maar een kind zouden nemen (en gezond op laten groeien).dan zou de populatie binnen 100 jaar twee keer zo klein zijn! (effe simpel redenerend).

Hey Varanus, ik zou bijna zeggen: minder mensen, meer Varanen!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 31-07-2003 20:23 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Heel simpel: stop met kinderen te baren!

Koop een gezellig huisdier, heb je minder last mee.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Galosh
Nice guys finish last.
Usericon van Galosh
Posted 31-07-2003 21:02 by Galosh Wijzig reactieProfiel van GaloshQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 20:23 schreef Mortanius het volgende:
Heel simpel: stop met kinderen te baren!

Koop een gezellig huisdier, heb je minder last mee.

Zitten we straks weer met en honden en katten overschot


The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex??


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-07-2003 21:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De menselijke populatie... Een ziekte die ras om zich heen grijpt.
http://www.secretsituation.com/geo/graphic1.htm


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen