|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet aan die aflevering van de Simpsons denken waar Homer die zelfverzonnen herinneringen voor de geest haalt. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Volgens mij bestond de euro toendertijd nog niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dan ben je dus van na 1979 en zat je waarschijnlijk nog op de basisschool toen Marduk werd opgericht. Met andere woorden: maak jezelf niet zo ongelooflijk belachelijk met je gelul over een kvlt en ev0l scene waar je nooit iets van mee hebt kunnen krijgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Gast flikker toch op met je elitaire geneuzel. Je komt als zo'n enorme kneus over, waarschijnlijk ben jij zo'n black-ridder die elk concert als verkleedpartij zag om met maliënkolders, paint, zwaarden, naar concerten te gaan.... Dat was toen net zo droef als die uit hoorn-drinkende-rok-dragende sufneuzen van nu. En die concerten waren niet vijandig en grim... dat was gewoon ook bier halen en ouwehoeren. Met je cult en je grim... ga in de koelkast zitten joh! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 03-02-2015 17:53] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 03-02-2015 17:52] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die noteer ik even. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Want je zou zelf wat leuks bedenken.. maar je hebt geen fantasie of talent. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: *zucht* Er zijn hier en daar een paar shows geweest die uit de hand gelopen zijn, maar het is belachelijk om dat veralgemenen naar alle black metal shows van die tijd. Ik herinner me een Tankard show van minder dan 10 jaar geleden in Leuven waar er ook een steekpartij was. Ik wist niet dat Tankard black metal was, maar dat zal wel aan mij liggen zeker... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Dat er toen vaker rare en/of gewelddadige incidenten plaatsvonden dan nu is gewoon een feit. Prima dat je dat wil ontkennen en jezelf belachelijk wil maken door toe te geven dat je Tankard concerten bezoekt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zullen wij gewoon even Coran afzeiken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wist niet Mork Gryning Caron afzeiken betekende.. mijn excuses Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Klopt ja, die dude die is neergestoken zit ook op dit forum: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3008643/3 |
|
quote: Nou, voor deze keer. Maar laat het niet weer gebeuren... want op het volgende BM-concert zullen malienkolders, paint, zwaarden, en alles was dragende jou weten te vinden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hey, ik heb vandaag geleerd dat Leuven ook een leuke tweedehands boekwinkel heeft. Wat toevallig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Leuk, Primal Pieces... weer eens opgezet. Dat klinkt toch stukken volwassener dan die eerste, die staat nu op. Dat vind ik wel leuk voor de nostalgie, maar het is toch vooral een vertederend album, als je het mij vraagt. Daar maak ik geen Post-its van, of hoe zeg je dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaad niet slimpie. Een LP kostte toen 400 Bfr maar ik denk aan jullie gollanders en zette het daarom gelijk om in euri's. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik heb in gepikt bij Marduk vanaf Opus Nocturne. Ik was zeer jong inderdaad maar heb het allemaal vanop de eerste rij mogen meemaken. Dankbaarheid. En nu gaan we vegen |
|
Wat incidenten betreft, waren er toen simpelweg meer animositeit aanwezig, al dan niet gespijsd door de gebeurtenissen in Noorwegen die toen redelijk recent waren. Ik heb zelf gevechten tussen skinheads en satanisten gezien, pits waren toen warzones, omliggende kerken werden binnengebroken... Nu ja, niet dat het Brooklyn was, hoeft ook weer niet, maar er hing telkens iets sacraal in de lucht, datzelfde sacrale wat black black maakt en niet somaar een muziekstijl. En nu gaan we vegen |
|
't waren inderdaad vreselijk barbaarse tijden. Concerten waren echte events. Je begon de dag dan met het offeren van een maagd want je kon je niet op een concert vertonen als je niet met maagdenbloed besmeurd was. Gruwelijk vet was dat. Tegenwoordig bestaat mijn ochtendritueel uit koffie. Zwart uiteraard. I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hilarische ouwe koeien idd.. origineel ook, zeker geen inkoppertjes. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Die is uit 1994. Toen waren de beste second wave bm platen al een jaar of twee oud. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |