|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *hap* hahahaha maar 12 euro voor 2 aardige bandjes is mi. echt veelteveel. Het muurfest koste bijv. maar 7euro, met evenveel bands. Hypocrisy is voor 15€ te bezichtigen en dan heb je dimmu er ook nog bij. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 28-07-2003 12:23] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:en dat wil je? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
slotje dan maar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Rutan: eerst zeuren over de grote en nu over de bands? Dragon's blaze is een underground festival en aangezien jij bewezen hebt dat je geen underground instelling hebt met je idote posts overal ga ik het ook neit uitleggen... verder lijkt me een line-up van 8 bands wel degelijk een festival, ik wet dat er zalen zijn die met 4 bands al beweren een festival te hebben,... ga jij maar fijn naar dimmu borgir knaap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Mooi zo, zijn we het voor het eerst met elkaar eens! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Whahaha, je gaat er nog serieus op in ook! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:whahaha jij bent een mongool |
|
quote: Fijn dat je zo eerlijk bent. Maaruhm, waar slaat het op, enig verband/onderbouwing? Danku What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
tuurlijk ga ik in op kneuzen met zulke domme opmerkingen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het was een sarcasme/ironie/dis/stang/whatever. Nixte domme opmerking. Het serieus nemen van mijn opmerking over het dragons blaze festival toont al wel weer aan dat jij zeer zeker in de categorie ontzettende kutkneuzen behoort. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Whahaha, je gaat er nog serieus op in ook! |
|
waar blijft dat slotje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hou allemaal gewoon je bek als je niks over Mork Gryning te zeggen hebt wat je niet al 3 keer hebt gezegd. Is dat zo moeilijk? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tusen ar har gatt heerst, die nieuwste vind ik matig en die tussenliggende cd's heb ik nog niet gehoord. Maar nooit echt goede dingen over gehoord, dus ga er ook niet echt hard naar op zoek ofzo. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
"Het serieus nemen van mijn opmerking over het dragons blaze festival toont al wel weer aan dat jij zeer zeker in de categorie ontzettende kutkneuzen behoort." ik ging hier op in omdat je in eerdere posts en topics al liet blijken weinig verstand te hebben van een underground instelling... prima, maar ik denk ik leg het even uit voor meneer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
regel 1: nooit iets uitleggen, ze begrijpen het toch niet regel2: serieus kan, maar als men gaat kneuzen, laat u kennen en verdwijn, het leidt dan nergens toe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
OK, afleidende uit de reacties kan ik concluderen: NecroBert en nog zo'n knakker vinden het goed en geniaal. De rest van de reagerenden vind het genitaal. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
rutan: we zijn het toch met elkaars eens.. een wonder.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: De wonderen zijn de wereld nog niet uit. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
hmmm.. deze gedachte stemt me neit vrolijk... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Muhahaha! HOMO'S!! MUHAHAHAHAHHA! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: sprak de pipo die "mighty_markie@hotmail.com" als e-mail adres heeft... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Raaf, even chat.nl? Nou jongens, dank zijn Mørk Gryning is iedereen weer beste vrinden Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |