|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
fluisterwoud en worthless zijn ebide extreme black metal, maar klinken ttoaal verschillend, daarom kun je eht allebei wel undergorund black metal noemen, maar er zit verschil in.. ik bedoel: Morbid angel & Deicide: alletwee deathmetal, maar verschillen enorm van elkaar... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja, maar ik denk niet dat het een stuk makkelijker wordt als er 10001 sub-genre's worden uitgevonden. Alhoewel Deicide, Morbid angel, Blood red throne, Suffocation, Slaughter (USA), Death etc etc inderdaad ieder een eigen geluid hebben, hebbenze toch ook een groot aantal overeenkomsten en vallen ze toch te classificeren onder de noemer death metal. Bij Black metal zal dat vast hetzelfde zijn. Voor mij is het dus gewoon allemaal Blackmetal met goede en slechte bands. |
|
ja, goed, ik vin het ook een beetje overdreven, maargoed, de organisator heeft die benamingen gekozen.. ik niet.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ja 'twas gewoon een beetje uitleg waarschijnlijk... staan bij ons blijkbaar altijd zo'n zever op affiches e.d. on topic: ik vond de eerste cd goed, en de laatste moest ik reviewen voor mindview, maar had er niet veel naar kunnen luisteren dus het is nogal een sucky review Ik vond hem niet schitterend, en heb sindsdien ook geen zin meer gehad om hem te beluisteren. Voor de rest ga ik akkoord met het irritante klootzakje, ze suckten op dragon's blaze (wat ik me ervan herinner want ik ben na een paar nummers naar buiten gegaan en half in slaap gevallen denk ik ) |
|
quote: Tussen het offtopic gezwam en een aantal negatieve reacties staan nog wel een paar posts in dit topic waar je wat uit kunt halen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ahhh, maar ik associeer het Dimmu van nu nog steeds met het dimmu van Enthrone en ervoor. Die nieuwe cd's kunnen mij een weinig boeien. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hebben we voor niets gediscussieerd, maar niettemin toch plezier gehad Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: hehehehe, zekers, ff lekker mekaar de huid volgescholden What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik dacht al, Aardschok geeft 94/100 en Mindview maar 4/7 . Gelukkig hecht ik sowieso iets meer waarde aan de Aardschok, hoewel deze af en toe ook de plank volledig misslaat. Maar je had 'm niet goed geluisterd dus... Ik denk dat ik de reviews in Mindview volgende keer maar oversla. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kijk, AgonY is dus mijn "betrouwbare bron" uit mijn eerste post. En die review was helemaal niet zo slecht want hij heeft mij nieuwsgierig gemaakt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tsss Necrobert |
|
quote: Was dit Festival voor een paar jaar geleden niet nog groter, namelijk verspreid over twee dagen met nog grotere bands?? |
|
twee dagen weet ik niet meer, maar het was alleszins in de open lucht |
|
Terwijl iedereen zich lekker druk maakt over of het wel grimm en necro is heb ik er mooi een steengoeie cd bij. Jammer dat bandjes als deze een beetje tussen het wal en het schip in raken. Voor het BM publiek is het niet rauw/true/grimm/necro genoeg en voor de rest van het metalpubliek is het te black. En dat terwijl er enorm sterk materiaal is geschreven dat strak wordt uitgevoert en het is ook nog eens relatief origineel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb hun nieuwste cd "Pieces Of Primal Expressionism" geleend van een vriend van me. Alle albums hiervoor heb ik al en ik moest wel wennen aan deze cd. Het is een echte luister cd en ik vind hem in 1 woord geweldig!!! Het is idd een stuk anders en experimenteler dan hun voorgaande, maar ik hoor soms wel enorm duidelijk Mork Gryning ... ze hebben een bepaalde manier van songwriten en riffgebruik die je op de nieuwe plaat ook wel hoort! Dus ... luisteren die bende! |
|
quote: Is vaak zo, bij zulke bands. Misschien dat je er een progressief ingesteld publiek mee zou kunnen boeien... |
|
De mannen van Mörk hebben in ieder geval wel iets van humor. Misschien zou je ze ook wel gewoon dom kunnen noemen. Filmpje http://www.mork-gryning.com/images/visual/VodkaPain.wmv |
|
Gave band, al haal ik ze wel steeds door de war met Myrkskog. Overiges ook een hele vette band, ik denk eigelijk wel gaver. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Afgelopen jaar Mörk Gryning zien spelen in Baroeg. Daar viel het mij allemaal nogal tegen, een chaotische brij van tering herrie. Kon er niks uithalen, was dit optreden representatief voor deze band of was het gewoon een kut optreden? |
|
het is wel vaker zo dat als je een band niet kent, of de nummers niet kent dat 't 1 grote brij wordt... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik had de band nooit live gezien, ken het wel op cd en daar klinkt het redelijk. |
|
ah, sorry maar dat kon ik niet van je post aflezen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
quote:Gendefecten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |