|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ben jij toch een belachelijk mannetje, met je kult. Je klinkt eerder als een enorme try-hard. |
|
quote: Return fire en Pieces of primal expressionism vind ik beiden nochtans erg sterk, beter dan Tusen... die een beetje te liefjes was. RF omdat die zo catchy is zonder echt melig of 'blij' te zijn, POPE omwille van de complexiteit gekoppeld aan lekkere riffs. |
|
quote:Goede eerste post. Pot, ketel, zwart zullen we maar zeggen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het is uiteraard wel kult om de been-there-done-that elitist uit te hangen op een forum waar farizeeërautoriteit inconsequent orde tracht te handhaven. |
|
Okee, vertel: wie zit(ten) er achter al deze volkomen nieuwe aliassen? |
|
Wel veel (schijnbare) trolaccounts de laatste tijd ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gezellig toch! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
EDIT: foutje [Dit bericht is gewijzigd door Nexion op 05-02-2015 9:55] |
|
Wat een onzin. Moet ik me dan rustig introduceren omdat een aantal oude mannen hier vinden dat ze meer recht om te reageren hebben omdat ze langer op een forum leven? |
|
Van mij niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Helegaar niet. Je eerste post kan echter minder theatraal dan met gestrekt been een andere user uitmaken voor belachelijk. Komt zo geforceerd over. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik vind toch, na een her-evaluatie gisteravond, de laatste het fijnst, daar komt alles bij elkaar. De eerste twee nummers van 'Pieces....' vind ik ook erg tof, maar die verzandt verderop wat in blues-achtige riffelarij wat mij betreft die niet echt blijft hangen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dan ga ik die ook eens luisteren, ken ik nog niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Is dat die zonder titel? |
|
Yes, deze: http://www.metal-archives.com/albums/M%C3%B6rk_Gryning/M%C3%B6rk_Gryning/96101 Ik heb die ervoor een tijd heel veel geluisterd, in het begin bleef die ook helemaal niet hangen, maar na een tijdje vond ik hem geweldig. Hun laatste staat in de kast maar die heb ik nooit veel opgezet eigenlijk, misschien toch nog maar eens doen... [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 05-02-2015 11:20] |
|
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nice signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |